Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.
 
 

Programare in C - Iorga, Valeriu

Editura ALBASTRA

-3.3 Lei
Programare in C

Programare in C

Editura: ALBASTRA
Status: In stoc
Timp procesare: 1 zi lucratoare
Estimare livrare: 09.08 - 10.08
Apreciere: 4.2/7 (11 voturi)

PRP:33,00 LeiAcesta este pretul recomandat de producator/ pretul de coperta. Pretul de vanzare este afisat mai jos
29,70 Lei
Diferența: 3.3 Lei
Acest produs se afla pe stoc si poate fi plasat la curier in 1 zi lucratoare.

Descriere - Programare in C


Cartea se adreseaza atat studentilor facultatilor cu profil informatic, profesorilor care predau discipline informatice si elevilor acestora, dar si tuturor celor interesati sa-si dezvolte propriile aplicatii si isi propune sa formeze si sa consolideze deprinderile necesare scrierii unor programe corecte folosind limbajul de programare C. Topicile prezentate contin: selectia, iteratia, tipurile de date, functii, tablouri, pointeri, siruri de caractere, recursivitate, structuri de date, operatii cu fisiere, directivele preprocesorului, si aplicatii multifisier.

1. Un tur de orizont in limbajul C

1.1. Structura unui program C foarte simplu

1.2. Elemente necesare scrierii unor programe C foarte simple

1.2.1. Directiva  define

1.2.2. Tipuri

1.2.3. Definitii si declaratii de variabile

1.2.4. Atribuirea

1.2.5. Decizia

1.2.6. Ciclul

1.2.7. Afisarea valorii unei expresii (descriptori)

1.2.8. Citirea valorilor de la terminal

1.3. Structura unui program

 

2. Elementele fundamentale ale limbajului C

2.1. Alfabetul limbajului

2.2. Atomi lexicali

2.2.1. Identificatori

2.2.2. Cuvinte cheie

2.2.3. Literali

2.2.4. Siruri de caractere

2.2.5. Comentarii

2.2.6. Terminatorul de instructiune

2.2.7. Constante

2.3. Ciclul de dezvoltare al unui program

2.3.1. Definirea problemei de rezolvat

2.3.2. Identificarea pasilor necesari pentru rezolvarea problemei

2.3.3. Proiectarea algoritmului

2.3.4. Scrierea programului folosind un limbaj de programare

2.3.5. Implementarea programului: editare, compilare, editare de legaturi, executie

2.3.6. Testarea si depanarea programului (debugging)

 

3. Tipuri si variabile

3.1. Introducere

3.2. Tipuri fundamentale

3.2.1. Caracterele (tipul char)

3.2.2. Intregii (tipul int)

3.2.3. Realii (tipurile float si double)

3.2.4. Definiri de tip cu typedef

3.2.5. Tipuri enumerate

3.2.6. Tipul vid (void)

3.3. Tipuri derivate

3.4. Declararea variabilelor

3.5. Echivalenta tipurilor

 

4. Operatori si expresii

4.1. Conversii de tip

4.1.1. Conversii implicite de tip

4.1.2. Conversii aritmetice

4.1.3. Conversiile de tip explicite (cast)

4.2. Operatorii aritmetici

4.3. Operatorii de atribuire

4.4. Operatorii relationali

4.5. Operatorii booleeni

4.6. Operatorii binari (la nivel de biti)

4.7. Operatorul conditional

4.8. Operatorul secventa

4.9. Operatori unari

4.10. Ordinea evaluarii operanzilor

 

5. Instructiuni

5.1. Instructiunea expresie

5.2. Instructiunea compusa (blocul)

5.3. Instructiunea vida

5.4. Instructiunea  if

5.5. Instructiunea  switch

5.6. Instructiunea  while

5.7. Instructiunea  do…while

5.8. Instructiunea  for

5.9. Instructiunea  continue

5.10. Instructiunea  break

5.11. Instructiunea  goto

5.12. Instructiunea return

5.13. Operatii de intrare / iesire

5.14. Probleme rezolvate

5.15. Probleme propuse

 

6. Functii (1)

6.1. Apelarea functiilor

6.2. Definitii de functii

6.3. Comunicarea intre functii prin variabile externe. Efecte laterale ale functiilor

6.4. Functii care apeleaza alte functii

6.5. Programe cu mai multe fisiere sursa

6.6. Fisiere antet

6.7. Functii matematice uzuale

6.8. Probleme rezolvate

6.9. Probleme propuse

 

7. Variabile

7.1. Variabile externe (globale) si variabile interne (locale)

7.2. Domenii de vizibilitate ale variabilelor

7.3. Clase de memorare

7.3.1. Variabile si functii statice

7.3.2. Variabile registri

7.3.3. Initializari

 

8. Tablouri

8.1. Tablouri cu o dimensiune (vectori)

8.2. Probleme rezolvate

8.3. Probleme propuse

 

9. Pointeri

9.1. Operatori specifici pointerilor

9.2. Pointeri generici (pointeri void)

9.3. Pointeri constanti si pointeri la constante

9.4. Operatii aritmetice cu pointeri

9.5. Legatura intre pointeri si tablouri

9.6. Parametri tablouri

 

10.  Siruri de caractere

10.1. Generalitati

10.2. Functii de intrare / iesire relative la siruri de caractere

10.3. Tablouri de pointeri

10.4. Parametrii liniei de comanda

10.6. Probleme propuse (Siruri de caractere)

 

11. Alocarea dinamica a memoriei

11.1. Functii pentru gestiunea dinamica a memoriei

11.2. Probleme rezolvate

 

12. Functii (2)

12.1. Mecanisme de transfer ale parametrilor

12.2. Functii care intorc pointeri

12.3. Pointeri la functii

12.4. Declaratii complexe (sarade)

 

13. Tablouri si pointeri (2)

13.1. Pointeri la pointeri

13.2. Tablouri multidimensionale

13.3. Probleme propuse

 

14. Structuri

14.1. Definirea tipurilor structurilor si declararea variabilelor structuri

14.2. Initializarea structurilor

14.3. Accesul la campurile structurilor

14.4. Pointeri la structuri

14.5. Atribuiri de structuri

14.6. Structuri si functii

14.7. Uniuni

14.8. Probleme rezolvate

14.9. Probleme propuse

 

15. Fisiere

15.1. Operatii de intrare / iesire

15.2. Fisiere text si fisiere binare

15.3. Accesul la fisiere

15.4. Operatii de intrare – iesire

15.5. Probleme rezolvate

15.6. Probleme propuse

 

16. Functii (3)

16.1. Functii recursive

16.1.1. Exemple de definitii recursive

16.1.2. Recursivitate liniara

16.1.3. Recursivitate binara

16.1.4. Exemple de probleme rezolvate recursiv

16.2. Functii cu numar variabil de parametri

16.3. Functii polimorfice

16.4. Probleme rezolvate

16.5. Probleme propuse

 

17. Preprocesorul

17.1. Definirea de constante simbolice

17.2. Substituirea textuala (definirea de macroinstructiuni)

17.3. Includerea de fisiere

17.4. Compilarea conditionata

 

18. Dezvoltarea programelor mari

18.1. Compilare separata

18.2. Utilitarul make

 
Nr. de pagini : 200
Anul aparitiei: 2011 Cartea "Programare in C". face parte din categoria carti >> IT & Calculatoare - Software - Limbaje de programare a catalogului LibrariaOnline.ro. Cartea este scrisa de catre Iorga, Valeriu si a fost publicata la Editura ALBASTRA .
Livrare se face din stoc, in 24 ore, din depozitul de carte LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri. Transportul este gratuit pentru orice comanda de minim 100 lei cu livrare in reteaua de Pachetomate si 200 lei pentru livrarea la usa oriunde in tara prin curier. In Bucuresti transportul este gratuit pentru comenzi de minim 120 lei atat pentru livrarea in reteaua de Pachetomate cat si pentru livarea la usa prin curier.
Pentru orice solicitare apelati departamentul Suport Clienti LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.

LibrariaOnline.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.


Vezi alte carti scrise de Valeriu Iorga

Colectii de date
Adauga in cos
-5Lei
24h
expediere
PRP: 39,00 Lei  35,10 Lei

Alte carti de la editura ALBASTRA

Editura ALBASTRA. Carti de la editura ALBASTRA

Clientii care au cumparat acest produs au mai achizitionat

Nu exista comentarii referitoare la acest produs.