Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.
 
 

Comunicare in limba romana. Manual pentru clasa I. Partea I si partea a II-a - Victoria Padureanu (Contine CD cu editia digitala) - Padureanu, Victoria

Editura ASCENDIA DESIGN

-2.12 Lei
Comunicare in limba romana. Manual pentru clasa I. Partea I si partea a II-a - Victoria Padureanu (Contine CD cu editia digitala)

Programul Pro Scientia

Resurse pentru Profesori, Viitor pentru Elevi

Esti CADRU DIDACTIC? Aplica pentru a deveni membru si pentru a avea acces la beneficiile programului nostru.

vezi beneficiile si cum te poti inscrie in program

Anul de studiu: clasa I-a

Comunicare in limba romana. Manual pentru clasa I. Partea I si partea a II-a - Victoria Padureanu (Contine CD cu editia digitala)

Apreciere: 5.8/7 (6 voturi)
Status: Epuizat

 

Descriere

Descriere - Comunicare in limba romana. Manual pentru clasa I. Partea I si partea a II-a - Victoria Padureanu (Contine CD cu editia digitala)

Copiii din ziua de azi cresc inconjurati de tehnologie. Pentru a-i putea pregati mai bine pentru viitor si pentru a-i intalni acolo unde ei sunt deja, procesul educational trebuia sa se schimbe.
Acum, cartea evolueaza…

Manualul este structurat in doua volume.
Copilul este atras in lumea manualului prin introducerea companionului Cristi, un copil istet, curios si dornic sa descopere activitatile din clasa I. Acesta il va insoti pe tot parcursul manualului, ghidandu-l pe copil spre efectuarea activitatilor propuse, gradual, de la simplu la compus.
Continutul textelor propuse se inscrie in sfera de interes a varstei mici, constituind un suport adecvat formarii competentelor de comunicare, scriere si lectura. Grafica inovativa si atragatoare, in deplina concordanta cu textele si sarcinile propuse, faciliteaza abordarea creativa a activitatilor de invatare.
Paginile indrumatorului, de la finalul celor doua volume, se constituie intr-un ghid prin care se urmareste formarea competentelor generale si specifice pe tot parcursul anului scolar. Diversitatea metodelor activ-participative conduc elevul spre o invatare constienta.

Structura si abordare pedagogica

STRUCTURA, CONTINUTURI

    Structura modulara, logica si coerenta, asigura prezentarea continuturilor intr-o conceptie unitara.
    Intinderea unitatilor tematice corespunde complexitatii temelor tratate.
    Textele sunt bine structurate, evidentiindu-se elementele de continut prin alineate, culori, chenare.
    Continuturile manualului asigura o abordare integrata a competentelor specifice, coreland experienta de viata a copilului si cunostintele anterioare cu informatiile noi.

LIMBAJUL

    Limbajul este adaptat nivelului de intelegere al elevilor. Vocabularul tine cont de achizitiile anterioare pe baza carora se introduc informatiile noi.
    Exprimarea este clara, coerenta si asigura eficientizarea invatarii.
    Cuvintele noi sunt explicate in VOCABULAR, familiarizandu-i pe elevi cu lucrul cu dictionarul.

ACTIVITATI

    Activitatile de invatare propuse sunt atractive, originale si conduc la implicarea elevilor.
    Activitatile practice sunt diversificate, formulate clar, precis, implicand abordari inter- si multidisciplinare si incurajand creativitatea si gandirea critica.

LECTII DE RECAPITULARE

    Temele recapitulative sunt distribuite echilibrat cate 4 pentru fiecare semestru si ofera elevilor posibilitatea de a revizui si de a sistematiza cunostintele dobandite asigurand in acelasi timp si integrarea continuturilor.

EVALUAREA

    Testele de evaluare sunt distribuite echilibrat, la finalul fiecarui modul. Itemii evalueaza informatia si sunt proiectati in conformitate cu principiile evaluarii. Se incurajeaza abordarile creative.
    Formele de evaluare alternative – proiectul, portofoliul – ajuta la formarea si dezvoltarea spiritului de echipa, la formarea abilitatilor de lucru in echipa.


Formatul digital

Formatul digital contine peste 125 de elemente multimedia si interactive.
Fiecare litera este insotita o animatie, care urmareste pas cu pas scrierea sa corecta.
De asemenea, descoperirea fiecarei litere se face prin intermediul unui joc didactic, in care micul scolar trebuie sa identifice si sa aleaga obiectele ce contin noua litera pe care o vor invata. Se face astfel trecerea de la cunostintele acumulate in experienta sa trecuta, la invatarea sistematica.

Interactivitatea insoteste ariile de recapitulare, astfel exercitiile devin amuzante, adevarate provocari de a acumula si retinere de informatii prin intermediul jocului; astfel, fiecare recapitulare contine intre trei si cinci zone interactive, ce invita copilul la cunoastere prin joc.

Continut Semestrul I:

1 - Familia
2 - Scoala
3 - Cartea
4 - Jocuri si jucarii
5 - Noua ne plac animalele
6 - Observam si citim texte

Continut Semestrul II:

1 - Intrebari si raspunsuri
2 - Citim si povestim texte
3 - Ne spunem parerea
4 - Invataturi din primele lecturi


Un mare element de noutate este prezenta lui Cristi – un avatar elearning, un tutore virtual ce apare peste tot in manualul digital EduTeca. El insoteste copilul atunci cand acesta parcurge continutul, ii spune ce are de facut, il ajuta in fata provocarilor, iar la final il felicita si il indruma catre urmatoarea aventura.

Manualul digital este in conformitate cu Programa scolara pentru disciplina Comunicare in limba romana – clasa I-a.

Asigura-i copilului tau succesul scolar!

Responsabilitate

"In era digitala, acum mai mult ca oricand, trebuie echilibru. Traim intr-o lume din ce in ce mai digitizata si automatizata, dar atata vreme cat inca sunt scoli care nu au apa curenta in Romania, nu putem vorbi de renuntarea la variantele tiparite ale manualelor. Noi sustinem ca educatia trebuie sa fie pentru toata lumea, accesibila tuturor claselor sociale.  Ca societate, ar fi o greseala sa renuntam la manualele tiparite. Romania inca nu este pregatita pentru acest lucru. Ar fi insa si o greseala sa nu deschidem usa catre viitor, catre tehnologie. Tranzitia catre manualele digitale trebuie facuta cu grija si responsabilitate asadar. Societatea are nevoie de o perioada de testare, de acomodare la noile instrumente pedagogice.”

Ascendia Design

Nr. de pagini : 64 + 64
Anul aparitiei : 2015
Autori : Mariana Norel, Victoria Padureanu, Adriana Malureanu


Pentru a vedea fragmente din carte dati click pe Link-ul de mai jos:

Comunicare in limba romana. Manual pentru clasa I. Partea I


Pentru a vedea fragmente din carte dati click pe Link-ul de mai jos:

Comunicare in limba romana. Manual pentru clasa I - Partea a II-a



Pentru orice solicitare contactati departamentul Suport Clienti LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.

LibrariaOnline.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.


Vezi alte carti scrise de Victoria Padureanu

Alte carti de la editura ASCENDIA DESIGN

Nu exista comentarii referitoare la acest produs.