Limba Romana. Comunicare. Fise de lucru. Teste initiale, formative si finale - Clasa a V-a. Semestrul I

de Goian, Maria Emilia

Limba Romana. Comunicare. Fise de lucru. Teste initiale, formative si finale - Clasa a V-a. Semestrul I

Limba Romana. Comunicare. Fise de lucru. Teste initiale, formative si finale - Clasa a V-a. Semestrul I

Editura: NOMINA
Status: Epuizat
Apreciere: 5.7/7 (3 voturi)
Acest titlu este epuizat

Descriere - Limba Romana. Comunicare. Fise de lucru. Teste initiale, formative si finale - Clasa a V-a. Semestrul I

Fise de lucru. Teste initiale, formative si finale.

Esential in eficienta demersului didactic este sa se aiba in vedere segmentul de evaluare, care poseda o dubla pozitionare in raport cu invatarea.
Mai intai evaluarea fixeaza coordonatele invataturii si finalitatile acesteia, motivand elevul la orice varsta. Pornind de la asteptarile pe care
le are scoala de la activitatile de invatare, evaluarea vine sa cuantifice calitatea procesului, asigurand sansa pozitionarii elevului in raport
cu ierarhia clasei sale, dar si prin raportare la standardele programei scolare. Prin urmare, evaluarea se releva ca un segmant care, prin variatele
sale, forme de aplicare, il motiveaza obiectiv si subiectiv pe elev, determinand generarea de catre profesor a strategiilor didactice adecvate pentru
dobandirea nivelului optim al competentelor specifice domeniul de cultura generala.
In al doilea rand, evaluarea este punct de plecare pentru pasii urmatori in activitatea de invatare, permitand elaborarea de catre profesor a unor scenarii
adecvate particularitatilor clasei, dar si celor individuale detinute de fiecare elev.
Cu toata complexitatea functionala a segmentului de evaluare, activitatile de aplicare nu au ontotdeauna coerenta necesara pentru ca dubla pozitionare
despre care am vorbit sa fie reala si eficienta in dobandirea de catre elevi a competentelor specifice. Daca pentru predare-invatare, profesorul are,
de regula, atentia concentrata in vederea gestionarii timpului si a parcurgerii continuturilor asociate in programa, evaluarea fie ca este rapid si
formal derulata, fie ca este omisa.
Utila atat elevilor, cat si profesorilor, lucrarea este un auxiliar didactic a carui parcurgere poate spori nivelul competentei reale de comunicare a
elevului de gimnaziu.

Autor: Vasile Goran, Maria-Emilian Goian, Rita Citiuc
Anul aparitiei: 2009
Editura: Nomina
Nr. pagini: 93

Nu exista comentarii referitoare la acest produs.



Alte carti de la editura NOMINA

Editura NOMINA. Carti de la editura NOMINA
-25%
Matematica. Ghid de pregatire intensiva pentru examenul de bacalaureat
 de 

Dan, Ion

 Prima parte a lucrarii contine un breviar teoretic ce este structurat pe fiecare clasa de liceu.    Partea a doua a lucrarii contine itemi de antrenament pentru acomodarea elevilor si probleme structurate,    asemanatoare celor din variantele de bacalaureat. Ultima parte cuprinde indicatii de rezolvare si solutiile itemilor si problemelor din partea a doua.  In acest fel, elevii se vor familiariza cu tipurile de exercitii pe care le vor intalni la bacalaureat. P
Editura 

NOMINA

  20,00 15,00 Lei
Adauga in cos

In stoc furnizor
-25%
Literatura romana. Modele de analiza pentru pregatirea eseului Clasele IX-XII
 de 

***

Cele mai uzuale tipuri de eseu sunt descriptiv, narativ, comparativ, persuasiv, argumentativ si reflexiv. - Eseul descriptiv ofera o imagine cat mai autentica a unui eveniment, a unei locatii, a unei persoane etc., asa cum au fost percepute de catre autor - Eseul narativ descrie o succesiune de evenimente, asa cum au fost percepute de catre autor - Eseul comparativ detaliaza relatia dintre doua obiecte sau fiinte, fenomene etc. comparate, focalizandu-se aspecte importante, dar dificil de in
Editura 

NOMINA

  20,00 15,00 Lei
-25%
Limba si literatura romana. Ghid pentru pregatirea concursurilor si olimpiadelor scolare 2009
 de 

***

Cuprins: Argument Programa pentru Olimpiada de limba si literatura romana pentru elevii din gimnaziu si liceu I.Gimnaziu ( clasele a VII-a - a VIII-a) II. Liceu (clasele a IX-a - a XII-a) A. Precizari privind desfasurarea probei individuale - clasele a VII-a - a XII-a B. Precizari privind desfasurarea probei de lucru in echipa - clasele a VII-a - a XII-a Programa pentru proba de lucru in echipa Subiecte propuse pentru proba in echipa Autor: Colectiv Nr.pagini: 141
Editura 

NOMINA

  22,00 16,50 Lei
Vezi toate cartile editurii NOMINA

Formular contact

Call Center

 021.539.07.07  0726.17.35.39

Informatii

Administrat de: MG NET DISTRIBUTION SRL

Potectia datelor cu caracter personal: A.N.S.P.D.C.P nr. 19898

Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor: A.N.P.C. tel. 021 9551

Platforma SOL: formular online




Social Media

     


Formular contact
Urmarire colet
un serviciu LivrariOnline.ro
Folosim servicii
Sigla PlatiOnline.ro