Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.
 
 

Programarea jocurilor in Visual Basic - Contine CD - Harbour, Jonathan S

Editura ROSETTI INTERNATIONAL

Programarea jocurilor in Visual Basic - Contine CD

Cartea face parte din campania

Book Lovers Weekend - Transport GRATUIT la Pachetomat pentru comenzile peste 50 de lei

Campania este valabila in perioada 20/04/2024 - 21/04/2024 in limita stocului disponibil. vezi alte carti din campanie

Programarea jocurilor in Visual Basic - Contine CD

Apreciere: 4.3/7 (8 voturi)
Status: Epuizat

Descriere

Descriere - Programarea jocurilor in Visual Basic - Contine CD

Pregatiti-va sa creati primul vostru joc RPG in 2D complet, utilizand Visual Basic 6.6. Daca aveti experienta in folosirea limbajului Visual Basic, atunci detineti deja aptitudinile necesare. Veti invata, pas cu pas, cum sa construiti fiecare parte a unui joc RPG, folosind componente DirectX ca Direct3DR. Pe masura ce veti parcurge cartea, veti scrie programe scurte pentru a demonstra principalele subiecte din fiecare capitol. Plonjati in lumea incitanta a programarii de jocuri, invatati cum sa scrieti cod si sa preluati controlul creativ asupra felului in care opereaza jocul vostru. Lasati frau liber imaginatiei, creand aventuri noi si uluitoare!

Invatati cum sa proiectati si programati un RPG, de la desenele conceptuale pana la codul sursa. Veti vedea cum sunt realizate jocurile profesioniste, utilizand instrumente ca Mappy pentru editare de niveluri si Pro Motion pentru animatie. Cartea aceasta explica felul in care sa creati un engine de joc cu derulare bazata pe tile-uri, sa folositi animatii complexe de sprite-uri si sa efectuati detectie de coliziune, aducand la viata lumea jocului si personajele.

Ce se afla pe CD-ROM:
-Sprite-urile animate si tile-urile prezentate in carte
-DirectX SDK pentru Visual Basic
-Mappy un program de editare de niveluri
-Codul sursa din carte

Jonathan S. Harbour este de multi ani jucator pasionat si programator si detine o diploma in Computer Informational Systems. A scris mai multe carti despre subiectul programarii jocurilor, printre care Pocket PC Game Programming, Microsoft Visual Basic Game Programming with DirectXR, Microsoft Visual Basic. Net Programming for the Absolute Beginner, Beginner's Guide to DarkBASIC Game Programming si Game Programming All In One, 2nd Edition. El mentine un site Web dedicat programarii jocurilor la adresa www.jharbour.com.


Format: 18x23 cm
Număr de pagini: 368


Pentru orice solicitare contactati departamentul Suport Clienti LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.

LibrariaOnline.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.


Alte carti de la editura ROSETTI INTERNATIONAL