Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles
Transport la 4.9 lei la Pachetomat si Easybox pentru comenzi de minim 59 de lei
Resurse pentru Profesori, Viitor pentru Elevi
Esti CADRU DIDACTIC? Aplica pentru a deveni membru si pentru a avea acces la beneficiile programului nostru.
vezi beneficiile si cum te poti inscrie in program
Itemi construiti dupa modelul : -Evaluarii-pilot, la nivel national, de la finalul clasei a IV-a (2012);-Evaluarilor internationale (PIRLS).PIRLS (Progress in International Reading Literacy Study) respectiv Progresul in Studiul International al Alfabetizarii la Citire/Lectura evalueaza, pe scurt, performantele elevilor de clasa a IV-a la citire/lectura.Conceptul de Reading Literacy desemneaza " abilitatea de a intelege si a utiliza acele forme ale limbii scrise, cerute de catre societatea si/sau valorizate de catre individ"Elevii evaluati sunt la finalul invatamantului primar. Ei citesc pentru a invata. Ceea ce evalueaza PIRLS vizeaza eficienta strategiilor de citire/lectura utilizate de catre cititori in confruntarea cu o varietate de texte.In consecinta, achizitia capacitatilor de baza la citire (alfabetizarea pentru citire) este privita ca unul dintre procesele fundamentale ale scolarizarii, deoarece, prin intemediul sau, se constituie baza invatarii tuturor celoralte dispcipline de studiu.PIRLS investigheaza un aspect important al alfabetizarii la citire : procesele de comprehensiune.Nr. de pagini : 64Anul aparitiei : 2013Autori : Alexandra Manea, Claudia MatachePentru a vedea fragmente din carte dati click pe imaginea de mai jos:
Transport 4.9 lei pentru comenzi de minim 59 lei*