Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.
 
 

Filozofia vinului - Massimo, Dona

Editura ART GRUP EDITORIAL

Filozofia vinului

Cartea face parte din campania

Book Lovers Weekend - Transport GRATUIT la Pachetomat pentru comenzile peste 50 de lei

Campania este valabila in perioada 20/04/2024 - 21/04/2024 in limita stocului disponibil. vezi alte carti din campanie

Filozofia vinului

Apreciere: 0.0/7 (0 voturi)
Status: Epuizat

Descriere

Descriere - Filozofia vinului

Vinul nu este un produs ca oricare altul, pe care il consumi si gata. In jurul lui graviteaza o adevarata cultura si mari sisteme de gandire. In Filosofia vinului, Massimo Donà, profesor de filosofie in Milano, nu se sfieste sa rescrie practic istoria filosofiei europene, din perspectiva relatiei cu licoarea bahica.

De la sarbatorile dionisiace, trecand prin textele sacre ale crestinismului, prin filosofia medievala crestina, festivismul rabelaisian, rasionalismul britanic, Iluminismul francez si kantian, romantismul pesimist ori revolusionar, simbolismul lui Baudelaire, existensialismul lui Sartre si incheind cu dialectica negativa a lui Adorno, vinul ne intampina mereu, uneori in chip neasteptat, alteori cu naturalese, insa de multe ori in chiar centrul reflecsiilor filosofice ale marilor figuri ale culturii europene.

O carte bine mestesugita, acida si savuroasa, cu note aromate, fine si cu o artilerie de nume grele: Platon, Aristotel, Wittgenstein, Bacon, Descartes, Kierkegaard, Kant, Hegel, Baudelaire, Bataille.

Numar pagini : 264
Anul aparitiei : 2010

Pentru orice solicitare contactati departamentul Suport Clienti LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.

LibrariaOnline.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.


Alte carti de la editura ART GRUP EDITORIAL

Editura ART GRUP EDITORIAL. Carti de la edituraART GRUP EDITORIAL