O viata descifrata. Genomul meu: viata mea - Venter, Craig

Livrare in:  Bucuresti - Sector 1

Tara: *
Judet: *
Oras: *
In Bucuresti - ridicare din Pachetomat.

Cost livrare: 8.00 Lei

In Bucuresti - livrare la usa.

Cost livrare: 10.00 Lei

In Bucuresti - ridicare din oficiu postal.

Cost livrare: 11 Lei

In Bucuresti - ridicare din EasyBox.

Cost livrare: 12.90 Lei

In Tara - ridicare din Pachetomat.

Cost livrare: 8.00 Lei

In Tara - livrare la usa.

Cost livrare: 14.90 Lei

In Tara - ridicare din oficiul postal.

Cost livrare: 11 Lei

In Tara - ridicare din EasyBox.

Cost livrare: 12.90 Lei

In Extern - livrare rapida la usa.

Cost livrare:

In Bucuresti - ridicare din Pachetomat.

Cost livrare: 8.00 Lei

In Bucuresti - livrare la usa.

Cost livrare: 10.00 Lei

In Bucuresti - ridicare din oficiu postal.

Cost livrare: 11 Lei

In Bucuresti - ridicare din EasyBox.

In Tara - ridicare din Pachetomat

In Tara - livrare la usa

Cost livrare: 14.90 Lei

In Tara - ridicare din oficiul postal

In Tara - ridicare din EasyBox

In Extern - livrare rapida la usa

Cost livrare:

O viata descifrata. Genomul meu: viata mea

Apreciere: 6.0/7 (2 voturi)
Status: In curs de reaprovizionare
Timp confirmare stoc: 1 - 4 zile lucratoare

PRP:33,72 LeiAcesta este pretul recomandat de producator/ pretul de coperta. Pretul de vanzare este afisat mai jos
23,60 Lei
Diferența: 10.12 Lei

Formular comanda telefonica operator disponibil

Dupa ce ati completat numarul de telefon, un consultant Relatii Clienti va va apela in maxim 15 minute pentru a va prelua comanda cu toate detaliile necesare

Comanda Rapid

Descriere

Descriere - O viata descifrata. Genomul meu: viata mea

Dintre toate realizarile stiintifice extraordinare ale secolului trecut, probabil ca niciuna nu poate egala descifrarea codului genetic uman, atat cat priveste tehnica folosita, cat si datorita implicatiilor asupra viitorului nostru. Aceasta incredibila reusita a conturat un peisaj din care vom intelege cele mai complexe activitati ale speciei noastre si particularitatile codului genetic individual, dar a creat si perspectiva de a se ajunge la abordari inedite in medicina si farmacologie, ce vor marca o noua etapa in dezvoltarea umana, una in care ereditatea biologica nu mai inseamna neaparat destin.

O viata descifrata este povestea unei aventuri stiintifice unice in istorie, spusa de omul care, printr-o combinatie de viziune, tenacitate, ingeniozitate si discernamant, a contestat cunostintele conventionale in dezvaluirea codului genetic uman.

Craig Venter nu a fost un elev remarcabil, a manifestat un interes redus pentru activitatile scolare, ba chiar a fost prea putin motivat sa-si termine studiile. Curiozitatea lui pentru stiinta si medicina a aparut dupa ce a fost trimis, ca medic in Marina Statelor Unite, in Vietnam. A urmat un salt evolutiv in educatia sa si s-a transformat rapid intr-un om de stiinta extrem de receptiv si talentat. A inventat tehnici de descoperire rapida a genelor, iar la propriul sau institut de cercetare, in 1995, a secventiat primul genom al unei specii vii din istorie, bacteria Haemophilus influenzae.

J. Craig Venter este unul dintre cei mai importanti cercetatori ai secolului XXI. Un deschizator de drumuri in lumea cercetarii genomului, este recunoscut pentru contributia sa vizionara in acest domeniu. In februarie 2001, Venter a publicat structura completa a genomului uman. Este fondatorul si presedintele Institutului J. Craig Venter. A fost inclus in topul celor mai influenti 100 de oameni din lume al revistei Time din 2007 si 2008. Printre multe alte premii si distinctii, a primit in 2008 Premiul Kistler,  Premiul ENI si Medalia Nationala pentru Stiinta. Locuieste langa Washington, D.C.

Numar pagini:480
Anul aparitiei:2013

Pentru orice solicitare apelati departamentul Suport Clienti LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.

Alte carti de la editura CURTEA VECHE