Teste pentru evaluarea nationala. Matematica si explorarea mediului, pentru clasa a II-a - Mihaescu, Mirela

editura INTUITEXT

Editura: INTUITEXT
Apreciere: 6.9/7 (102 voturi)

13,90 Lei 13,21 Lei

Descriere - Teste pentru evaluarea nationala. Matematica si explorarea mediului, pentru clasa a II-a

Caietul reprezinta un material valoros de practica pentru elevul aflat in pragul testarii nationale, fiindu-i de real ajutor prin testele care respecta structura, aspectul, numarul de itemi, si modul de parcurgere a celor de la Evaluarea Nationala.

Testele INTUITEXT au o structura ce respecta precizarile Metodologiei de organizare si desfasurare a Evaluarilor Nationale la finalul claselor a II-a, a IV-a si a VI-a , in anul scolar 2014-2015 , care a fost aprobata cu nr. 5123 din 15.12.2014. Formatul celor 11 teste este asemanator cu cel al evaluarilor internationale, conform precizarilor acestei Metodologii (Art.9).

La final de caiet, pentru fiecare test sunt oferite rezolvarile, pentru ca elevul sa se poata verifica singur. Cele 8 pagini de raspunsuri il vor ghida pe elev in procesul de autoevaluare.

Testele sunt realizate grafic (tehnoredactare si ilustrare) in conditii exceptionale. Cu ajutorul etichetelor de culori diferite asociate fiecarui test la marginea paginilor, elevului ii este usor sa identifice locul acestora in caiet, printr-o simpla rasfoire. Totodata, realizarea grafica exceptionala contribuie la buna intelegere a cerintelor testelor si implicit la rezolvarea lor cu usurinta. Ilustratiile sunt clare si reprezinta un adevarat suport pentru textul pe care il insotesc.

Itemii sunt de tipuri diferite (obiectivi, semiobiectivi, subiectivi), corespunzatori competentelor de evaluat la clasa a II-a si continuturilor aferente.

Caietul de teste poate fi utilizat de elev la scoala sau acasa. Este un sprijin real si pentru cadrele didactice, oferind sugestii pentru modul in care se abordeaza un text pentru formarea competentelor de receptare a mesajelor citite, precum si sugestii pentru formarea la elevi a competentelor de producere a mesajelor scrise.

Caietul de teste pentru Evaluarea Nationala pentru disciplina Matematica si explorarea mediului face parte din pachetul INTUITEXT pentru clasa a II-a: Manualul de Matematica si explorarea mediului, Caietul elevului, Caietul de teste, Ghidul Invatatorului

Autori: Mirela Mihaescu, Stefan Pacearca, Anita Dulman, Crenguta Alexe, Otilia Brebenel
Numar de pagini: 56 pagini color
Dimensiune: 20,5 x 26 cm
Anul aparitiei: 2015

Cartea Teste pentru evaluarea nationala. Matematica si explorarea mediului, pentru clasa a II-a. face parte din categoria carti Carte scolara - Evaluarea Nationala a catalogului LibrariaOnline.ro. Cartea este scrisa de catre Mihaescu, Mirela si a fost publicata la editura INTUITEXT .

Alte carti de la editura INTUITEXT

INTUITEXT este compania de software educational a grupului Softwin si unul dintre cei mai inovatori producatori internationali de lectii pe calculator. Produsele educationale in format electronic dezvoltate de INTUITEXT sunt adaptate exigentelor de invatare ale noilor generatii de elevi, transformand notiunile abstracte si informatiile teoretice intr-un continut multimedia atractiv. Pe piata educationala din Romania, compania ofera momentan 19 titluri ce acopera 5 materii de studiu pentru primar, gimnaziu si liceu (Matematica, Fizica, Chimie, Biologie si Geografie). La acestea se adauga doua produse unice la nivel mondial destinate pasionatilor de matematica: intreaga colectie de 113 ani a Gazetei Matematice in format electronic si Revista de Matematica din Timisoara care reuneste in format digital toate editiile publicatiei incepand cu anul 1921. Seria ,,Geometrie, intre joc si nota 10!" a obtinut la sfarsitul anului 2007 premiul mondial in eLearning in cadrul competitiei internationale World Summit Award.