CD, interactiv. Geometrie (Secretul lui Euclid). Intre joc si nota 10. Matematica pentru clasa a VI-a, Volumul 2 - ***

editura INTUITEXT

Autor: ***
Editura: INTUITEXT
Categoria: Multimedia » Multimedia » Manuale

39,00 Lei 37,05 Lei

Descriere - CD, interactiv. Geometrie (Secretul lui Euclid). Intre joc si nota 10. Matematica pentru clasa a VI-a, Volumul 2

Euclid, parintele geometriei si-a luat angajamentul de a construi pentru discipolii sai prima scoala din Alexandria. Intamplarile neprevazute si provocarile Faraonului ii creeaza greutati marelui invatat. Intra in aventura impreuna cu discipolii lui Euclid si descopera, alaturi de marele profesor tainele geometriei.

Geometrie: intre joc si nota 10 este o serie inovatoare de produse software educationale de matematica si se adreseaza elevilor din clasele a VI-a si a VII-a. Produsele sunt elaborate conform programei scolare in vigoare si reprezinta un suport important pentru pregatirea tezelor cu subiect unic. Copiii vor fi atrasi intr-o aventura petrecuta in Egiptul Antic, pe timpul Faraonului Ptolemeu, unde il vor asista pe invatatul Euclid in rezolvarea problemelor si vor fi ghidati pas cu pas in procesul de invatare a geometriei.

Geometrie clasa a VI-a "Secretul lui Euclid” este dedicat studiului triunghiului (Elementele unui triunghi, Clasificarea triunghiurilor, Constructia triunghiurilor, Congruenta triunghiurilor, Metoda triunghiurilor congruente, Mediatoarele unui triunghi, Bisectoarele unui triunghi, Inaltimile unui triunghi, Medianele unui triunghi, Triunghiul isoscel, Triunghiul echilateral).

Trusa de geometrie virtuala, sintezele, explicatiile, zecile de teste, jocurile interactive si exemplele grafice reprezinta cel mai eficient mod pentru pregatirea tezelor cu subiect unic.

Secretul lui Euclid - Geometrie: intre joc si nota 10 este un produs avizat si recomandat de expertii din Ministerul Educatiei, Cercetarii si Tineretului.

Configuratie minima Seria "Geometrie: intre joc si nota 10”

Procesor cu frecventa: 600 MHz
    Memorie RAM: 128 MB
    Rezolutie a ecranului: 1024x768, 16 biti adancime de culoare
    Spatiu liber pe disc: 400 MB
    Unitate optica: CD
    Sistem de operare: Microsoft Windows: 98SE, 2000-SP4, XP-SP2
    Java 2 Runtime Environment (J2RE) 5.0
    Windows Media Player 7.

Pentru a vedea fragmente din CD dati click pe imaginea de mai jos:
CD, interactiv. Geometrie (Secretul lui Euclid). Intre joc si nota 10. Matematica pentru clasa a VI-a, Volumul 2 Cartea CD, interactiv. Geometrie (Secretul lui Euclid). Intre joc si nota 10. Matematica pentru clasa a VI-a, Volumul 2. face parte din categoria carti Multimedia - Multimedia - Manuale a catalogului LibrariaOnline.ro. Cartea este scrisa de catre *** si a fost publicata la editura INTUITEXT .

Prezentare video - CD, interactiv. Geometrie (Secretul lui Euclid). Intre joc si nota 10. Matematica pentru clasa a VI-a, Volumul 2

Alte carti de la editura INTUITEXT

INTUITEXT este compania de software educational a grupului Softwin si unul dintre cei mai inovatori producatori internationali de lectii pe calculator. Produsele educationale in format electronic dezvoltate de INTUITEXT sunt adaptate exigentelor de invatare ale noilor generatii de elevi, transformand notiunile abstracte si informatiile teoretice intr-un continut multimedia atractiv. Pe piata educationala din Romania, compania ofera momentan 19 titluri ce acopera 5 materii de studiu pentru primar, gimnaziu si liceu (Matematica, Fizica, Chimie, Biologie si Geografie). La acestea se adauga doua produse unice la nivel mondial destinate pasionatilor de matematica: intreaga colectie de 113 ani a Gazetei Matematice in format electronic si Revista de Matematica din Timisoara care reuneste in format digital toate editiile publicatiei incepand cu anul 1921. Seria ,,Geometrie, intre joc si nota 10!" a obtinut la sfarsitul anului 2007 premiul mondial in eLearning in cadrul competitiei internationale World Summit Award.