Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.
 
 

Managementul hipertensiunii arteriale - ***

Editura FARMA MEDIA

Managementul hipertensiunii arteriale

Cartea face parte din campania

Book Lovers Weekend - Transport GRATUIT la Pachetomat pentru comenzile peste 50 de lei

Campania este valabila in perioada 20/04/2024 - 21/04/2024 in limita stocului disponibil. vezi alte carti din campanie

Programul Pro Scientia

Resurse pentru Profesori, Viitor pentru Elevi

Esti CADRU DIDACTIC? Aplica pentru a deveni membru si pentru a avea acces la beneficiile programului nostru.

vezi beneficiile si cum te poti inscrie in program

Managementul hipertensiunii arteriale

Apreciere: 4.4/7 (5 voturi)
Autor: ***
Editura: FARMA MEDIA
Status: Epuizat

Descriere

Descriere - Managementul hipertensiunii arteriale

Cartea Managementul hipertensiunii arteriale prezinta cele mai noi tendinte si studii in managementul hipertensiunii arteriale. Datele prezentate intr-un mod foarte succint, in forma de tabele si algoritm, fiind util in practica medicala de zi cu zi.


Cuprins:

Definitia si clasificarea hipertensiunii arteriale
Mecanisme patogenetice
Epidemiologie
Diagnostic
Factori de prognostic
Stratificarea riscului cardiovascular
Terapie
Terapia hipertensiunii arteriale secundare
Crizele si urgentele hipertensive
Terapia In cazuri particulare
Terapia factorilor de risc asociati
Cresterea aderentei la terapie
Hipertensiunea arteriala la copii
Medicamente hipotensoare

Nr. pagini: 104
Anul aparitiei: 2014
Format: 95 x 125 mm
Autori: Johannes Mann, Andreas Rub


Pentru orice solicitare contactati departamentul Suport Clienti LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.

LibrariaOnline.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.


Alte carti de la editura FARMA MEDIA

Editura FARMA MEDIA. Carti de la editura FARMA MEDIA