Chimie organica. Hidrocarburi, teorie si probleme (Volumul I) - Paraschiva Arsene - Arsene, Paraschiva

Editura DIDACTICA SI PEDAGOGICA

Cartea face parte din campania

Transport la 4.9 lei la Pachetomat si Easybox pentru comenzi de minim 59 de lei

Campania este valabila in perioada 23/04/2024 - 06/05/2024 in limita stocului disponibil. vezi alte carti din campanie

Programul Pro Scientia

Resurse pentru Profesori, Viitor pentru Elevi

Esti CADRU DIDACTIC? Aplica pentru a deveni membru si pentru a avea acces la beneficiile programului nostru.

vezi beneficiile si cum te poti inscrie in program

Apreciere: 5.1/7 (12 voturi)
Status: Epuizat

Descriere

Descriere - Chimie organica. Hidrocarburi, teorie si probleme (Volumul I) - Paraschiva Arsene

Lucrarea de fata se adreseaza tuturor elevilor care studiaza chimia organica in liceu, elevilor care se pregatesc pentru examenul de bacalaureat si admitere in invatamantul superior la facultatile de chimie, medicina, agronomie, medicina veterinara, farmacie, biologie, studentilor din anii incepatori ai facultatilor de chimie precum si profesorilor de chimie din invatamantul preuniversitar.

Lucrarea cuprinde o introducere generala in chimia organica cu descrierea principalelor clase de compusi organici, la sfarsitul carora se prezinta un numar mare de probleme propuse pentru rezolvare, indicandu-se totodata si solutiile acestora.
Ele ofera numeroase informatii de ultima ora din domeniu, urmate de intrebari si solutiile acestora, ce corespund cerintelor actuale internationale.
Reactiile chimice ale diferitelor clase de compusi sunt prezentate grupat, pe cat posibil pe baza mecanismelor de reactie comune, in scopul de a usura retinerea lor.
Problemele propuse solicita elevului o participare activa, atitudine creatoare, de descoperire.

Autor: Paraschiva Arsene, Cecilia Marinescu