Planeta insectelor - Bica, Florin

Livrare in:  Bucuresti - Sector 1

Tara: *
Judet: *
Oras: *
In Bucuresti - ridicare din Pachetomat.

Cost livrare: 8.00 Lei

In Bucuresti - livrare la usa.

Cost livrare: 10.00 Lei

In Bucuresti - ridicare din oficiu postal.

Cost livrare: 11 Lei

In Bucuresti - ridicare din EasyBox.

Cost livrare: 12.90 Lei

In Tara - ridicare din Pachetomat.

Cost livrare: 8.00 Lei

In Tara - livrare la usa.

Cost livrare: 14.90 Lei

In Tara - ridicare din oficiul postal.

Cost livrare: 11 Lei

In Tara - ridicare din EasyBox.

Cost livrare: 12.90 Lei

In Extern - livrare rapida la usa.

Cost livrare:

In Bucuresti - ridicare din Pachetomat.

Cost livrare: 8.00 Lei

In Bucuresti - livrare la usa.

Cost livrare: 10.00 Lei

In Bucuresti - ridicare din oficiu postal.

Cost livrare: 11 Lei

In Bucuresti - ridicare din EasyBox.

In Tara - ridicare din Pachetomat

In Tara - livrare la usa

Cost livrare: 14.90 Lei

In Tara - ridicare din oficiul postal

In Tara - ridicare din EasyBox

In Extern - livrare rapida la usa

Cost livrare:

Planeta insectelor

Apreciere: 5.0/7 (8 voturi)
Status: In curs de reaprovizionare
Timp confirmare stoc: 1 - 4 zile lucratoare

PRP:50,00 LeiAcesta este pretul recomandat de producator/ pretul de coperta. Pretul de vanzare este afisat mai jos
45,00 Lei
Diferența: 5 Lei

Formular comanda telefonica operator disponibil

Dupa ce ati completat numarul de telefon, un consultant Relatii Clienti va va apela in maxim 15 minute pentru a va prelua comanda cu toate detaliile necesare

Comanda Rapid

Descriere - Planeta insectelor

Curiozitati despre cel mai numeros popor

Insectele sunt cele mai numeroase vietati de pe Pamant, locuind aici din cele mai vechi timpuri. Dinozaurii au disparut, dar insectele sunt prezente inca. Pe nedrept ignorate, ele au roluri-cheie pentru mentinerea in echilibru a ecosistemelor planetei.

Planeta insectelor nu este o noua enciclopedie, ci o carte care prezinta, nesistematizat, curiozitati din lumea diversa si fascinanta a celor numite insecte, gaze sau ganganii. Tinerii cititori vor descoperi ca lumea lor e plina de mistere, ca insectele au capacitati si abilitati nebanuite si ca oamenii pot invata multe de la aceste fapturi marunte.

Florin Bica este redactor si autor de carti pentru copii. Cititor pasionat inca din copilarie, si-a imbogatit experienta lucrand ca bibliotecar, secretar de redactie, traducator, editorialist etc. A fost redactor al revistei pentru copii Nota 10 (2013-2015). Carti pentru copii publicate: Mici intamplari din copilaria unor oameni remarcabili (2019); Lectii financiare pentru copii (2017); Igiena orala pe intelesul copiilor (coautor, 2017); Am gasit o geanta cu bani (2015); Fineas si dinozaurii (2015); Jucarie de hartie (2015); Batista, servetel (2013); De-as fi Superman... (2013); Eroii Bibliei (2012); Scoala Fetilor-Frumosi (2012). A editat volumele de povestiri Cum mi-am petrecut vacanta (2018) si Amintiri din copilarii (2017). A coordonat mai multe colectii de carte: "Biblioteca Junior”, "Cartile lui Doru Galbenus”, "Cartile galbene” si "Buburuze”. Alte carti publicate: Mi-am adunat mintile (2017); Alege sa alegi! (2016); Ocolul clipei in optzeci de vesnicii (2015); Maruntisuri de mare pret (2014). Scrie constant recenzii de carte, cronici de film si articole diverse pe teme legate de carte.

Sebastian Baculea lucreaza in domeniul graficii publicitare si este ilustrator de carte, experimentand cu diferite stiluri si tehnici. A publicat banda desenata in revistele Comics si Glorioasa Fanzina si in albumele Urban Comics made in Cluj (2012) si Tara desenata – Intamplari cu si despre Germania(2014), publicate cu sprijinul Centrului Cultural German din Cluj-Napoca. Carti pentru copii ilustrate: Cum mi-am petrecut vacanta (2018); Amintiri din copilarii (2017); Am gasit o geanta cu bani (2015); Fineas si dinozaurii (2015); Jucarie de hartie (2015).

Anul aparitiei: 2019
Numar pagini: 96
Format: 21x28

Cartea "Planeta insectelor". Curiozitati Despre Cel Mai Numeros Popor face parte din categoria carti >> Practice si timp liber - Diverse a catalogului LibrariaOnline.ro. Cartea este scrisa de catre Bica, Florin si a fost publicata la Editura VIATA SI SANATATE .
Pentru orice solicitare apelati departamentul Suport Clienti LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.

Vezi alte carti scrise de Florin Bica