Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.
 
 

How the rhino got his skin - Dickins, Rosie

Editura USBORNE

How the rhino got his skin

Cartea face parte din campania

Transport la 4.9 lei la Pachetomat si Easybox pentru comenzi de minim 59 de lei

Campania este valabila in perioada 23/04/2024 - 06/05/2024 in limita stocului disponibil. vezi alte carti din campanie

How the rhino got his skin

Apreciere: 2.7/7 (6 voturi)
Editura: USBORNE
Status: In curs de aprovizionare
Timp confirmare stoc: 1 - 10 zile lucratoare

Descriere

Descriere - How the rhino got his skin

The Rhino has lovely skin that fits just right. But what happens when he spies the cake that Man just made? A special cake with currant and plums in it…This tale is wonderfully illustrated and the first of Kipling's Just So Stories to feature in the Usborne Reading Programme – stories specially written for children who are learning to read.

Selected for the 2017 Summer Reading Challenge by The Reading Agency, the UK organisation to promote reading.

Age
    4
Key Stage
    EYFS E
Book Band
    Orange
BIC CBMC
    A2N79
Hardback
    ISBN: 9781409596776
    Extent: 32 pages
    Dimensions: 196 x 130mm
Author/Editor
    Rosie Dickins
Illustrator
    John Joven


Pentru orice solicitare contactati departamentul Suport Clienti LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.

LibrariaOnline.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.


Vezi alte carti scrise de Rosie Dickins

Alte carti de la editura USBORNE

Usborne children s books are almost all created by a super-talented team of 35+ editor/writers and over 50 designers who work in-house for Usborne in London, UK. This makes us different from most other publishers (who usually commission outside authors to write books for them) and allows us to have complete creative control.