Biologie, filiera teoretica - manual pentru clasa a XII-a - Gruita, Alexandra Simon

Editura CD PRESS

Biologie, filiera teoretica - manual pentru clasa a XII-a

Editura: CD PRESS

45,00 Lei 31,50 Lei

Descriere - Biologie, filiera teoretica - manual pentru clasa a XII-a

Manualul reprezinta un excelent material de studiu pentru elevii de liceu, dar si pentru profesori, deoarece problemele tratate sunt de maxima actualitate, incadrandu-se in tendintele actuale de dezvoltare din domeniul biologiei.

Implicatiile practice ale utilizarii principiilor geneticii si ecologiei la nivelul speciei umane, varietatea formelor de evaluare utilizate, precum si grafica sugestiva, in concordanta cu continutul stiintific, sporesc atractivitatea manualului si stimuleaza interesul pentru studiul acestuia.

Autori: Alexandra Simon Gruita, Traian Saitan
Anul aparitiei: 2007
Nr. pagini: 108

Cartea "Biologie, filiera teoretica - manual pentru clasa a XII-a". face parte din categoria carti >> Manuale scolare - Clasa a 12-a - Biologie a catalogului LibrariaOnline.ro. Cartea este scrisa de catre Gruita, Alexandra Simon si a fost publicata la Editura CD PRESS .

Alte carti de la editura CD PRESS