Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.
 
 

Teste de evaluare a competentelor matematice. Invatarea prin teste predictive, formative si sumative clasa a VII-a - Andru, Cristian

Editura PARALELA 45

Teste de evaluare a competentelor matematice. Invatarea prin teste predictive, formative si sumative clasa a VII-a

Programul Pro Scientia

Resurse pentru Profesori, Viitor pentru Elevi

Esti CADRU DIDACTIC? Aplica pentru a deveni membru si pentru a avea acces la beneficiile programului nostru.

vezi beneficiile si cum te poti inscrie in program

Anul de studiu: clasa VII-a

Teste de evaluare a competentelor matematice. Invatarea prin teste predictive, formative si sumative clasa a VII-a

Apreciere: 5.0/7 (2 voturi)
Editura: PARALELA 45
Status: Epuizat

Descriere

Descriere - Teste de evaluare a competentelor matematice. Invatarea prin teste predictive, formative si sumative clasa a VII-a

In conformitate cu Recomandarea Parlamentului European si a Consiliului Uniunii Europene privind competentele-cheie din perspectiva invatarii pe parcursul intregii vieti (2006/962/EC), actuala programa scolara pentru disciplina Matematica, aprobata prin Ordin al Ministrului nr. 5097/09.09.2009, "vizeaza direct competente matematice si competente de baza in stiinte si tehnologii si indirect asigura transferabilitatea tuturor celorlalte competente-cheie, prin deschiderea catre abordari interdisciplinare si transdisciplinare". In perspectiva schimbarilor majore din invatamantul preuniversitar, evaluarea competentelor matematice se instituie ca mijloc de formare a elevului si de observare a evolutiti performantelor sale, reprezentand o parte integranta a procesului de invatamant si nu ceva suprapus acestuia.

Prezenta lucrare, prin modul absolut nou de abordare a evaluarii competentelor matematice, vine in sprijinul elevilor, profesorilor, parintilor si al factorilor de decizie implicati in educatie, cu scopul de :

-a diagnostica transversal nivelul de pregatire al elevilor evaluati;
-a prognostica si orienta diferentiat activitatea didactica de predare-invatare-evaluare in vederea remedierii/imbunatatirii performantelor elevilor;
-a realiza o abordare inter- si transdisciplinara;
-a asigura corectitudinea ierarhizarii si clasificarii elevilor intr-un mediu competitiv;
-a transforma elevul intr-un partener al profesorului in actul de evaluare, prin autoevaluare si evaluare controlata
-a furniza un feedback de reglare si autoreglare a atitudinii celor doi parteneri ai actului educational, elevul si profesorul.

Diagnosticarea la timp a deficientelor, a punctelor slabe, dar si a punctelor tari ale celor doi parteneri face ca dialogul educational dintre profesorul si elev sa capete consistenta si eficacitate.

Prof. Daniel Grigorescu

Nr. de pagini : 190
Anul aparitiei : 2014



Pentru orice solicitare contactati departamentul Suport Clienti LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.

LibrariaOnline.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.


Alte carti de la editura PARALELA 45

Editura Paralela 45 ofera cititorilor sai carti din domeniile: literatura beletristica, literatura de informare, literatura didactica, literatura pentru copii, literatura de divertisment. Editura Paralela 45 - o linie editoriala la zi.
Nu exista comentarii referitoare la acest produs.