Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.
 
 

Dictionar enciclopedic de comunicare si termeni asociati (DEC) - ***

Editura C.H.BECK

-16.66 Lei
Dictionar enciclopedic de comunicare si termeni asociati (DEC)

Dictionar enciclopedic de comunicare si termeni asociati (DEC)

Apreciere: 2.0/7 (1 vot)
Autor: ***
Editura: C.H.BECK
Categoria: Drept » Diverse » Diverse
Status: In curs de reaprovizionare
Timp confirmare stoc: 1 - 3 zile lucratoare

PRP:119,00 LeiAcesta este pretul recomandat de producator/ pretul de coperta. Pretul de vanzare este afisat mai jos
102,34 Lei
Diferența: 16.66 Lei

Descriere Specificatii

Descriere - Dictionar enciclopedic de comunicare si termeni asociati (DEC)

Cititorul se afla in fata primei lucrari de acest tip in Romania. Abordarile pluridisciplinare, inter si transdisciplinare ale comunicarii au un rol important in formarea noilor generatii de adulti, care descopera performantele si limitele in domeniul comunicarii, limbajele si mecanismele specifice. Ideea unui dictionar de termeni din zona comunicarii a prins contur in anul 1997 si se concretizeaza in 2014, dupa multi ani de cercetare si perseverenta.

 

Dictionarul in cifre

este realizat de 50 specialisti

sunt reprezentate 22 de universitati, 2 institute de cercetare, precum si institutii mass media din 8 tari

contine aproximativ 800 de concepte/termeni

au fost utilizate peste 1.500 de surse bibliografice – monografii, publicatii seriale, rapoarte de cercetare

Din cuprins

 

Dictionarul cuprinde termeni din: jurnalism, publicitate, relatii publice, sociologia comunicarii, comunicare politica, psihologia comunicarii, marketing, redactare, mass media, noile tehnologii de comunicare, analiza, argumentare, retorica, cercetarea comunicarii, modele ale comunicarii, audienta, comunicare interpersonala, discurs, comunicare sociala, persuasiune, comunicare publica, influenta sociala, manipulare, propaganda, studii culturale, dreptul comunicarii

 

Puncte forte

abordare pluridisciplinare, inter si transdiciplinare a comunicarii

colectiv international de specialisti

selectie atenta a termenilor relevanti cu accent pe zona de cercetare a comunicarii

definitii insotite de explicatii pertinente si utile

numeroase surse bibliografice

Despre coordonator

 

Dl. Marian Petcu este licentiat in Jurnalism, doctor in Sociologie. Conferentiar la Universitatea din Bucuresti, Facultatea de Jurnalism si Stiintele Comunicarii, Departamentul de Antropologie Culturala si Comunicare. Titular al cursurilor Introducere in Teoriile Comunicarii, Metode de Cercetare, Istoria presei romane. Membru al Societatii de Stiinte Istorice din Romania, L'Union Internationale de la Presse Francophone, al Institutului Cultural Balcanic, Societatii Presei si a Ziaristilor Francofoni.

 

Public tinta

 

DEC a fost gandit pentru studenti, dar se adreseaza in egala masura practicienilor si formatorilor din domeniile jurnalism, publicitate, relatii publice, sociologie, psihologie, drept, antropologie, filologie, marketing, stiinte militare etc.


Pentru orice solicitare contactati departamentul Suport Clienti LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.

LibrariaOnline.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.


Rasfoieste editie digitala

Alte carti de la editura C.H.BECK

Editura C.H.BECK. Carti de la editura C.H.BECK