Limba Romana. Comunicare. Fise de lucru. Teste initiale, formative si finale - Clasa a V-a. Semestrul I

 de Goian, Maria Emilia

-20%
Limba Romana. Comunicare. Fise de lucru. Teste initiale, formative si finale - Clasa a V-a. Semestrul I

Limba Romana. Comunicare. Fise de lucru. Teste initiale, formative si finale - Clasa a V-a. Semestrul I

Editura: NOMINA
Status: Disponibil (in limita stocului)
Pret: 9,00 RON 7,20 RON

Spune prietenilor din Google despre acest produs:
Apreciere: 5.7/7 (3 voturi)
Timpul maxim de procesare al acestui produs este de 2 zile.
Produsele de curand epuizate nu cad sub incidenta acestor estimari, iar disponibilitatea lor va va fi comunicata in 7 zile de la data comenzii.

Descriere -

Limba Romana. Comunicare. Fise de lucru. Teste initiale, formative si finale - Clasa a V-a. Semestrul I

Fise de lucru. Teste initiale, formative si finale.

Esential in eficienta demersului didactic este sa se aiba in vedere segmentul de evaluare, care poseda o dubla pozitionare in raport cu invatarea.
Mai intai evaluarea fixeaza coordonatele invataturii si finalitatile acesteia, motivand elevul la orice varsta. Pornind de la asteptarile pe care
le are scoala de la activitatile de invatare, evaluarea vine sa cuantifice calitatea procesului, asigurand sansa pozitionarii elevului in raport
cu ierarhia clasei sale, dar si prin raportare la standardele programei scolare. Prin urmare, evaluarea se releva ca un segmant care, prin variatele
sale, forme de aplicare, il motiveaza obiectiv si subiectiv pe elev, determinand generarea de catre profesor a strategiilor didactice adecvate pentru
dobandirea nivelului optim al competentelor specifice domeniul de cultura generala.
In al doilea rand, evaluarea este punct de plecare pentru pasii urmatori in activitatea de invatare, permitand elaborarea de catre profesor a unor scenarii
adecvate particularitatilor clasei, dar si celor individuale detinute de fiecare elev.
Cu toata complexitatea functionala a segmentului de evaluare, activitatile de aplicare nu au ontotdeauna coerenta necesara pentru ca dubla pozitionare
despre care am vorbit sa fie reala si eficienta in dobandirea de catre elevi a competentelor specifice. Daca pentru predare-invatare, profesorul are,
de regula, atentia concentrata in vederea gestionarii timpului si a parcurgerii continuturilor asociate in programa, evaluarea fie ca este rapid si
formal derulata, fie ca este omisa.
Utila atat elevilor, cat si profesorilor, lucrarea este un auxiliar didactic a carui parcurgere poate spori nivelul competentei reale de comunicare a
elevului de gimnaziu.

Autor: Vasile Goran, Maria-Emilian Goian, Rita Citiuc
Anul aparitiei: 2009
Editura: Nomina
Nr. pagini: 93


Alte produse de NOMINA

Editura NOMINA. Carti de la editura NOMINA
-20%
Matematica. Ghid de pregatire intensiva pentru examenul de bacalaureat
 de 

Dan, Ion

 Prima parte a lucrarii contine un breviar teoretic ce este structurat pe fiecare clasa de liceu.    Partea a doua a lucrarii contine itemi de antrenament pentru acomodarea elevilor si probleme structurate,    asemanatoare celor din variantele de bacalaureat. Ultima parte cuprinde indicatii de rezolvare si solutiile itemilor si problemelor din partea a doua.  In acest fel, elevii se vor familiariza cu tipurile de exercitii pe care le vor intalni la bacalaureat. P
Editura 

NOMINA

   20,00 16,00 RON
21/11/2008
-20%
Limba si literatura romana. Ghid de pregatire intensiva pentru examenul de bacalaureat
 de 

Got, Miorita

Limba si literatura romana. Ghid de pregatire intensiva pentru examenul de bacalaureat       Competente specifice evaluate prin proba scrisa:     Utilizarea adecvata a tehnicilor de redactare si a formelor exprimarii scrise compatibile cu situatia de comunicare in elaborarea unor texte diverse.     Indentificarea particularitatilor si a functiilor stilistice ale limbii in receptarea diferitelor tipuri de mesaje/texte;     Receptarea adec
Editura 

NOMINA

   20,00 16,00 RON
21/11/2008
-20%
Lucrari de nota 10. Limba si literatura romana Volumul al III-lea - Clasele V-XII
 de 

***

 Modelele au fost intodeauna repere callitative care au influentat pozitiv evolutia celor care l-au urmat. Vocatia unor elevi   pentru domeniul filologic se manifesta, in diferite etape ale scolarizarii, prin participarea la olimpiade   si concursuri scolare, iar rezultatele ofera o ierahie in plan valoric, la nivelul generetiei tinere. concurentii care au   sansa de a urca pe podium la etapa nationa;a sunt, alaturi de autorii consacrati, modele pentru ceilalti in dobandi
Editura 

NOMINA

   25,00 20,00 RON
21/11/2008
Vezi toate cartile editurii NOMINA