Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.
 
 

Evaluarea instruirii in cadrul procesului de invatamant - Vol. 11 - Cristea, Sorin

Editura DIDACTICA PUBLISHING HOUSE - colectia CADRE DIDACTICE

Evaluarea instruirii in cadrul procesului de invatamant - Vol. 11

Cartea face parte din campania

Transport la 4.9 lei la Pachetomat si Easybox pentru comenzi de minim 59 de lei

Campania este valabila in perioada 23/04/2024 - 06/05/2024 in limita stocului disponibil. vezi alte carti din campanie

Programul Pro Scientia

Resurse pentru Profesori, Viitor pentru Elevi

Esti CADRU DIDACTIC? Aplica pentru a deveni membru si pentru a avea acces la beneficiile programului nostru.

vezi beneficiile si cum te poti inscrie in program

Evaluarea instruirii in cadrul procesului de invatamant - Vol. 11

Apreciere: 0.0/7 (0 voturi)
Colectia: CADRE DIDACTICE
Status: Epuizat

Descriere

Descriere - Evaluarea instruirii in cadrul procesului de invatamant - Vol. 11

Volumul 11 din colectia Concepte Pedagogice Fundamentale, are in vedere evaluarea activitatii de instruire in contextul procesului de invatamant. Problematica sa, este dezvoltata pe parcursul a trei capitole: 1) Conceptul de evaluare pedagogica; 2) Evaluarea pedagogica a activitatii de instruire in contextul procesului de invatamant; 3) Metodologia actiunii de evaluare a activitatii de instruire in contextul procesului de invatamant.

Capitolul 1 – Conceptul de evaluare pedagogica – este construit in raport de trei obiective specifice: a) definirea evaluarii pedagogice la nivel de concept fundamental; b) evidentierea tipurilor de evaluare pedagogica in raport de sfera de referinta, delimitata la nivel general; c) analiza evaluarii pedagogice la nivel de obiect de studiu.

Capitolul 2 – Evaluarea pedagogica a activitatii de instruire in contextul procesului de invatamant – este construit in raport de patru obiective specifice promovate la nivel de criterii epistemologice necesare pentru a identifica: a) functiile generale ale evaluarii; b) structura de baza a evaluarii; c) continuturile evaluarii; d) formele evaluarii – ca actiune subordonata obiectivelor activitatii de instruire in cadrul procesului de invatamant.

Capitolul 3 – Metodologia actiunii de evaluare a instruirii – este construit in raport de cinci obiective specifice, angajate in: a) definirea metodologiei actiunii de evaluare a instruirii procesului de invatamant, in sens larg (teorie aplicata) si restrans (ansamblul de strategii, metode, procedee/ tehnici si mijloace/instrumente de evaluare); b) definirea si analiza strategiilor de evaluare; c) definirea, clasificarea si analiza metodelor de evaluare; d) definirea si analiza procedeelor/tehnicilor de evaluare; e) definirea si analiza mijloacelor/instrumentelor de evaluare.

Partea finala – Aplicatii – ofera exemple semnificative din domeniul invatamantului primar, rezultate in urma analizei metodologiei de evaluare, in contextul unor evolutii si experimente inregistrate in didacticele particular.


An aparitie: 2019
Pagini: 180
Marimi: 130 x 200
Tip coperta: Necartonata

Produsul face parte din colectia CADRE DIDACTICE

Pentru orice solicitare contactati departamentul Suport Clienti LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.

LibrariaOnline.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.


Vezi alte carti scrise de Sorin Cristea

Alte carti din colectia CADRE DIDACTICE

Alte carti de la editura DIDACTICA PUBLISHING HOUSE

Editura DIDACTICA PUBLISHING HOUSE. Carti de la editura DIDACTICA PUBLISHING HOUSE