Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.
 
 

Instrumente WEB 2.0 utilizate in educatie - Anghel, Traian

Editura ALBASTRA

-3.6 Lei
Instrumente WEB 2.0 utilizate in educatie

Instrumente WEB 2.0 utilizate in educatie

Editura: ALBASTRA
Status: In stoc
Timp procesare: 1 zi lucratoare
Estimare livrare: 06.07 - 07.07
Apreciere: 3.4/7 (29 voturi)

PRP:36,00 LeiAcesta este pretul recomandat de producator/ pretul de coperta. Pretul de vanzare este afisat mai jos
32,40 Lei
Diferența: 3.6 Lei
Acest produs se afla pe stoc si poate fi plasat la curier in 1 zi lucratoare.

Descriere - Instrumente WEB 2.0 utilizate in educatie


Cartea se adreseaza in primul rand cadrelor didactice din invatamantul preuniversitar, interesate de noile modalitati de predare, invatare si evaluare aparute odata cu evolutia recenta a Web-ului. De asemenea, lucrarea poate fi utilizata si de cadrele didactice din invatamantul universitar, precum si de studenti. Nu in ultimul rand, cartea poate fi utila autodidactilor, precum si tuturor celor interesati de evolutiile inregistrate in ultimii ani in domeniul Internetului, in general si al Web-ului, in particular.




1. WEB 1.0

1.1. Modelul client-server

1.2. Introducere in World Wide Web

1.2.1. Sit Web. Aplicatie Web

1.2.2. Identificarea resurselor Web

1.2.3. Browserul Web

1.2.4. Serverul Web

1.2.5. Protocolul HTTP

1.2.6. HTML si XHTML

1.3. Tehnologii Web

1.3.1. Tehnologii pentru client

1.3.2. Tehnologii pentru server

1.3.3. Familia XML

1.4. Caracteristici ale Web 1.0

1.5. Epoca Web 1.5

 

2. WEB 2.0

2.1. Introducere in Web 2.0

2.1.1. Delimitari conceptuale

2.1.2. Caracteristici ale Web 2.0

2.1.3. Crearea sociala a cunostintelor

2.1.4. Social media

2.1.5. Catre Web-ul semantic

2.2. Tehnici si tehnologii Web 2.0

2.2.1. Tehnica AJAX

2.2.2. Alternative la AJAX

2.2.3. Microformate

2.2.4. Arhitectura orientata pe servicii

2.2.5. API-uri deschise. Aplicatii hibride

 

3. IMPLICATII SOCIALE ALE UTILIZARII INTERNETULUI

3.1. Software social

3.1.1. Delimitari conceptuale

3.1.2. Evolutie

3.1.3. Clasificare

3.1.4. Utilizare in educatie

3.1.5. Suport pentru managementul cunostintelor

3.2. Identitatea digitala in contextul Web 2.0

3.2.1. Identitatea psihologica si sociala

3.2.2. Identitatea virtuala

3.2.3. Consecinte negative ale utilizarii tehnologiilor online

3.3. Dependenta de Internet

3.2. Riscuri induse de Internet in contextul globalizarii

 

4. UTILIZAREA WEB 2.0 IN EDUCATIE

4.1. Un nou mediu de instruire

4.1.1. e-Learning

4.1.2. Noi instrumente de invatare

4.1.3. Generatia Internet

4.1.4. De la e-Learning la c-Learning

4.2. Aplicatii Web 2.0 utilizate in educatie

4.2.1. Atribute ale noilor tehnologii

4.3. Abordari ale invatarii in contextul Web 2.0

4.3.1. Grup de lucru

4.3.2. Constructivismul social

4.3.3. Constructionismul

4.4. Promovarea inteligentei colective

4.4.1. Arhitectura a participarii

4.4.2. Conectivismul

4.5. Invatarea combinata

4.5.1. Abordarea combinata a invatarii

4.5.2. Argumente pentru utilizare

4.5.3. Optimizare

4.5.4. Factori. Octogonul lui Khan

4.5.5. Modele de implementare

4.6. Educatia permanenta in contextul Web 2.0

4.6.1. Forme de educatie

4.6.2. Scopuri

4.7. Utilizarea tehnologiilor mobile in educatie

4.8. Dificultati in utilizarea Web 2.0 in educatie

4.9. Introducerea noilor instrumente

 

5. MARCAREA SOCIALA A RESURSELOR

5.1. Marcarea resurselor

5.1.1. Utilizatori

5.1.2. Resurse

5.1.3. Marcaje

5.2. Functiile si motivatiile marcarii resurselor

5.2.1. Functii

5.2.2. Motivatii

5.3. Sisteme de marcare a resurselor

5.3.1. O analiza comparativa

5.3.2. Clasificare

5.4. Folksonomii

5.4.1. Elemente introductive

5.4.2. Caracteristici

5.5. Avantaje si dezavantaje ale utilizarii folksonomiilor

5.5.1. Avantaje

5.5.2. Dezavantaje

5.6. Subscrierea la feed-urile RSS, alternativa la cautare

 

6. INFORMARE, DOCUMENTARE SI COLECTAREA DATELOR

6.1. Mediatizarea continutului nou

6.1.1. Canale de stiri. RSS si Atom

6.1.2. Liste de feed-uri. OPML

6.1.3. Agregatoare de feed-uri. Google Reader

6.1.4. Directoare de feed-uri

6.1.5. Motoare de cautare in feed-uri

6.1.6. Distributia continutului audio si video

6.1.7. Managementul feed-urilor. FeedBurner

6.1.8. Utilizare in educatie

6.2. Gestionarea datelor. Pagini de start personalizate

6.2.1. Serviciul Netvibes

6.2.2. Utilizare in educatie

 

7. CREAREA, PUBLICAREA SI PARTAJAREA CONTINUTULUI

7.1. Crearea online a continului si partajarea acestuia

7.1.1. Office 2.0. Google Docs

7.1.2. Continut grafic. Gliffy

7.1.3. Prezentari multimedia interactive. VoiceThread

7.1.4. Fluxuri digitale personalizabile. Flowgram

7.2. Incarcarea si partajarea documentelor

7.2.1. Prezentari. Slideshare

7.3. Incarcarea si partajarea continutului grafic si video

7.3.1. Continut grafic. Flickr

7.3.2. Continut video. YouTube. TeacherTube

 

8. MANAGEMENTUL RESURSELOR EDUCATIONALE

8.1. Sisteme de bookmarking colaborativ

8.1.1. Elemente introductive

8.1.2. Modalitati de utilizare

8.2. Serviciul delicious

8.2.1. Scurt istoric

8.2.2. Crearea unui cont

8.2.3. Facilitati oferite utilizatorilor

8.2.4. Explorari vizuale

8.2.5. Avantaje si dezavantaje

8.3. Utilizare in educatie

 

9. BLOGURI SI MICROBLOGURI

9.1. Bloguri

9.1.1. Istoric. Termeni specifici

9.1.2. Clasificare. Caracteristici. Creare

9.1.3. Avantaje ale utilizarii blogurilor

9.1.4. Crearea unui blog folosind Blogger

9.1.5. Instrumente pentru bloggeri

9.1.6. Utilizare in educatie

9.2. Microbloguri

9.2.1. Introducere in microblogging

9.2.2. Instrumente pentru microblogging. Twitter. Cirip

9.2.3. Video microblogging. Seesmic

9.2.4. Utilizare in educatie

 

10. INSTRUMENTE PENTRU COLABORARE ONLINE

10.1. Situri wiki

10.1.1. Definitie. Istoric

10.1.2. Instrument pentru managementul cunostintelor

10.1.3. Wikipedia

10.1.4. Reguli pentru asigurarea succesului unui wiki

10.1.5. Functii de baza oferite de wiki-uri

10.1.6. Software pentru wiki

10.1.7. Avantajele utilizarii wiki-urilor

10.1.8. Utilizare in educatie

10.1.9. Crearea unui wiki folosind Wikispaces

10.2. Retele sociale

10.2.1. Delimitari conceptuale

10.2.2. Retele sociale online

10.2.3. Bogatia retelelor

10.2.4. Platforme pentru crearea retelelor sociale. Ning

10.2.5. Utilizare in educatie

10.2.6. Riscuri ale utilizarii retelelor sociale


Anul aparitiei: 2009
Nr. pagini: 261 Cartea "Instrumente WEB 2.0 utilizate in educatie". face parte din categoria carti >> IT & Calculatoare - Software - Internet a catalogului LibrariaOnline.ro. Cartea este scrisa de catre Anghel, Traian si a fost publicata la Editura ALBASTRA .
Livrare se face din stoc, in 24 ore, din depozitul de carte LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri. Transportul este gratuit pentru orice comanda de minim 100 lei cu livrare in reteaua de Pachetomate si 200 lei pentru livrarea la usa oriunde in tara prin curier. In Bucuresti transportul este gratuit pentru comenzi de minim 120 lei atat pentru livrarea in reteaua de Pachetomate cat si pentru livarea la usa prin curier.
Pentru orice solicitare apelati departamentul Suport Clienti LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.

LibrariaOnline.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.


Vezi alte carti scrise de Traian Anghel

Alte carti de la editura ALBASTRA

Editura ALBASTRA. Carti de la editura ALBASTRA

Clientii care au cumparat acest produs au mai achizitionat

Nu exista comentarii referitoare la acest produs.