Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles
Resurse pentru Profesori, Viitor pentru Elevi
Esti CADRU DIDACTIC? Aplica pentru a deveni membru si pentru a avea acces la beneficiile programului nostru.
vezi beneficiile si cum te poti inscrie in program
Livrare in: Bucuresti - Sector 1
Cost livrare: 8.00 Lei
Cost livrare: 15 Lei
Cost livrare: 10.00 Lei
Cost livrare: 11 Lei
Cost livrare: 12.90 Lei
Cost livrare: 14.90 Lei
Cost livrare:
Manualul este elaborat in totatlitate in conformitate cu noua programa scolara de matematica, aprobata cu Ordinul MEC 4686/05.08.2003, fiind un excelent instrument de lucru atat pentru scolarul care paseste pragul cunoasterii cat si pentru invatator (in subsolurile paginilor se gaseste un veritabil ghid metodic pentru tinerii invatatori).Manualul este structurat in unitati de invatare ordonate intr-o succesiune logica, evidentiate in mod distinct pe pagina, conceptia in care acesta a fost cnstruit tinand cont de:- existenta diferentelor de competenta intre elevii de 6-7 ani ce vor frecventa cursurile clasei I, diferente datorate faptului ca nu toti scolarii au frecventat gradinita;- faptul ca se adreseaza unei perioade considerate drept pregatitoare pentru studiul matematicii si identificate ca fiind ciclul achizitiilor fundamentale;- schimbarile profunde necesare in abordarea continuturilor, in formularea cerintelor catre elev, in mentalitatea si conduita invatatorului in procesul de predare-invatare;- structurarea intregii activitati la clasa utilizand strategii variate, care sa permita invatarea pentru toti copii, (adeseori prin jocuri tematice) tinand cont de nivelul si ritmul propriu de dezvoltare al fiecaruia.Fiecare unitate de continut este insotita de sectiune "Ce si cat ai invatat" precum si de teste de evaluare, notate prin calificative si structurate astfel incat la o lucrare identica pentru toti scolarii sa fie constatate greutatile individului in abordarea temelor.Manualul bine utilizat de invatator raspunde la intrebarile: "De ce scolarul trebuie sa invete matematica?" si "Cat este de utila hiar indispensabila in viata de zi cu zi" fiind bogat in jocuri atractive si variate, cu sarcini de lucru accesibile, succedate gradat, cu caracter interdisciplinar si ancorate in viata cotidiana, respectand nevoia de concret a scolarului mic si stimulandu-i interesul si placerea pentru studiul matematicii. Cuprins1. Introducere pag 32. Elemente pregatitoare pentru intelegerea unor concepte matematice pag 53. Invata culorile pag 54. Sa vedem ce si citeste si invata pag 75. Pozitiile corpurilor pag 8 6. Sa vedem ce si citeste si invata !pag 137. Linii drepte pag 148. Linii frante pag 159. Linii curbe pag 1610. Sa vedem ce si citeste si invata! pag 1711. Figuri geometricePatratul pag 18Dreptunghiul pag 19Triunghiul pag 20Cercul pag 2112. Sa vedem ce si citeste si invata! pag 2213. Multimi pag 2314. Corespondene pag 2615. Ne jucam! pag 2716. Sa vedem ce si citeste si invata! pag2817. Numerele naturale de la 0 la 1018. Numarul si cifra 1 pag 2919. Numarul si cifra 2 pag 3120. Numarul si cifra 3 pag 3321. Sa vedem ce si citeste si invata! pag 3522. Numarul si cifra 0 pag 3623. Numarul si cifra 4 pag 3824. Adunarea si scaderea numerelor naturale 0-1025. Adunarea numerelor naturale 0-4 pag 4026. Scaderea numerelor naturale 0-4 pag 4227. Sa exersam! pag 4428. Numarul si cifra 5 pag 4529. Sa vedem ce si citeste si invata! pag 4730. Numarul si cifra 6 pag 4831. Numarul si cifra 7 pag 5132. Numarul si cifra 8 pag 5533. Numarul si cifra 9 pag 5934. Numarul 10 pag 6335. Sa vedem ce si citeste si invata! pag 6836. Ne jucam! pag 72Evaluare semestriala pag 7337. Numere naturale 0-3038. Scrierea i citirea numerelor naturale 0-30 pag 7439. Adunarea si scaderea numerelor naturale �n concentrul 0-30, fr trecere peste ordin40. Adunarea numerelor naturale �n concentrul 0-20, fara trecere peste ordin pag 7841. Scaderea numerelor naturale �n concentrul 0-20, fara trecere peste ordin pag 8042. Adunarea si scaderea numerelor naturale �n concentrul 0-30, fara trecere peste ordin pag 8343. Sa vedem ce si citeste si invata! pag 88Evaluare pag 9044. Numere naturale 0-10045. Citirea i scrierea numerelor naturale 0-100 pag 9146. * Adunarea si scaderea numerelor naturale 0-100, fara trecere peste ordin pag 9347. Masurari cu unitati nestandard48. Masurari cu unitati nestandard pentru lungime pag 10249. Masurarea volumului a capacitatii pag 10650. Masurarea masei pag 10851. Masurarea timpului pag 11252. Sa repetam! pag 11753. SA vedem ce si citeste si invata! pag 119Evaluare semestrial pag 121Evaluare semestrial pag 122Recapitulare finala pag 123Evaluare final pag 134Evaluare semestrial pag 135Anexa: Patratul Tangram, ceasulAutori:Elena Rosu prof. Liceul Pedagogic PloiestiOlguta Marin invatator Scoala Generala nr. 8, PloiestiPetruta Savulescu invatator Liceul Pedagogic PloiestiReferenti:Gabriel Albu conf. dr. Universitatea de Petrol si Gaze PloiestiMihaela Alexandra Ghidu prof. gr. I Liceul Pedagogic PloiestiGabriel Albu conf. dr. Universitatea de Petrol si Gaze PloiestiMihaela Alexandra Ghidu prof. gr. I Liceul Pedagogic PloiestiGabriel Albu conf. dr. Universitatea de Petrol si Gaze PloiestiMihaela Alexandra Ghidu prof. gr. I Liceul Pedagogic PloiestiGabriel Albu conf. dr. Universitatea de Petrol si Gaze PloiestiMihaela Alexandra Ghidu prof. gr. I Liceul Pedagogic PloiestiFormat: Manual, 200 x 280 mmAparitie: iunie 2004Nr pagini: 136