Matematica, caietul elevului pentru clasa a III-a - Rodica Chiran - Chiran, Rodica

editura ARAMIS

Matematica, caietul elevului pentru clasa a III-a - Rodica Chiran

[Avizat MEN 2018]

Editura: ARAMIS

9,99 Lei 7,49 Lei

Descriere - Matematica, caietul elevului pentru clasa a III-a - Rodica Chiran
[Avizat MEN 2018]

Caietul de matematica pentru clasa a III-a vine in sprijinul elevului si invatatorului, continuind demersul didactic propus in manual. Plasarea invatarii in viata cotidiana, in contexte familiare, favorizeaza cultivarea increderii in sine, a interesului pentru reusita, formarea unor atitudini pozitive fata de rezolvarea problemelor de orice fel si prin acestea, adaptarea la provocarile mediului . Elevul este sprijinit sa judece critic problemele din viata de zi cu zi – sa aleaga modalitati de lucru, sa-si exprime opiniile, sa-si justifice alegerile, sa identifice solutii si sa rezolve probleme utilizand metode diverse, sa descopere noi situatii in care poate aplica ceea ce a invatat.

Participarea dinamica si constructiva la actul de invatare, prin care se rezolva probleme curente, conduce la descoperirea prin efort propriu a aplicabilitatii matematicii, dezvoltand abilitati si atitudini utile si pentru studiul altor discipline. Situatiile de invatare ancorate in universul copilului il determina pe acesta sa inlature momentele de indoiala si sa se aplece cu incredere asupra acestei discipline – matematica - pe care o va percepe ca pe o cale de dobandire a intelegerii.

Nr. de pagini : 96
Anul aparitiei : 2015
Autori : Rodica Chiran, Mihaela-Ada Radu
Pentru a vedea fragmente din carte dati click pe imaginea de mai jos:

Cartea Matematica, caietul elevului pentru clasa a III-a - Rodica Chiran. face parte din categoria carti Manuale scolare - Clasa a 3-a - Matematica a catalogului LibrariaOnline.ro. Cartea este scrisa de catre Chiran, Rodica si a fost publicata la editura ARAMIS .

Alte carti de la editura ARAMIS

Aramis s-a ancorat, chiar de la infiintare, in realitatile invatamantului romanesc, oferind cititorilor sai o alternativa de esenta in ceea ce priveste rezolvarea problemelor de generate de sinuoasa re-intemeiere a invatamantului romanesc. Cunoasterea indeaproape a caracteristicilor segmentului de populatie caruia i se adreseaza editiile publicate, experienta colectivelor de autori, atenta prospectare a pietei, profesionalismul celor implicati in editarea si tiparirea lucrarilor editurii au determinat de la un an la altul, o crestere semnificativa a numarului si tirajelor titlurilor tiparite in cadrul tipografiei proprii.