Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.
 
 

Codarea si compresia informatiilor multimedia - Orza, Bogdan

Editura ALBASTRA

-2.9 Lei
Codarea si compresia informatiilor multimedia

Codarea si compresia informatiilor multimedia

Editura: ALBASTRA
Status: In stoc
Timp procesare: 1 zi lucratoare
Estimare livrare: 08.07 - 11.07
Apreciere: 0.0/7 (0 voturi)

Comanda rapid 

operator disponibil

Comanda Rapid
PRP:29,00 LeiAcesta este pretul recomandat de producator/ pretul de coperta. Pretul de vanzare este afisat mai jos
26,10 Lei
Diferența: 2.9 Lei
Acest produs se afla pe stoc si poate fi plasat la curier in 1 zi lucratoare.

Descriere - Codarea si compresia informatiilor multimedia


Lucrarea de fata este destinata cu precadere specialistilor implicati in dezvoltarea aplicatiilor din domeniul codarii si compresiei informatiilor multimedia.
Lucrarea este structurata pe doua parti. In prima parte sunt prezentate tipurile de informatii multimedia cu specificul fiecareia. In cea de-a doua parte sunt trecute in revista metodele si algoritmii de compresie, precum si cele mai importante standarde de compresie a informatiilor multimedia.

Cuprins :
1.CONCEPTE DE BAZA

1.1. Tipuri de informatii multimedia

1.2. Sisteme multimedia si multisenzoriale

1.3. Caracteristici ale sistemelor multimedia

1.3.1. Controlul sistemelor multimedia

1.3.2. Integrarea informatiilor

1.3.3. Interactivitatea aplicatiilor multimedia

1.3.4. Reprezentarea digitala a informatiilor multimedia

 

2. CULOAREA

2.1. Introducere

2.2. Cateva informatii utile despre culoare

2.3. Amestecul aditiv al culorilor

2.4. Spatii de culoare

2.4.1. Spatiul de culoare RGB

2.4.2. Spatiul de culoare CIE - XYZ

2.4.3. Spatiul de culoare CMYK

2.4.4. Spatiul de culoare HSV

2.4.5. Spatii de culoare YUV si YCbCr

2.4.6. Spatii de culoare independente de dispozitiv

2.5. Managementul culorii

 

3. TEXTUL

3.1. Seturi de caractere

3.2. Standarde

3.2.1. Setul de caractere ASCII

3.2.2. Standardul ISO-646 si ISO-8859

3.2.3. UNICODE si ISO 10646

3.3. Fonturi

3.3.1. Accesarea fonturilor

3.3.2. Clasificarea si alegerea fonturilor

3.3.3. Terminologia folosita pentru fonturi

3.4. Tehnologia fonturilor digitale

3.5. Fonturi Master Multiple

 

4. GRAFICA VECTORIALA

4.1. Coordonate si vectori

4.2. Curbele Bezier

4.2.1. Desenarea curbelor Bezier

4.2.2. Trasaturile si umplerea

4.3. Transformari geometrice

4.3.1. Translatia

4.3.2. Rotatia

4.3.3. Inclinarea

4.3.4. Scalarea

4.3.5. Interpolarea spatiala

4.3.6. Operatia de deformare (warping)

4.3.7. Operatia de morphing

4.4. Grafica 3D

4.4.1. Modele 3D

4.4.2. Reprezantarea modelelor 3D

 

5. IMAGINE SI SUNET

5.1. Imagini statice

5.1.1. Rezolutia

5.1.2. Adancimea de culoare

5.1.3. Indexarea culorii

5.1.4. Formate de imagine

5.1.5. Reprezentarea hibrida a imaginilor si graficii

5.2. Secvente video

5.2.1. Digitizarea secventelor video

5.2.2. Standarde pentru televiziunea analogica

5.2.3. Editarea si post-productia video digitala

5.2.4. Pregatirea secventelor video pentru livrarea ca material multimedia

5.2.5. Fluxuri de date video

5.3. Grafica in miscare sau animatia

5.3.1. Celuloidul digital ("digital cel”)

5.3.2. Cadrul cheie  keyframe

5.3.3. Animatia 3-D

5.4. Sunetul

5.4.1. Redarea si sinteza sunetelor non-verbale

5.4.2. Digitizarea sunetului

5.4.3. Compresia

5.4.4. Formatele fisierelor

5.4.5. Audio Streaming

5.4.6. Reprezentarea simbolica: standardul MIDI

 

6. COMPRESIA DATELOR MULTIMEDIA

6.1. Introducere

6.2. Transformari de imagine

6.2.1. Transformata Fourier a imaginilor

6.2.2. Transformata Cosinus Discreta

6.2.3. Algoritmi de calcul rapid ai DCT

6.2.4. Transformari piramidale de imagine

6.2.5. Transformata Wavelet

 

7. METODE DE COMPRESIE

7.1. Introducere

7.2. Compresia imaginilor fara pierderi

7.2.1. Impartirea mesajului in simboluri

7.2.2. Codarea diferentiala

7.2.3. Codarea Huffman

7.2.4. Codarea RLC ("run length coding”)

7.2.5. Codare aritmetica

7.3. Compresia cu pierderi a imaginilor statice

7.3.1. Modelul corelatiei spatiale in imagistica

7.3.2. Codarea predictiva

7.3.3. Modulatia Delta

7.3.4. Codarea pe blocuri de pixeli

7.3.5. Sistem de codare bazat pe transformata Cosinus discreta

7.3.6. Cuantizarea vectoriala

7.4. Compresia imaginilor binare

7.4.1. Codarea RLC si Huffman aplicata imaginilor binare

7.4.2. Eliminarea blocurilor de alb

7.4.3. Cuantizarea diferentiala cu predictie

7.4.4. Codarea prin adresare relativa

7.4.5. Codarea READ

 

8. STANDARDE DE COMPRESIE MULTIMEDIA

8.1. Introducere

8.2. Standarde de compresie a imaginilor fara pierderi

8.2.1. Standarde de compresie pentru aplicatii de fax

8.2.2. Standardul de compresie JBIG

8.2.3. Standardul de compresie JPEG fara pierderi

8.3. Standardul de compresie JPEG

8.3.1. Codarea bazata pe transformata cosinus discreta

8.3.2. Codorul si decodorul JPEG

8.3.3. Prelucrarea imaginilor color

8.3.4. Intreteserea planurilor de culoare

8.3.5. Proiectarea tabelelor de cuantizare

8.3.6. Algoritmul de codare

8.3.7. Modul de codare progresiv

8.3.8. Compresia JPEG ierarhica

8.4. Standardul de compresie JPEG2000

8.4.1. Codarea si decodarea JPEG2000

8.4.2. Etapa de preprocesare

8.4.3. Etapa de prelucrare de baza

8.4.4. Etapa de generare a sirului codat

8.4.5. Imbunatatiri ale standardului JPEG2000

8.4.6. Comparatie de performante intre JPEG si JPEG2000

8.5. Standardul de compresie MPEG 1,2

8.5.1. Modelul secventei de imagini

8.5.2. Standardul de compresie MPEG 1,2

8.5.3. Estimarea miscarii

8.6. Standardul de compresie MPEG 4

8.6.1. Arhitectura MPEG-4

8.6.2. Codarea video MPEG-4

8.6.3. Multiplexarea datelor de forma, miscare si textura

8.6.4. MPEG-4: Codarea hibrida sintetic-natural

8.7. Alte standarde MPEG: MPEG-7, MPEG-21

8.8. Standardul de compresie H.261

8.8.1. Formate video CCITT

8.8.2. Codorul si decodorul H.261

8.8.3. Structura datelor video

8.9. Standardul de compresie H.263

8.10. DivX versus Xvid

Nr. de pagini: 264 pagini
Anul aparitiei : 2007
Cartea "Codarea si compresia informatiilor multimedia". face parte din categoria carti >> IT & Calculatoare - Software - Limbaje de programare a catalogului LibrariaOnline.ro. Cartea este scrisa de catre Orza, Bogdan si a fost publicata la Editura ALBASTRA .
Livrare se face din stoc, in 24 ore, din depozitul de carte LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri. Transportul este gratuit pentru orice comanda de minim 100 lei cu livrare in reteaua de Pachetomate si 200 lei pentru livrarea la usa oriunde in tara prin curier. In Bucuresti transportul este gratuit pentru comenzi de minim 120 lei atat pentru livrarea in reteaua de Pachetomate cat si pentru livarea la usa prin curier.
Pentru orice solicitare apelati departamentul Suport Clienti LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.

LibrariaOnline.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.


Alte carti de la editura ALBASTRA

Editura ALBASTRA. Carti de la editura ALBASTRA

Clientii care au cumparat acest produs au mai achizitionat

Structuri de date si algoritmi
Adauga in cos
-5Lei
24h
expediere
PRP: 34,00 Lei  30,60 Lei
Programare in C
Adauga in cos
-5Lei
24h
expediere
PRP: 33,00 Lei  29,70 Lei
Bebe Invata. Animale - Primul Pas
Adauga in cos
-5Lei
24h
expediere
PRP: 19,90 Lei  13,93 Lei
Bebe Invata. Primele cuvinte - Primul Pas
Adauga in cos
-5Lei
24h
expediere
PRP: 14,90 Lei  10,43 Lei
Nu exista comentarii referitoare la acest produs.