Comunicare in limba romana, clasa pregatitoare - Adina Grigore

Programul Pro Scientia

Resurse pentru Profesori, Viitor pentru Elevi

Esti CADRU DIDACTIC? Aplica pentru a deveni membru si pentru a avea acces la beneficiile programului nostru. Vezi beneficiile și cum te poți înscrie în program.

In Bucuresti - ridicare din Pachetomat.

Cost livrare: 8.00 Lei

In Bucuresti - livrare la usa.

Cost livrare: 10.00 Lei

In Bucuresti - ridicare din EasyBox.

Cost livrare: 12.90 Lei

In Bucuresti - livrare la usa.

Cost livrare: 13.90 Lei

Apreciere: 0.0/7 (0 voturi)
Editura: ARS LIBRI
Status: Indisponibil
PRP:29,00 Lei
20,30 Lei
Diferența: 8.7 Lei ( -30% )

Cartea face parte din campania

Transport 4.9 lei la Pachetomat si Easybox pentru comenzi de minim 59 de lei

Campania este valabila in perioada 23/01/2025 - 23/01/2025 in limita stocului disponibil. Vezi alte carti din campanie

Descriere - Comunicare in limba romana, clasa pregatitoare

Comunicare in limba romana, clasa pregatitoare

CUPRINS

1 1NU MAI SUNT LA GRADINITA

1. Evaluare initiala.........................................................................................................................................7

2. Formularea de enunturi din 3-4 cuvinte dupa imagini. Evaluare initiala....................................................8

3. Identificarea obiectelor a caror denumire incepe cu acelasi sunet. Evaluare initiala................................9

2 2BUN VENIT LA SCOALA!

1. Salutul......................................................................................................................................................10

2. Prezentarea si solicitarea........................................................................................................................11

3. Identificarea mijloacelor de comunicare. Transmiterea unor informatii referitoare la sine si la universul

apropiat, prin mesaje scurte........................................................................................................................12

4. Crearea unui orar pe un cod de culori sau simboluri...............................................................................13

3 3IN LUMEA ANIMALELOR

1. Ascultarea unei povesti. Numirea personajelor din poveste. Lectura dupa benzi desenate......................14

2. Citirea dupa imagini. Povestirea..............................................................................................................15

3. Formularea unei descrieri elementare a unui personaj............................................................................16

4. Repovestirea unui text, respectand succesiunea momentelor prezentate. Cuvinte cu sens asemanator...17

4 4IN LUMEA PLANTELOR

1. Convorbirea.............................................................................................................................................18

2. Memorarea. Recitarea. Citirea simbolurilor pentru vreme si a calendarului naturii....................................19

3. Formularea intrebarilor si a raspunsurilor..................................................................................................20

4. Formularea unor propozitii dupa imagini...................................................................................................21

5 5MEDII DE VIATA

1. Sunetul a. Literele a si A. Identificarea, dintr-un sir, a cuvintelor care incep/se termina cu sunetul a.....22

2. Memorizare.............................................................................................................................................23

3. Formularea/oferirea de replici afirmative/negative la enunturi scurte care vizeaza informatii din text....24

4. Recunoasterea unor enunturi care nu se potrivesc ca sens cu un mesaj audiat anterior.......................25

6 6TOAMNA

1. Sunetul m. Literele m si M. Identificarea, dintr-un sir, a cuvintelor care incep/se termina cu sunetul m....26

2. Lectura dupa ilustratii/benzi desenate.....................................................................................................27

3. Realizarea unui desen pentru a indica despre ce este vorba in mesaj.....................................................28

4. Sunetul i. Literele i si I. Identificarea, dintr-un sir, a cuvintelor care incep/se termina cu sunetul i..........29

7 7CORPUL MEU

1. Numararea (delimitarea) cuvintelor dintr-un enunt. Pozitia cuvintelor in enunturi...................................30

2. Sunetul r. Literele r si R. Identificarea, dintr-un sir, a cuvintelor care incep/se termina cu sunetul r.......31

3. Cuvinte cu sens opus...................................................................................................................................32

4. Dramatizare. Povestirea unor experiente trecute sau prezente...........................................................33

8 8ENERGIE SI MISCARE

1. Sunetul o. Literele o si O. Identificare, dintr-un sir, a cuvintelor care incep/se termina cu sunetul o.............34

2. Indicarea silabelor percepute dintr-un cuvant/rostirea unei silabe..........................................................35

3. Pozitia silabelor in cuvinte (initiala/finala)..........................................................................................................36

4. Discriminarea sunetelor din natura si a sunetelor din cuvinte.......................................................................37

9 9LUMEA CARTII

1. Sunetul s. Literele s si S. Identificarea, dintr-un sir, a cuvintelor care incep/se termina cu sunetul s..........38

2. Confectionarea de mini-carticele..............................................................................................................39

3. Pozitia sunetelor in cuvinte (initiala/finala)..................................................................................................40

4. Identificarea sensului unui cuvant prin schimbarea unui sunet/unei silabe...........................................41EDITURA ARS LIBRI

4

10 10ROMANIA, TARA MEA

1. Sunetul t. Literele t si T. Identificarea, dintr-un sir, a cuvintelor care incep/se termina cu sunetul t..........42

2. Formularea de raspunsuri ce presupun alegere duala/multipla. Exprimarea raspunsului la anumite intrebari

cu ajutorul desenului sau prin simboluri........................................................................................................43

3. Recunoasterea unui obiect, prin formularea de intrebari despre caracteristicile acestuia.......................44

4. Exersarea musculaturii fine a mainii si a coordonarii miscarilor prin colorare, hasurare, trasare peste

linia punctata...............................................................................................................................................45

11 11IARNA

1. Sunetul n. Literele n si N. Formularea de raspunsuri la ghicitori.............................................................46

2. Dialoguri in diferite contexte.....................................................................................................................47

3. Numirea personajelor si oferirea de raspunsuri referitoare la textul audiat...............................................48

4. Utilizarea formulelor specifice unor situatii concrete (invitatie, urare, prezentarea unor scuze). Utilizarea

si interpretarea tonului folosit in vederea exprimarii unor emotii variate...................................................49

12 12CU CE CIRCULAM?

1. Sunetul u. Literele u si U.........................................................................................................................50

2. Punerea in corespondenta a unor cuvinte formate din 1-2 silabe cu imagini potrivite ...........................51

3. Utilizarea cuvintelor noi in enunturi adecvate.............................................................................................52

4. Povestirea dupa imagini.......................................................................................................................53

13 13JOCURI SI JUCARII

1. Sunetul c. Literele c si C..........................................................................................................................54

2. Formularea de intrebari si raspunsuri despre jocuri si jucarii..................................................................55

3. Propozitia enuntiativa...................................................................................................................................56

4. Aprecierea ca adevarate sau false a unor enunturi scurte care testeaza intelegerea textului audiat.....57

14 14TRADITII SI OBICEIURI DE IARNA

1. Sunetul e. Literele e si E. Discriminarea textului de imagini sau de alte simboluri .................................58

2. Initierea si mentinerea unei discutii pe o tema de interes. Punerea in corespondenta a unor cuvinte formate

din 1-2 silabe cu imagini potrivite.................................................................................................................59

3. Crearea unei povesti cu ajutorul desenului.................................................................................................60

4. Crearea unei felicitari de Craciun.........................................................................................................61

15 15MESERII

1. Sunetul a. Literele a si A.........................................................................................................................62

2. Rostirea cuvintelor pe silabe, in jocuri, cantece sau numaratori ritmate. Cantece cu onomatopee........63

3. Numararea cuvintelor dintr-un enunt scurt..................................................................................................64

4. Indicarea de imagini reprezentand obiecte din mediul familiar, dupa diferite criteriii (sunet initial/final, silaba)...65

16 16PE STRADA

1. Sunetul l. Literele l si L............................................................................................................................66

2. Sortarea imaginilor dupa anumite criterii (sunet initial/final, numar de silabe)......................................67

3. Propozitia exclamativa.................................................................................................................................68

4. Simboluri uzuale din universul apropiat...................................................................................................69

17 17INVATATURI DESPRINSE DIN POVESTI

1. Sunetul d. Literele d si D.........................................................................................................................70

2. Formularea unor enunturi scurte. Sunetul, silaba, cuvantul....................................................................71

3. Identificarea povestilor si personajelor. Invataturi.......................................................................................72

4. Comportamentele personajelor. Evidentierea unor modele de comportament.......................................73

18 18FANTEZIE SI CREATIE

1. Sunetul f. Literele f si F............................................................................................................................74

2. Scrierea de biletele cu litere de tipar decupate........................................................................................75EDITURA ARS LIBRI

5

3. Realizarea unei lucrari decorative................................................................................................................76

4. Identificarea sunetelor si a literelor. Realizarea corespondentei..............................................................77

19 19ANOTIMPURI

1. Sunetul b. Literele b si B..........................................................................................................................78

2. Propozitia interogativa..............................................................................................................................79

3. Formularea descrierii elementare a unor activitati....................................................................................80

4. Completare de versuri/propozitii dupa imagini si rime............................................................................8 1

20 20VESTITORII PRIMAVERII

1. Sunetul a. Literele a si A..........................................................................................................................82

2. Audierea unei povesti..............................................................................................................................83

3. Lectura dupa una sau mai multe ilustratiii...................................................................................................84

4. Cuvinte cu sens asemanator. Cuvinte cu sens opus..............................................................................85

21 21PRIMAVARA

1. Sunetul h. Literele h si H. Confectionarea unor felicitari cu litere de tipar decupate...............................86

2. Scrierea unor biletele cu mesaje diverse prin desene/simboluri.............................................................87

3. Transcrierea prin fotografiere vizuala a unor cuvinte..................................................................................88

4. Realizarea unui poster din desen/cuvinte/simboluri................................................................................89

22 22MEDII DE VIATA

1. Sunetul p. Literele p si P..........................................................................................................................90

2. Punerea in corespondenta a cuvintelor din 1-2 silabe cu imagini...........................................................91

3. Identificarea, dintr-un sir, a cuvintelor care incep/se termina cu un anumit sunet/silaba.........................92

4. Colaj din desene/cuvinte/silabe...............................................................................................................93

23 23JOCUL CU MASINUTE

1. Sunetul g. Literele g si G.........................................................................................................................94

2. Modificarea unei povesti audiate (modificarea succesiunii evenimentelor).............................................95

3. Recunoasterea unui obiect, prin formularea de intrebari despre caracteristicile acestuia......................96

4. Punerea in corespondenta a unor cuvinte cu imagini potrivite.............................................................97

24 24FANTEZIE SI CREATIE

1. Sunetul t. Literele t si T............................................................................................................................98

2. Pozitia sunetelor in cuvinte.....................................................................................................................99

3. Crearea unei povesti cu titlu dat................................................................................................................100

4. Corespondenta cuvant-imagine.............................................................................................................10 1

25 25SARBATOAREA PASTELUI

1. Sunetul j. Literele j si J...........................................................................................................................102

2. Formule specifice pentru urare. Felicitarea............................................................................................103

3. Folosirea unor cuvinte descriptive pentru a imbogati o descriere............................................................104

4. Joc de rol: Sarbatoarea Pastelui.......................................................................................................105

26 26SA OCROTIM NATURA

1. Sunetul z. Literele z si Z.........................................................................................................................106

2. Exprimarea ingrijorarii fata de evenimente, persoane, lucruri cunoscute..............................................107

3. Sunetul v. Literele v si V..............................................................................................................................108

4. Repovestirea unor fragmente din povesti audiate cu reproducerea intonatiei.....................................109

27 27UNIVERSUL

1. Sunetul x. Literele x si X........................................................................................................................110

2. Modificarea unei povesti audiate (modificarea finalului)........................................................................111

3. Sunetul i. Literele i si I.................................................................................................................................112

4. Repovestirea unui text audiat................................................................................................................113EDITURA ARS LIBRI

6

28 28TIMPUL

1. Sunetul s. Literele s si S.........................................................................................................................114

2. Intamplari povestite de colegi/adulti............................................................................................................115

3. Jurnalul clasei..............................................................................................................................................116

4. Invitatie pentru ziua mea......................................................................................................................117

29 29TIMPUL LIBER

1. Sunetul k. Literele k si K.........................................................................................................................118

2. Sortarea imaginilor dupa diferite criterii.......................................................................................................119

3. Reguli de comunicare eficienta..................................................................................................................120

4. Transcrierea prin fotografiere vizuala a unor cuvinte............................................................................121

30 30CUM FOLOSESC APARATELE ELECTRICE?

1. Literele q si Q.........................................................................................................................................122

2. Literele w si W........................................................................................................................................123

3. Literele y si Y................................................................................................................................................124

4. La cumparaturi......................................................................................................................................125

31 31MUZICA SI NATURA

1. Etichetarea originala a unor obiecte personale......................................................................................126

2. Exercitii – joc de dictie, cantece, numaratori ritmate..................................................................................127

3. Confectionarea unui biletel.........................................................................................................................128

4. Corespondenta dintre imagini si cuvinte.................................................................................................129

32 32VARA

1. Recapitulare..........................................................................................................................................130

2. Recapitulare..........................................................................................................................................131

3. Recapitulare..........................................................................................................................................132

4. Recapitulare..........................................................................................................................................133

33 33SUNT SCOLAR INVINGATOR!

1. Evaluare................................................................................................................................................134

2. Evaluare finala.......................................................................................................................................135

3. Evaluare finala.......................................................................................................................................13

Nr. pagini: 152

Anul aparitiei: 2024

Autor: Grigore, Adina

Editura: Ars Libri

ISBN: 9786063626630

Pentru orice solicitare contactati departamentul Suport Clienti LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.

LibrariaOnline.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.

Timpul maxim de procesare al acestei carti este de 6 zile. Estimarea este exprimata in zile lucratoare si se refera la timpul maxim de aprovizionare si expediere.
Titlurile de curand epuizate sau cele aflate in curs de reeditare nu cad sub incidenta acestor estimari, iar disponibilitatea lor va va fi comunicata in 7 zile de la data comenzii.

Vă rugăm să aşteptaţi, se încarcă datele ...

Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.