Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.

Manuale scolare - Clasa a 5-a - Istoria romanilor

Istorie manual pentru clasa a V-a
Legenda manualului: Surse - Stiati ca..? - Activitate individuala - Retine! - Portofoliu meu - Asa va place istoria? - Aplicatii - Joc pe rol.Cuprins:I. Alfabetul istoriei - reconstituirea trecutuluiII. PreistoriaIII. Orientul AnticIV. Civilizatia greaca si sinteza elenisticaV. Lumea romanaVI. Geto-daciiVII. Civilizatia islamicaVIII. Europa medievalaAutor: Valentin Balutoiu, Maria GrecuAnul aparitiei: 2017Format: 20.5X26 cmNr. pagini: 120...
Istorie. Caietul elevului - clasa a V-a
Auxiliar al manualului, Caietul reprezinta un ansamblu de aplicatii, completari si alternative ale intelegerii si asimilarii datelor pe care le contine fiecare lectie din manual. Redactat fiind in stransa corelare cu prevederile programei scolare, manualul este pentru elev un ghid esential in programarea materiei de studiu. Caietul il invata pe elev cum sa asimileze acest material, oferindu-i in plus elemente de mare utilitate (scheme, tabele cronologice, harti, seturi suplimentare de intrebari)...
Editura 

ALL

Istorie. Ghidul profesorului - clasa a V-a
Conceput ca un indrumar didactic de utilitate nemijlocita, Ghidul este o aprofundare practica, lectie de lectie, a continutului manualului. Corespunzand principiilor metodice folosite in procesul de invatamant gimnazial, lucrarea are menirea de a facilita alcatuirea planului metodic pentru fiecare lectie si de a complini printr-o serie de sugestii sumarul de informatii continute in manual. Ghidul contine aplicatii practice ale posibilelor modalitati de prezentare a complexului de informatii si c...
Editura 

ALL

Istorie. Manual pentru clasa a V-a - Valentin Balutoiu si Vlad Constantin
Modalitatea prin care manualul transmite mesajul formativ este bazata pe asociativitate si interactiune. Este dominat de urmatoarele principii didactice: - al accesibilitatii cunostintelor; al sistematizarii; al participarii active si constiente a elevului. Solicita gandirea asociativa, prin analiza comparativa a unor informatii provenite din diferite surse (textul lectiei, fragmentele de opere istorice, atlasul istoric, dictionarul etc.) Nr. de pagini : 160 Anul aparitiei : 2005 ...
Editura 

ALL