Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.
 
 

Focus - grupul in investigatia sociala. Metode de cercetare calitativa editia a II-a revazuta - Bulai, Alfred

Editura PAIDEIA

-3 Lei
Focus - grupul in investigatia sociala. Metode de cercetare calitativa editia a II-a revazuta

Cartea face parte din campania

Transport la 4.9 lei la Pachetomat si Easybox pentru comenzi de minim 59 de lei

Campania este valabila in perioada 23/04/2024 - 06/05/2024 in limita stocului disponibil. vezi alte carti din campanie

Focus - grupul in investigatia sociala. Metode de cercetare calitativa editia a II-a revazuta

Apreciere: 5.0/7 (4 voturi)
Editura: PAIDEIA
Status: In curs de reaprovizionare
Timp confirmare stoc: 1 - 5 zile lucratoare

PRP:30,00 LeiAcesta este pretul recomandat de producator/ pretul de coperta. Pretul de vanzare este afisat mai jos
27,00 Lei
Diferența: 3 Lei

Descriere Specificatii

Descriere - Focus - grupul in investigatia sociala. Metode de cercetare calitativa editia a II-a revazuta

Lucrarea realizata de Alfred Bulai este o introducere in chestiunea teoretica a investigatiei sociale de tip focus-grup, cat si un ghid practic de utilizare a focus-grupurilor in varii domenii precum: marketing, relatii publice, analize politice sau intitutionale etc.

Aceasta metoda, la baza,este o tehnica de cercetare calitativa si poate fi considerata o forma a interviului de grup; un interviu care este condus de un moderator si este centrat pe o anumita tematica.

"Sarcina esentiala a oricarui moderator este aceea de a identifica, in principiu pentru orice tip de mesaj lansat in cadrul discutiilor, baza afectiva a opiniilor exprimate. Evident ca acest lucru se poate realiza numai in masura in care moderatorul are capacitati de tip empatic, precum si competente in domeniul comunicarii nonverbale. In afara acestor abilitati, moderatorul poate utiliza cateva procedee simple, cum ar fi formularea unor intrebari care privesc evaluarea starii psihice sau emotionale a subiectilor, ori utilizarea unor verbe de stare in formularea intrebarilor. Se pot pune intrebari de genul: ?Ce simtiti/ati simtit atunci cand...?, ori ?Care este primul lucru care va trece prin minte atunci cand auziti cuvantul...? etc”.


Pentru orice solicitare contactati departamentul Suport Clienti LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.

LibrariaOnline.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.


Vezi alte carti scrise de Alfred Bulai

Rasfoieste editie digitala

Alte carti de la editura PAIDEIA