Marketingul ingrijirilor de sanatate. Curs universitar, editia a IV‐a - Victor Lorin Purcarea

Programul Pro Scientia

Resurse pentru Profesori, Viitor pentru Elevi

Esti CADRU DIDACTIC? Aplica pentru a deveni membru si pentru a avea acces la beneficiile programului nostru. Vezi beneficiile și cum te poți înscrie în program.

In Bucuresti - ridicare din Pachetomat.

Cost livrare: 8.00 Lei

Ajunge: Miercuri, 19.03 - Joi, 20.03
In Bucuresti - livrare la usa.

Cost livrare: 10.00 Lei

Ajunge: Miercuri, 19.03 - Joi, 20.03
In Bucuresti - ridicare din EasyBox.

Cost livrare: 12.90 Lei

Ajunge: Miercuri, 19.03 - Joi, 20.03
In Bucuresti - livrare la usa.

Cost livrare: 13.90 Lei

Ajunge: Miercuri, 19.03 - Joi, 20.03
In Tara - ridicare din Pachetomat

Cost livrare: 8.00 Lei

Ajunge: Miercuri, 19.03 - Joi, 20.03
In Tara - livrare la usa

Cost livrare: 14.90 Lei

Ajunge: Miercuri, 19.03 - Joi, 20.03
In Tara - ridicare din EasyBox

Cost livrare: 12.90 Lei

Ajunge: Miercuri, 19.03 - Joi, 20.03
In Tara - livrare la usa

Cost livrare: 13.9 Lei

Ajunge: Miercuri, 19.03 - Joi, 20.03
In Extern - livrare rapida la usa

Cost livrare:

Ajunge: Vineri, 21.03 - Luni, 24.03
Apreciere: 1.0/7 (2 voturi)
Status: În stoc

Timp procesare: 1 zi lucratoare

PRP:53,20 Lei
50,54 Lei
Diferența: 2.66 Lei ( -5% )

Descriere - Marketingul ingrijirilor de sanatate. Curs universitar, editia a IV‐a

 

 

Structura pe capitole:  

 

Capitolul 1. Conceptul de sanatate si sistemul de sanatate

 

Capitolul 2. Conceptul de marketing

 

Capitolul 3. Marketingul ingrijirilor de sanatate

 

Capitolul 4. Datele in marketing. Datele in marketingul ingrijirilor de sanatate

 

Capitolul 5. Politica de produs in organizatiile de ingrijiri de sanatate                                        

 

Capitolul 6. Politica de pret in organizatiile de ingrijiri de sanatate

 

Capitolul 7. Politica de distributie in organizatiile de ingrijiri de sanatate

 

Capitolul 8. Politica de promovare in organizatiile de ingrijiri de sanatate

 

Capitolul 9. Politica de personal in organizatiile de ingrijiri de sanatate

 

Capitolul 10. Marketingul online in ingrijirile de sanatate

 

Capitolul 11. Marketingul social in ingrijirile de sanatate

 

Capitolul 12. Marketingul experiential si comunicarea interpersonala in medii electronice in ingrijirile de sanatate

Nr pagini: 260

An aparitie: 2023

Autor: Victor Lorin Purcarea

Editura: Carol Davila

ISBN: 9786060112600

Livrarea se face din stoc, in 24-48 ore, din depozitul de carte LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri. Transportul este gratuit pentru orice comanda de minim 119 lei cu livrare in reteaua de Pachetomate Posta Panduri, minim 199 lei cu livrare in Easybox oriunde in tara si minim 149 lei cu livrare prin curier in Bucuresti.

Pentru orice solicitare contactati departamentul Suport Clienti LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.

LibrariaOnline.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.

Timpul maxim de procesare al acestei carti este de 8 zile. Estimarea este exprimata in zile lucratoare si se refera la timpul maxim de aprovizionare si expediere.
Titlurile de curand epuizate sau cele aflate in curs de reeditare nu cad sub incidenta acestor estimari, iar disponibilitatea lor va va fi comunicata in 7 zile de la data comenzii.

Vă rugăm să aşteptaţi, se încarcă datele ...

Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.