Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.
 
 

Complete PET Teacher s Book - May, Peter

Editura CAMBRIDGE UNIVERSITY PRESS

-9.81 Lei
Complete PET Teacher s Book

Cartea face parte din campania

Transport la 4.9 lei la Pachetomat si Easybox pentru comenzi de minim 59 de lei

Campania este valabila in perioada 23/04/2024 - 06/05/2024 in limita stocului disponibil. vezi alte carti din campanie

Complete PET Teacher s Book

Apreciere: 4.3/7 (8 voturi)
PRP:109,00 LeiAcesta este pretul recomandat de producator/ pretul de coperta. Pretul de vanzare este afisat mai jos
99,19 Lei
Diferența: 9.81 Lei

Descriere

Descriere - Complete PET Teacher s Book

 Informed by Cambridge's unique searchable database of real exam scripts, the Cambridge Learner Corpus, and providing an official PET past exam paper from Cambridge ESOL, Complete PET is the most authentic exam preparation course available. The Teacher's Book contains full teacher's notes with extra teaching ideas, photocopiable material including class activities and progress tests, recording scripts and word lists. Student's books with and without answers with CD-ROM, Workbooks (with or without answers) and Class Audio CDs are also available.

Autori: Peter May, Emma Heyderman, Rawdon Wyatt
Anul aparitiei: 2010
Numar pagini: 144
Format: 21x27


Pentru orice solicitare contactati departamentul Suport Clienti LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.

LibrariaOnline.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.


Vezi alte carti scrise de Peter May

Alte carti de la editura CAMBRIDGE UNIVERSITY PRESS