Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.
 
 

Summer Kit Sun Tzu - Arta razboiului, Tao Te Ching -

Editura MG NET

-16.5 Lei
Summer Kit Sun Tzu - Arta razboiului, Tao Te Ching
Summer Kit Sun Tzu - Arta razboiului, Tao Te ChingCrema minerala, AVENE, cu protectie solara SPF 50+, 50 mlSpray pentru protectie solara cu SPF 50+, 200 ml, AveneSun Tzu, Arta razboiului. Istoria ideilor politice, editie revazuta si adaugitaTao Te Ching. Cartea despre Tao si calitatile sale

Summer Kit Sun Tzu - Arta razboiului, Tao Te Ching
[SUMMERKIT2023]

Apreciere: 4.8/7 (17 voturi)
Autor:
Editura: MG NET
Status: In curs de aprovizionare
Timp confirmare stoc: 1 - 3 zile lucratoare

PRP:165,00 LeiAcesta este pretul recomandat de producator/ pretul de coperta. Pretul de vanzare este afisat mai jos
148,50 Lei
Diferența: 16.5 Lei

Formular comanda telefonica operator disponibil

Dupa ce ati completat numarul de telefon, un consultant Relatii Clienti va va apela in maxim 15 minute pentru a va prelua comanda cu toate detaliile necesare

Comanda Rapid

Descriere

Descriere - Summer Kit Sun Tzu - Arta razboiului, Tao Te Ching

Descriere - Sun Tzu, Arta razboiului. Istoria ideilor politice, editie revazuta si adaugita
[LS-2023]

Editie ingrijita si studiu introductiv de Lucian Pricop

Cu douazeci si cinci de secole in urma, in China, Sun Tzu a scris primul tratat de arta a razboiului. Pentru a obtine victoria, strategul inteligent se bazeaza pe puterea sa, dar si mai mult pe moralul oamenilor, pe circumstantele exterioare si pe informatiile pe care le detine. Razboiul trebuie castigat chiar inainte de angajarea in lupta. Sun Tzu nu descrie batalii grandioase sau inclestari de sabii si nici nu enumara tehnici sortite a se perima. Arta razboiului este un tratat despre strategie, un text clasic de gandire politica si un curs rapid dar eficient pentru antrenarea inteligentei oricui, dar mai ales a celor care aspira la pozitia de lider.
Arta razboiului este citita si azi cu aceeasi fascinatie, constituindu-se intr-un veritabil sistem filosofic.
Noua editie din Arta razboiului contine un amplu dosar de receptare a acestei carti fundamentale pentru gandirea strategica, volum utilizat frecvent in afaceri, in managementul crizelor, in trainingul leaderilor, in politica si in teoriile jocului.

In "Introducerea" la tratatul despre beligeranta, Arta razboiului, ganditorul chinez Sun Tzu (544 i.Hr. - 496 i.Hr.) isi precizeaza aderenta la o idee simpla privind definitia statului, care implica in structura de adancime razboiul: "Razboiul este o problema de o importanta vitala pentru stat, o problema de viata si de moarte, calea care duce sau spre supravietuire, sau spre disparitie."
Aceasta asertiune nu este singura reflectie asupra conditiei razboiului, asupra ratiunilor pentru care se naste, care pentru Sun Tzu nu tin de dorinta de a proteja, de a apara valori, nici macar de incercarea de a restabili un echilibru pierdut. Razboiul este o chestiune pragmatica atata vreme cat mobilul sau este - intotdeauna - profitul!
Printr-o inferenta frecvent utilizata in studiile recente de geopolitica si istorie militara, razboiul are drept declansator interesul economic al unei instante si, de aici, dezechilibrele pe care le genereaza, intre care pauperizarea populatiei este cea mai grava. O interpretare de acest fel rateaza una dintre dimensiunile esentiale ale oricarui gest, act, fapt, rateaza dimensiunea culturala a razboiului. Pentru ca suntem europeni, vedem lucrurile intr-un sistem cartezian. O eroare de plasament cultural atunci cand cautam sensurile Artei razboiului, pentru ca preceptele strategului chinez nu trebuie supuse acelorasi exigente de metoda, ordine si rigoare.
Profitul este scopul final al razboiului, profit al statului; chiar daca nu o spune expressis verbis, nucleul iradiant al statului este generalul, un fel de atribut al identitatii acestuia: "Iata de ce generalul, care, atunci cand inainteaza, nu urmareste gloria personala, iar atunci cand se retrage, nu este preocupat de evitarea unei sanctiuni, ci are un singur tel: sa protejeze populatia si sa slujeasca interesul superior al suveranului sau - este pentru stat un giuvaer pretios."
Sun Tzu vorbeste despre general, pornind de la principiul ca suveranul este in mod destinic virtuos. El nu intuieste ca acesta nu ar putea avea alt motiv decat profitul statului pentru care sa declare razboiul. Nimic despre razbunare, ura rasiala, nebunie, imbogatire personala sau alte ratiuni politice, precum mentinerea la putere. Nu e vorba aici nici despre vreun lapsus calami, ci despre un set de presupozitii fondatoare. Intre acestea, virtutea suveranului este consubstantiala celui nascut pentru a fi efigia virtutii. Parafrazandu-l pe Montesquieu (" La volonte du souverain est le souverain lui-meme. "), virtutea suveranului este suveranul insusi.
Daca Sun Tzu vede drept normal ca o intrare in razboi sa fie justificata de dorinta de aparare (pentru a evita deposedarea de valori materiale), totusi nu dezaproba atacul asupra vecinului daca apare oportunitatea unei extinderi teritoriale si a unei imbogatiri rapide. Iata de ce se spune ca suveranii luminati delibereaza asupra planurilor si ca generalii buni le executa.
Sun Tzu reaminteste ca decizia de a porni un razboi trebuie sa fie rezultatul unei evaluari a raportului intre castiguri si pierderi, pentru ca razboiul este intotdeauna o afacere care necesita investitii si poate produce daune materiale. Cinismul aparent al lui Sun Tzu privitor la interesul pe care-l putem avea se loveste totusi de o contradictie: "Daca nu sunteti in pericol, nu va bateti." Aceasta maxima este cu atat mai contradictorie, cu cat vine imediat dupa doua propozitii care pareau a acredita pragmatismul ca principiu calauzitor: "Daca nu sunteti in stare sa reusiti, nu recurgeti la forta armata." O contradictie sau, poate, o accentuare a dimensiunii defensive a razboiului. Cu siguranta ca Sun Tzu decreteaza ca un general bun nu trebuie sa caute nici glorie si nici bogatie personala.
Razboiul este pentru Sun Tzu o calamitate intrinseca naturii umane. Astfel, inconturnabilul din viata unui stat - conflictul armat - trebuie studiat pentru a diminua portia de rau pe care, oricum, o avem de asumat.
Diferentele de viziune asupra razboiului se amplifica odata cu trecerea la alt nivel de strategie militara, insa setul de valori general umane este acelasi de la Sun Tzu pana la Machiavelli, Clausewitz ori Henry Kissinger. S-au schimbat armele; nu si regulile jocului in ceea ce declinistii au numit razboiul involuntar, iar futurologii razboiul necesar.

Nr. pagini: 160

Format: 13x20

Anul aparitiei: 2019

 

Descriere - Tao Te Ching. Cartea despre Tao si calitatile sale
[LS-2023]

 

Tao Te Ching, datand din secolul al VI-lea i.Hr., este un text clasic al taoismului filosofic, care a influentat profund toate sistemele de gandire si religiile Chinei. Acest text de numai 5000 de caractere a cunoscut o popularitate globala, fiind tradus in majoritatea limbilor. In urma raspandirii Tao Te Ching pe durata a doua milenii si jumatate, a iesit la iveala faptul ca Lao Tse este asemenea unui "fluviu care aduna apele culturii orientale si occidentale, devenind o comoara a intelepciunii lumii si ca influenta sa trece de la cercurile academice la societate, de la teorie, la viata oamenilor de toate zilele." (Su Yan)
"Tao deseneaza realitatea ultima, misterioasa si insesizabila, fons et origo ale oricarei Creatii, temei al intregii existentei." (Mircea Eliade)

Cele trei parti care alcatuiesc aceasta carte sunt pentru intaia data asezate intr-un acelasi volum. In acord cu structura colectiei "Forma mentis", am plasat drept introducere un capitol din cartea lui Max Weber, Confucianism si taoism, iar pe post de postfata un fragment din studiul lui René Guenon, Taoism si confucianism.

Max Weber, Ortodoxie si heterodoxie (taoismul)
Konfuzianismus und Taoismus, cartea lui Max Weber publicata initial in 1915 si reeditata cu unele completari in 1920 este prezenta in bibliografia catorva cursuri de sociologia si istoria religiilor care trimit la volumul in discutie, considerat de multi cercetatori occidentali drept cea de-a doua cea mai importanta lucrare a lui Weber (dupa Etica protestanta si spiritul capitalismului, din 1905). Nu sunt importante aici cauzele slabei circulatii a cartilor si nici ale inapetentei pentru Weber a istoricilor culturii si sociologilor nostri, ci relativa neglijare, de catre publicul general, a subiectului pe care-l analizeaza aici ganditorul german: relatia dintre confucianism si taoism. Una dintre justificari poate fi tocmai lipsa de credibilitate a unui academic clasic in ceea ce priveste subiectul religiilor vechii Chine; apoi judecata apriorica dupa care cercetarea unei religii este de competenta exclusiva a istoricilor religiilor si/sau a teologilor, o apoftegma pe care o revalideaza in 2017 si profesorul Chen Ming de la Universitatea Normala din Pekin: "Ca mare iubitor al filosofiei neo-kantiene a culturii, sunt convins ca este necesar sa cautam sa intelegem cultura si sa-i discernem sensul. Or, Weber nu pare sa incerce sa inteleaga decat propria sa cultura; atunci cand ?compara? religiile, urmand metoda neo-kantiana, propria cultura este modelul; semnificatia altor culturi ii scapa. Acest lucru nu este acceptabil. Rezultatul e ca noi, in China, privim drept concluzii stiintifice ceva ce este, intai de toate, sensibilitatea culturala proprie lui Weber. Ar putea sa ne duca foarte departe. Facandu-l pe Weber un ganditor indescifrabil, ne-am multumi sa citim Etica protestanta si spiritul capitalismului ca si cum ar fi fost un text literar, iar ?demitizarea lui Weber? ar fi doar o reflectare a efectelor pe care le-a avut in China timp de 30 de ani argumentatia lui Weber din Confucianism si taoism." (CHINE-Le Coin des penseurs / N° 60 / Avril 2017)
Profesorul de confucianism politizeaza gandirea sociologica a lui Weber, printr-o inferenta cu origini istorice in critica traditiei confuciene vazute ca rezultat al apologiei crestinismului, dat fiind faptul ca, inainte de 4 mai 1919 (cand se inregistreaza prima miscare studenteasca importanta din istoria Chinei, moment in care studentii au demonstrat in Piata Tiananmen din Beijing, protestand impotriva Tratatului de la Versailles prin care se transferau teritorii chineze Japoniei), se manifesta un sentiment de inferioritate a culturii traditionale reprezentate prin confucianism. Ce spune Weber in Confucianism si taoism confirma, in viziunea celor vechi, acest complex.   
Aceasta problema se suprapune si cu relatia dintre religie si democratizare politica, mai intai in protestantism, apoi in catolicism. In incercarile contemporanilor nostri de a institui o economie de piata si un regim democratic, optiunea culturala chineza este azi, in buna masura, occidentalizarea; o guvernare constitutionala are nevoie de un principiu transcendent: confucianismul nu; protestantismul, da. "Toate acestea nu sunt valabile atat la nivel teoretic, cat si practic. Dorind sa vindecam cultura atunci cand politica este bolnava, nu inseamna oare sa ratam vindecarea?" se intreaba acelasi profesor Ming.
Max Weber pare a exploata integral imaginea panaceului: neo-kantianismul, neutralitatea valorilor, in ariergarda stiintelor sociale, dar mai ales – obsesie de secol al XIX-lea, de secol al natiunilor – un patriotism pe care ideologia antioccidentala l-a localizat drept specific intelectualilor germani; in spatele cercetarii academice s-ar ascunde, inteligent camuflat, o forma standard de nationalism si un eurocentrism monovalent. Retorica inteligenta nu scuza, in viziunea asiatica, dominatia simbolica a culturii occidentale asupra celei orientale.
Acest tip de dezbatere, care este in sine obiect de studiu pentru specialistii in cultura Chinei, a stat la baza alegerii noastre de a plasa in fata Tao Te Ching a capitolului al VII-lea din Konfuzianismus und Taoismus, intitulat "Orthodoxie und Heterodoxie (Taoismus)", Ortodoxie si heterodoxie (taoismul).

René Guenon, Taoism si confucianism
Pentru a oferi cititorilor o integrativa a gandirii religioase, am optat pentru traducerea (pentru intaia oara in limba romana) a unui fragment extins din studiul Taoïsme et Confucianisme al lui René Guenon, publicat initial de savantul francez in 1932 in Le Voile d'Isis, pp. 485-508. Nu am cautat sa rivalizam artificial cele doua texte (prefata si postfata), ci sa (ne) facilitam accesul catre o istorie culturala multifatetata si, deseori, ambiguizata prin autoinstituiri de autoritate stiintifica.    

Lao Tse, Tao Te Ching
Pentru aceasta noua traducere in limba romana a scrierii lui Lao Tse, am consultat mai multe editii critice engleze si franceze, punand in paralel textele propriu-zise, prefetele si notele infrapaginale. Astfel, am utilizat: Lao Tzu, The Way of Life, translation and introduction by R.B. Blakney, Mentor, New York, 1955; Laozi, Dao de jing. The Book of the Way, translation and commentary by Robert Moss, Berkeley; London, University of California Press, 2004 (editii in limba engleza); Lao Tseu, Tao Te Ching, traduction et commentaires Marcel Conche, Presses Universitaires de France, Paris, 2003 ; Lao Tseu, Tao Tö King, Le Livre de la Voie et de la conduite, Ed. L'Harmattan, Paris, 2011 (editii in limba franceza).
In realizarea traducerii de fata, am confruntat versiunea noastra cu cele elaborate anterior de Dinu Luca (Lao zi, Cartea despre Dao si putere (Dao De Jing) completata cu pasaje ilustrative din Zhuang zi, Introducere, traducere din chineza veche si note de Dinu Luca, Editura Humanitas, Bucuresti, 1993) si de Serban Toader (Lao zi, Cartea despre Dao si virtutile sale, traducere din limba chineza veche, introducere, comentariu si note apartinand lui Serban Toader, Editura Stiintifica, Bucuresti, 1999). De altfel, unele dintre formularile din traducerea noastra au fost influentate de cele doua editii.
Am redactat dupa fiecare verset cateva explicatii a caror functie nu este convertirea intr-un limbaj contemporan a textului primar, ci continuarea rationamentului lui Lao Tse, care utilizeaza de multe ori o logica oximoronica.

Prezentare colectia Forma mentis
Forma mentis inseamna starea mintii. A carei minti? A individului? Nu aceea a unui singur individ, ci a unui numar suficient de mare de indivizi pentru a putea vorbi de o stare colectiva. Exista asa ceva? Peste tot unde vedem ca lumea se comporta la fel: un milion de tineri poarta simultan aceiasi blugi, eventual rupti, lumea se supune modei; exista mode intelectuale si filosofii la moda. Forma mintii e deci un indicator bun pentru a explica de ce anumite carti de filosofie au schimbat societatea si continua sa o influenteze cu fiecare noua generatie de cititori.
In colectia Forma mentis au mai aparut: Arthur Schopenhauer, Arta de a fi fericit. Mic tratat de eudemonologie, cu o introducere de Friedrich Nietzsche; Friedrich Nietzsche, Nasterea tragediei, cu o introducere de Richard Wagner; Georg Simmel, Religia, cu o introducere de Nae Ionescu.

Nr. pagini: 160

Format: 13x20

Anul aparitiei: 2019

 

Descriere - Crema minerala, AVENE, cu protectie solara SPF 50+, 50 ml
[3282779355773]

 

Pentru piele sensibila, la adulti si copii, piele care nu tolereaza filtre chimice si parfum.

 

Proprietati:

- este rezistenta la apa;

- contine pre-tocoferil cu actiune anti-oxidanta;

- nu contine parfum;

- pentru piele intoleranta;

- ofera protectie UVB-UVA cu spectru foarte larg;

- 100% ecrane minerale;

- fiind usor nuantata, textura sa bogata si cremoasa protejeaza si hidrateaza pielea intoleranta;

- formula creata pentru a minimiza riscul reactiilor alergice - non-comedogenic.

 

Ingrediente:

AVENE THERMAL SPRING WATER (AVENE AQUA), TITANIUM DIOXIDE [NANO], ISODECYL NEOPENTANOATE, TRIETHYLHEXANOIN, TITANIUM DIOXIDE C12-15 ALKYL BENZOATE, GLYCERIN, CYCLOPENTASILOXANE, POLYGLYCERYL-4 ISOSTEARATE, ALUMINA, CETYL PEG/PPG-10/1 DIMETHICONE, HEXYL LAURATE, C30-45 ALKYL METHICONE, STEARIC ACID, C30-45 OLEFIN, CYCLOHEXASILOXANE, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, CAPRYLYL GLYCOL, DISODIUM EDTA, IRON OXIDES (CI 77492), (CI 77491), OCTYLDODECANOL, PENTAERYTHRITYL TETRA-DI-T-BUTYL HYDROXYHYDROCINNAMATE, SILICA DIMETHYL SILYLATE, SILK AMINO ACIDS, SODIUM CHLORIDE, SORBIC ACID, TALC, TITANIUM DIOXIDE (CI 77891), TOCOPHERYL GLUCOSIDE, WATER (AQUA), XANTHAN GUM.

 

Mod de utilizare:

Inainte de expunerea la soare, aplicati o doza de dimensiunea unui deget* pe fata si gatul unui adult sau copil. Repetati frecvent aplicarea pentru a mentine protectia, in special dupa inot, daca transpirati sau in cazul uscarii cu un prosop.

*Reducand cantitatea, veti reduce considerabil nivelul de protectie.

 

Precautii:

Nu va expuneti un timp prea indelungat la soare, chiar si atunci cand utilizati un produs pentru protectie solara. Expunerea excesiva la soare este periculoasa. Bebelusii si copiii mici nu trebuie expusi direct la soare. Evitati contactul cu ochii. In cazul in care produsul intra in contact cu ochii, clatiti cu apa curata din abundenta.

 

Prezentare:

50 ml

Data fabricarii: 02/21

Data expirarii: 02/24

 

Descriere - Spray protectie solara pentru copii SPF 50+, 200 ml, Avene
[3282779402866]

 

Protectie solara foarte ridicata pentru pielea sensibila a copiilor, pentru fata si corp.

Fara parfum. Rezistent la apa. Fara silicon.

Protectie foarte ridicata UVB-UVA. Fotostabil.

 

Ingrediente:

AVENE THERMAL SPRING WATER (AVENE AQUA), C12-15 ALKYL BENZOATE, COCO-CAPRYLATE/CAPRATE, METHYLENE BIS-BENZOTRIAZOLYL TETRAMETHYLBUTYLPHENOL [NANO], DIISOPROPYL ADIPATE, WATER (AQUA), BIS-ETHYLHEXYLOXYPHENOL METHOXYPHENYL TRIAZINE, DIETHYLHEXYL BUTAMIDO TRIAZONE, POLYGLYCERYL-2 DIPOLYHYDROXYSTEARATE, GLYCERIN, BUTYL METHOXYDIBENZOYLMETHANE, DECYL GLUCOSIDE, BENZOIC ACID, BUTYLENE GLYCOL, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, CAPRYLYL GLYCOL, DISODIUM EDTA, HELIANTHUS ANNUUS (SUNFLOWER) SEED OIL (HELIANTHUS ANNUUS SEED OIL), HYDROXYCAPRIC ACID, LAURYL GLUCOSIDE, OXOTHIAZOLIDINE, PROPYLENE GLYCOL, SODIUM BENZOATE, SODIUM CITRATE, SODIUM LAURYL GLUCOSE CARBOXYLATE, SORBIC ACID, TOCOPHEROL, TOCOPHERYL GLUCOSIDE, XANTHAN GUM.

 

Mod de utilizare:

Inainte de expunerea la soare, aplicati suficienta lotiune de protectie solara (de exemplu, o medie de 3-4 pulverizari pe antebratul unui copil sau 6 pulverizari pe antebratul unui adult)*. Repetati frecvent aplicarea.

*Reducand cantitatea, reduceti considerabil nivelul de protectie.

 

Prezentare:

200 ml

Data fabricarii: 01/22

Data expirarii: 01/25


Pachetul de carti Summer Kit Sun Tzu - Arta razboiului, Tao Te Ching<br><span class="small">[SUMMERKIT2023]</span>. face parte din categoria carti Pachete carti (bundle-uri) - Summer kits a catalogului LibrariaOnline.ro. Cartile din pachet sunt scrise de catre si sunt publicate la editura MG NET
Pentru orice solicitare contactati departamentul Suport Clienti LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.

LibrariaOnline.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.


Alte carti de la editura MG NET