Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles
Transport la 4.9 lei la Pachetomat si Easybox pentru comenzi de minim 59 de lei
In cartea de fata, ea subliniaza ca, pentru educarea copiilor de la zero la sapte ani in conformitate cu nevoile lor profunde, este important sa intelegem modul in care evolueaza acestia, felul in care percep ei lumea. Problemele esentiale ale vietii unei familii cu copii mici sunt prezentate intr-o forma accesibila, clara, sugestiva, fiind insotite de numeroase sfaturi si propuneri concrete."Primii sapte ani constituie cea mai importanta etapa a vietii omului… In nicio alta etapa nu se invata atat de intens ca atunci, cu intregul corp, prin toate simturile… Putem ajunge sa intelegem cum este in esenta copilul, daca avem in vedere comorile pe care le aduce cu el pe lume: interesul lui neconditionat pentru orice si pentru oricine, dorinta sa naturala de a incerca ceva nou, de a descoperi, de a invata, impulsul de a fi activ din proprie initiativa.”"Copiii nostri se bazeaza pe noi. Ei ne acorda o incredere neconditionata. Asta trebuie sa ne incurajeze si sa ne dea puterea de a indeplini rolul de model. Cartea mea va va insoti pe acest drum. Pe baza a numeroase exemple practice, ea arata cum este posibil sa evoluezi impreuna cu ei.”Christiane KutikCuvant inainte 15Introducere 17Prima copilarie: de la zero la trei aniIubirea si caldura caminului 23Protejat in patut 24Infasatul 24Vrea sa fie bagat in seama 25Contactul vizual 25Cum se simte bebelusul cand "este lasat deoparte”? 26Cand bebelusul plange 27Atentie – nu-l scuturati! 28Invelit si protejat 29Scos afara cu caciulita 30Copilul sta in picioare – si merge! 30Sa-i lasam pe copii sa faca efort 30Impulsul spre activitate proprie 31Primii pasi in viata 32Mersul si vorbitul 33Fara suzeta si biberon 33Bautul din cana stimuleaza vorbirea 34Copiii vor sa faca ei singuri 35Singur! 35De cand pot copiii sa inceapa sa ajute? 36Nevoia elementara de apropiere 36Dar cand copilul este dus la cresa? 37Ritualuri de contact 38Miscarea este binefacatoare 38Din nou acasa 39Sa poata fi activ alaturi de parinti 39Timp de buna calitate 40Alegerea de a sta acasa 40Copilul de la trei la cinci aniSa mergi – sa vorbesti – sa rationezi 45"EU!” 45Varsta intrebarilor: de ce? 46Sa nu ignorati niciodata intrebarile 46A pune intrebari este o capacitate esentiala a omului 47Raspunsuri sugestive 48Caldura caminului 49Cei doi ani de dinainte de scoalaM-am facut mare 53Pot sa fac singur asta! 53Activitati manuale simple 55"Ma plictisesc asa de tare!” 56Adultii nu trebuie sa se amestece mereu 57Fortificat in viata prin toate simturileDezvoltarea senzoriala sanatoasa 61Copiii vin pe lume dornici de a-si folosi simturile 62Cum ne descurcam noi, adultii, cu asta? 63Simturile corporale de baza 64Facem suficient pentru simturile corporale de baza? 65Dezvoltarea sanatoasa a simturilor 66Copilul devine priceput lucrand impreuna cu adultii 67Capacitatea senzoriala este intarita de activitatea independenta – pasivitatea are un efect contrar 67Incurajare in loc de cocolosire 68Sa facem ordine 69Suprastimularea senzoriala 70Atentie – sa nu stea linistiti! 70Senzatia de ocrotire resimtita prin piele 71Sa iei in mana – sa intelegi – sa gandesti 72O ambianta stimulativa pentru simturi 73Formarea unui auz fin 74Mirosul si gustul 75Sa ai un nas bun 76Sa simti gustul si mirosul mancarii 77In bucatarie 78Eu simt un miros pe care voi nu-l simtiti 80Desenatul si coloratul 81Copilul deseneaza spontan 82Copiilor trebuie sa li se ofere destule prilejuri sa deseneze 83Sa deseneze – zilnic 84Coltul pentru desen 85Sa nu ne amestecam cand copilul deseneaza 85Pictatul cu acuarele 86Acum, hai sa ne distram pictand! 88Modelajul cu ceara 89Pregatirea pentru modelaj 89Ceara pentru modelaj incepand de la trei ani 89Pregatirea si framantatul aluatului 90Turtite cu drojdie 91Copilul vorbeste si cantaOmul si limbajul 97Copiilor le place sa li se vorbeasca 98Copiii nu sunt niciodata prea mici pentru a se vorbi cu ei 98Jocuri de alint – dialoguri 99Copilul meu inca nu a inceput sa vorbeasca 100Oare vorbim destul de mult cu copilul? 101Atent la copil? Relatia cu telefonul mobil 103Miscarea – limbajul – gandirea 103Jocuri cu mainile si cu degetele 104Jocuri cu mainile 105Jocul insotit de rime 106Jocuri cu degetele 108Sa le povestesti si sa le citesti povesti copiilor 112Adultii constituie modeleCe il motiveaza pe copil? 115Importanta exemplului 115Sa-ti asumi rolul de model 116Armura magica a copilariei 117Practicile de zi cu zi 117Dar atunci cand copilul greseste? 118Copiii vor si au nevoie sa primeasca sarcini 119Incerc – si pot 119Sa faci cu voiosie treburile zilnice. Sa faci, nu doar sa spui 120Recompensele nu fac bine 121Sa dai exemplu si sa indrumi 122Reguli si limiteCopiii cauta reguli si limite 125Regulile usureaza stabilirea limitelor 126Exersarea limitelor 127Incapatanarea 128Copilul meu vrea sa ma supere 129Ce facem cand copilul urla? 129Copilul meu isi iese din fire 130Dar eu vreau! 131La supermarket 132Sa prevenim repetarea scenelor 133Copiii se cearta 133Ritm, regularitate, ritualuriRitmurile sunt previzibile 137Invatarea ritmului zi-noapte 138Cand copilul nu vrea sa mearga la culcare 139Un program zilnic previzibil, cu ritualuri 140Dimineata 140Sa incepem ziua inviorati, cu ritualul de dimineata 140Voiosie pe parcursul zilei 142Micul dejun in comun 144"Ritualul de despartire” 145"Ritualul la reintalnire” 145"Ritualul la sosirea acasa” 146Masa fara stres – ritmuri si ritualuri 147Ritualuri legate de masa 147Impreuna la masa asezata frumos 148Si ochii participa 149Pauza nu inseamna doar liniste 149O pauza si pentru parinti 150Un program de seara relaxant 151Ordinea de seara 152Copiii au nevoie de somn suficient 153Seara sa fie toate bune 154Un ritual de seara frumos 155Ce a fost deosebit astazi 155Povestitul liber 156Cantece de noapte buna 156Seara libera pentru parinti 158Sa imbogatim viata zilnicaExpresii frumoase: sa descoperi, sa citesti, sa povestesti prin imagini 161Intamplari obisnuite povestite prin imagini 161Sa nascocesti povesti 163Pentru inceput – povesti cumulative 163Basmele fratilor Grimm 166Tot mereu aceeasi poveste – spusa personal 167Apar imagini launtrice 168Povestitul si cititul povestilor 169Cum ii facem pe copii sa stea linistiti si sa asculte? 169Anotimpurile si sarbatorile anuale 170Fortificarea vietii launtrice: anotimpurile 170Cunoasterea ciclului anual 172Masa anotimpurilor 173Copiii au nevoie de siguranta in spatiu 174Ceva deosebit in campul vizual 174Panza magica 176ValorileCare sunt valorile pentru care traim? 181Trebuie sa ne tinem promisiunile 182Sa te respecti pe tine insuti 182Impuscaturile nu sunt o gluma 183Ce nu vrei sa ti se faca tie 183Valorile consolideaza viata sociala 184Reguli de comportare 185Sa stii sa saluti inseamna: sa arati consideratie 186Tara fara politete 187Te rog – iti multumesc 188Sa te gandesti – sa multumesti 189"Imi pare rau!” 191Sa stim sa apreciem 192Intarirea vietii launtrice 193Sa se roage – rugaciunea de seara 194Sa descoperi si sa te minunezi 194Admirarea se face in doi 195E pacat sa nu dam atentie 195Sa descoperim si sa realizam lucruri ce pot fi admirate 196Valoarea propriei culturi 197JoculJocuri de la zero la trei ani 201Jocuri din proprie initiativa 201Copilaria este vremea jocului 202Copiii au nevoie de o atmosfera stimulativa pentru joaca 202Activitatea practica stimuleaza joaca 203Sa se joace cu cineva si sa li se povesteasca 204Jocul independent 204Sa se joace si sa experimenteze 205Distractia cu punga 206Parintii ca parteneri de joaca: de la zero la trei ani 206Jocuri de miscare cu copiii mici 208Jocuri de la trei la cinci ani 211Fantezia 211Sa transforme si sa se joace 212Fantezia este mai importanta decat gandirea abstracta 213Parintii ca parteneri de joaca: de la trei la cinci ani 213De ce sa te joci cu mingea cu mainile? 214Ascunderea unor obiecte 214Jocuri pentru copii de la cinci la sapte ani 217Planuirea jocurilor si desfasurarea lor cu multa fantezie 217Copilul meu nu stie sa se joace 217Idei de joaca din natura 218Parintii ca parteneri de joaca – exersarea regulilor 219Jocuri cu reguli clare 220Jocuri – obiecte de joaca 221Sa stavilim puhoiul de jucarii 221Mai putin inseamna mai mult 222Care jucarie? 223Ce jucarii sa cumparam? 224O papusa indragita 226Papusa personala 227O papusa preferata? 227Fizicul actioneaza asupra launtricului 228Copii au nevoie de animale de jucarie cu forme realiste 229Papusa ca insotitoare a dezvoltarii launtrice 229O papusa pentru baietel? 230Jocul in aer liber 232Copiii au nevoie de elemente naturale 232Alergare, catarat si dat in leagan 234Jocuri vesele in timpul mersului, care scurteaza drumul spre casa 234Mult indragita lume a copilarieiVarsta magica 239Raspunsuri sugestive 240Camarazi invizibili 241Sa apreciem lumea magica a copiilor 242Pitici, elfi, zane 242Piticul care ne spune noapte buna 244Interferente in educatieLumea reala si cea artificiala 247Magie cu consecinte 247Mesaje publicitare – special pentru copii 248Eroii desenelor animate ca figuri inspiratoare? 250Exploatarea naivitatii copiilor 251Sa nu te lasi captivat 252Violenta 252Sistemul de valori din mass-media 253Actiune si groaza 254Sa decida singuri 255Calculator pentru cei mai mici? 256"Cu cat mai devreme, cu atat mai bine?” 256Copiii sunt izgoniti din copilarie 256Sa fii creativ, sa te joci si sa inveti pe ecran? 258Ca si cum copiii nu ar avea imaginatie 259Imaginile artificiale inabuse imaginatia proprie 259Jocul si invatatul pe calculator? 260Principiul este cel de subordonare 261Efecte asupra vederii 261Posibilitati de evolutie spirituala 262Reprimarea limbajului activ 263Copiii si educatorii in lumea moderna 264O contrapondere in epoca mass-media 264IncheiereCopilul pe drumul vietii 269Note 271Anul aparitiei: 2014Nr. pagini: 280Format: 13x20
Transport 4.9 lei pentru comenzi de minim 59 lei*