Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.
 
 

Project Level 2. iTools - Tom, Hutchinson

Editura OXFORD UNIVERSITY PRESS

-75 Lei
Project Level 2. iTools

Project Level 2. iTools

Apreciere: 3.3/7 (6 voturi)
PRP:2500,00 LeiAcesta este pretul recomandat de producator/ pretul de coperta. Pretul de vanzare este afisat mai jos
2425,00 Lei
Diferența: 75 Lei

Formular comanda telefonica operator disponibil

Dupa ce ati completat numarul de telefon, un consultant Relatii Clienti va va apela in maxim 15 minute pentru a va prelua comanda cu toate detaliile necesare

Comanda Rapid

Descriere

Descriere - Project Level 2. iTools

Treat your students to animated cartoons and dramatized photo-story episodes with Project fourth edition iTools. In levels 1-3 your students can watch their favourite Mickie, Millie and Mut and Sweet Sue and Smart Alex cartoons from the Students Book come alive with full animation. In later levels the Kids photo-stories have been transformed into a mini soap opera.


As well as the full Students Book and Workbook available on-screen, you
can also access all the
video and audio material straight from the page making it easy for you to vary the pace and focus of the lesson.

Format: 135 x 190 x 15mm | 104g
Anul aparitiei: 21 Jun 2013


Pentru orice solicitare contactati departamentul Suport Clienti LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.

LibrariaOnline.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.


Vezi alte carti scrise de Hutchinson Tom

Alte carti de la editura OXFORD UNIVERSITY PRESS

Editura OXFORD UNIVERSITY PRESS