Matematica si explorarea mediului, auxiliar pentru clasa a II-a (Colectia Inveti cu placere) - Mihaescu, Mirela

editura INTUITEXT

Editura: INTUITEXT

18,90 Lei 17,96 Lei

Descriere - Matematica si explorarea mediului, auxiliar pentru clasa a II-a (Colectia Inveti cu placere)

Structurat in 10 unitati de invatare, auxiliarul propune o invatare de la simplu la complex, care se construieste prin implicarea directa a copilului, punand la dispozitie un set variat de exercitii, cu grade diferite de dificultate, care stimuleaza curiozitatea in explorare, faciliteaza dezvoltarea creativitatii si a gandirii critice a elevilor, sunt concepute in stransa legatura cu experientele traite de copii sau posibile in realitate. Jocurile si exercitiile cu caracter creator au o pondere semnificativa si ofera posibilitatea realizarii transferului catre alte discipline.

Auxiliarul contine pagini destinate evaluarii initiale, recapitularii si evaluarii la finalul fiecarei unitati de invatare, recapitularii si evaluarii finale, pagini pentru ameliorare (Pentru a merge mai departe) si dezvoltare (Un pas spre Excelent), repere pentru reglare (Ai rezolvat asemanator). Evaluarea se realizeaza prin metode traditionale si complementare: probe scrise, portofoliu, autoevaluare pe baza grilei oferite la finalul fiecarei probe de evaluare.

Integrarea la nivel intradisciplinar si interdisciplinar este o caracteristica a conceptiei pedagogice care a stat la baza elaborarii auxiliarului pentru clasa a II-a.

Autor: Mirela Mihaescu, Stefan Pacearca, Anita Dulman, Crenguta Alexe, Otilia Brebenel
Anul aparitiei: 2018
Format: 20,5X26 cm
Nr. pagini: 120

Cartea Matematica si explorarea mediului, auxiliar pentru clasa a II-a (Colectia Inveti cu placere). face parte din categoria carti Manuale scolare - Clasa a 2-a - Matematica a catalogului LibrariaOnline.ro. Cartea este scrisa de catre Mihaescu, Mirela si a fost publicata la editura INTUITEXT .

Alte carti de la editura INTUITEXT

INTUITEXT este compania de software educational a grupului Softwin si unul dintre cei mai inovatori producatori internationali de lectii pe calculator. Produsele educationale in format electronic dezvoltate de INTUITEXT sunt adaptate exigentelor de invatare ale noilor generatii de elevi, transformand notiunile abstracte si informatiile teoretice intr-un continut multimedia atractiv. Pe piata educationala din Romania, compania ofera momentan 19 titluri ce acopera 5 materii de studiu pentru primar, gimnaziu si liceu (Matematica, Fizica, Chimie, Biologie si Geografie). La acestea se adauga doua produse unice la nivel mondial destinate pasionatilor de matematica: intreaga colectie de 113 ani a Gazetei Matematice in format electronic si Revista de Matematica din Timisoara care reuneste in format digital toate editiile publicatiei incepand cu anul 1921. Seria ,,Geometrie, intre joc si nota 10!" a obtinut la sfarsitul anului 2007 premiul mondial in eLearning in cadrul competitiei internationale World Summit Award.