Set 2 caiete - Matematica si explorarea mediului, pentru clasa I. Caietul elevului pentru semestrele I si II - Mihaescu, Mirela

editura INTUITEXT

Editura: INTUITEXT

19,90 Lei 18,91 Lei

Descriere - Set 2 caiete - Matematica si explorarea mediului, pentru clasa I. Caietul elevului pentru semestrele I si II

Caietele reprezinta un partener de invatare si de joaca al elevului de clasa I, un reper pentru cadrul didactic, o solutie pentru parintii preocupati de formarea si dezvoltarea propriilor copii.

Contextele variate de invatare si exersare, elementele de joc, diversitatea sarcinilor de lucru ii stimuleaza pe elevi sa actioneze, sa intrebe, sa intervina, sa aiba initiativa, sa exprime idei.

Temele abordate coincid cu cele de la Comunicare in limba romana, sarcinile de lucru si exercitiile – joc constituind premise pentru o reala invatare integrata. Activitatile sunt atractive si originale, asigura in mod eficient intelegerea, sistematizarea si consolidarea continuturilor.

Exercitiile abordeaza toate temele prevazute in programa scolara si contribuie la dezvoltarea competentelor specifice Matematicii si explorarii mediului.

Materialul este conceput pentru a incuraja:

- gandirea activa;
- explorarea;
- curiozitatea cognitiva;
- rezolvarea de probleme.

Parerea autorilor

Lucrarea ofera sugestii de abordare integrata a continuturilor lasand, in acelasi timp, posibilitatea de a organiza invatarea dupa criterii proprii, adaptate particularitatilor fiecarei clase si fiecarui elev. Structurarea sarcinilor de lucru de la simplu la complex, modelele de rezolvare oferite, varietatea itemilor utilizati in probele de evaluare reprezinta cai sigure in demersul invatatorului de a asigura sanse egale de invatare tuturor elevilor.

Autori: Mirela Mihaescu, Stefan Pacearca,
Anita Dulman, Crenguta Alexe,
Otilia Brebenel
Numar de pagini: - Semestrul I - 56 pagini color
Numar de pagini: - Semestrul II - 56 pagini color
Dimensiune: 20,5 x 26 cm
Caiet aprobat M.E.N. 2014

Cartea Set 2 caiete - Matematica si explorarea mediului, pentru clasa I. Caietul elevului pentru semestrele I si II. face parte din categoria carti Manuale scolare - Clasa a 1-a - Matematica a catalogului LibrariaOnline.ro. Cartea este scrisa de catre Mihaescu, Mirela si a fost publicata la editura INTUITEXT .

Alte carti de la editura INTUITEXT

INTUITEXT este compania de software educational a grupului Softwin si unul dintre cei mai inovatori producatori internationali de lectii pe calculator. Produsele educationale in format electronic dezvoltate de INTUITEXT sunt adaptate exigentelor de invatare ale noilor generatii de elevi, transformand notiunile abstracte si informatiile teoretice intr-un continut multimedia atractiv. Pe piata educationala din Romania, compania ofera momentan 19 titluri ce acopera 5 materii de studiu pentru primar, gimnaziu si liceu (Matematica, Fizica, Chimie, Biologie si Geografie). La acestea se adauga doua produse unice la nivel mondial destinate pasionatilor de matematica: intreaga colectie de 113 ani a Gazetei Matematice in format electronic si Revista de Matematica din Timisoara care reuneste in format digital toate editiile publicatiei incepand cu anul 1921. Seria ,,Geometrie, intre joc si nota 10!" a obtinut la sfarsitul anului 2007 premiul mondial in eLearning in cadrul competitiei internationale World Summit Award.