Matematica, manual pentru clasa a V-a (aprobat cu nr. 4065 din16.06.2022) - Perianu, Marius

Editura ART GRUP EDUCATIONAL

-7.8 Lei
Matematica, manual pentru clasa a V-a (aprobat cu nr. 4065 din16.06.2022)

Cartea face parte din campania

Transport la 4.9 lei la Pachetomat si Easybox pentru comenzi de minim 59 de lei

Campania este valabila in perioada 23/04/2024 - 06/05/2024 in limita stocului disponibil. vezi alte carti din campanie

Programul Pro Scientia

Resurse pentru Profesori, Viitor pentru Elevi

Esti CADRU DIDACTIC? Aplica pentru a deveni membru si pentru a avea acces la beneficiile programului nostru.

vezi beneficiile si cum te poti inscrie in program

Anul de studiu: clasa V-a

Matematica, manual pentru clasa a V-a (aprobat cu nr. 4065 din16.06.2022)

Apreciere: 3.6/7 (14 voturi)
Status: In curs de reaprovizionare
Timp confirmare stoc: 1 - 8 zile lucratoare

PRP:39,00 LeiAcesta este pretul recomandat de producator/ pretul de coperta. Pretul de vanzare este afisat mai jos
31,20 Lei
Diferența: 7.8 Lei

Descriere Specificatii

Descriere - Matematica, manual pentru clasa a V-a (aprobat cu nr. 4065 din16.06.2022)

Manualul scolar a fost aprobat de Ministerul Educatiei prin ordinul de ministru nr. 4065/16.06.2022

Dragi copii,
Acest manual este primul pas pe care il puteti face pentru a descoperi miracolul matematicii. Vom constata impreuna ca matematica este limba in care a fost scris Universul. Daca in clasele primare am invatat
alfabetul matematicii, clasa a V-a ne invata sa construim cuvinte, propozitii, sa dezvoltam idei, sa imaginam lumi, astfel incat, in final, sa scriem propria poveste matematica a universalitatii noastre.
Si, pentru ca matematica este limbajul pe care il poate intelege oricare dintre noi, ca parte a Universului, am dorit sa prezentam acest manual folosind o exprimare prietenoasa, apropiata de cititor, apeland la simtul practic si la intuitie, ca forme de cunoastere imediata a adevarului, concret sau abstract. Nu trebuie sa fii matematician ca sa simti numerele; ele sunt peste tot in jurul nostru si tot ce ne inconjoara e facut din numere.
Introducerea conceptelor matematice se face plecand de la exemple din realitatea imediata, de la experientele de zi cu zi. Matematica apare astfel ca o lume deschisa, vie, dinamica, in stransa legatura cu toate domeniile de activitate, capabila sa formuleze, sa descrie si sa explice situatii, probleme, fenomene sau procese.
Matematica nu consta doar in rezolvarea de probleme si gasirea raspunsurilor la intrebari; adevarata lectie a matematicii este arta de a pune corect o intrebare, indiferent daca se refera la o problema practica sau una pur stiintifica. Doar pentru ca nu putem gasi o solutie la o problema, nu inseamna ca nu exista una; ramane sa descoperim calea corecta de abordare. Manualul ofera, la fiecare pas, momente de investigatie, de reflectie, ocazii de a pune intrebari si de a corela raspunsurile posibile cu datele situatiilor analizate.
Matematica este ceea ce spiritul vietii scrie cu litere de mana in constiinta umana.
Umanitatea are nevoie de matematica, pentru ca tot ceea ce exista in Univers nu este doar descris de matematica, ci este construit din matematica.

Vezi alte carti scrise de Marius Perianu