Inconfundabil - De ce este mai bine sa fii unicul in loc de cel mai bun (Srinivas Rao)

de Rao, Srinivas

Inconfundabil - De ce este mai bine sa fii unicul in loc de cel mai bun (Srinivas Rao)

Inconfundabil - De ce este mai bine sa fii unicul in loc de cel mai bun (Srinivas Rao)

Editura: PUBLICA
Categoria: Practice » Educatie » Motivational
Status: In stoc furnizor
Timp confirmare stoc: 13 zile lucratoare
Apreciere: 0.0/7 (0 voturi)
Acest produs se afla in stocul furnizorului iar in cazul in care titlul a fost recent epuizat/delistat din stocul acestuia veti fi informat prin email si sms in maxim 13 zile lucratoare.

Descriere - Inconfundabil - De ce este mai bine sa fii unicul in loc de cel mai bun (Srinivas Rao)

Aceste persoane nu au fost doar curajoase si remarcabile, ci inconfundabile. Au stiut ca, atunci cand incerci sa fii cel mai bun, ramai legat de definitiile altora pentru succes. Pe de alta parte, lucrurile inconfundabile nu pot fi create decat de o singura persoana. In consecinta, concurenta devine irelevanta. Ganditi-va la arta lui Bansky sau la filmele lui Tim Burton – sunt creatii inconfundabile, care nu au nevoie de nicio marca de autenticitate.

Am scris aceasta carte cu speranta ca voi putea sa va ajut sa renuntati la asteptarile conventionale si sa creati ceva care sa fie cat de semnificativ, placut si unic se poate. Fie ca sunteti antreprenori, artisti sau o persoana care isi doreste sa-si puna amprenta asupra lumii, eu sper ca povestile din Inconfundabil sa va ofere inspiratia de a va croi propriul drum.

SRINIVAS RAO

Daca esti interesat de celebritate pe termen scurt si de glorie trecatoare, atunci esti mai castigat cu emisiuni de tip reality-show si cu cea mai noua retea sociala. Daca iti doresti sa schimbi lumea, aceasta carte iti va oferi inspiratie, te va incuraja si te va pregati. Povestile sunt intense si sfaturile, excelente.
Chris Guillebeau, autor al "Born for This" si "Startup de 100 $"

Motivatia intrinseca puternica reprezinta fundatia oricarui demers creativ sau antreprenorial. Inconfundabil al lui Srinivas Rao este baza acelei fundatii. Citeste-o!
Steven Pressfield, autor al "The War of Art"

Srinivas a scris un bilet de invoire captivant si plin de inspiratie si pasiune pentru ca tu sa poti sa spui adevarul si sa-l traiesti. Iar aceasta este singura moneda de schimb pe care o avem in lumea asta schimbatoare si concurentiala.
Pamela Slim, autoare a "Body of Work" si "Escape from Cubicle Nation"

Nu te mai chinui sa fii mai bun decat restul. Succesul autentic inseamna sa creezi ceva ce nimeni altcineva nu poate copia. Nu-ti propune sa fii cel mai bun – propune-ti sa fii unic.

Eram in cercul vicios corporatist. In urma cu sapte ani, tocmai terminasem un MBA si speram sa fac ceva creativ, care sa conteze. Insa locurile de munca sterile, din universul corporatiilor, in care ma trezeam captiv aveau nevoie de oameni care sa se supuna normelor. Obosit fiind sa tot incerc sa nu ma scufund, am decis sa ma las purtat de val – am abandonat goana dupa cucerirea ierarhiei corporatiste ca sa ma dedic visului de a invata sa fac surf.

Cu siguranta ca acest pas nu a fost o miscare "inteleapta” pentru cariera mea. Dar goana dupa valuri mi-a oferit inspiratie si mi-a dat curaj sa urmaresc un vis pe uscat: transmisiunile podcast Unmistakable Creative. Faptul ca am intervievat mai bine de 500 de oameni extrem de creativi pe parcursul urmatorilor sase ani mi-a servit drept educatie la cel mai inalt nivel: am aflat modul in care invitati ca Seth Godin, Elle Luna, Tim Ferris, Simon Sinek si Danielle LaPorte si-au batatorit propriile cai si in care au rezistat presiunii de a face chestii conventionale.

SRINIVAS RAO


Srinivas Rao este fondatorul si gazda podcastului Unmistakable Creative, in care a intervievat peste 500 de oameni extrem de creativi precum Seth Godin, Tim Ferris, Gretchen Rubin, Simon Sinek, Adam Grant, Nancy Duarte sau Jocelyn Glei. Detine compania Unmistakable Media, este speaker la diverse evenimente si a co-produs evenimentul Instigator Experience. A studiat economia la Berkeley si are un MBA la Universitatea Pepperdine. In timpul liber isi perfectioneaza stilul de a face surf.

Nr. de pagini : 224
Anul aparitiei : 2017


Nu exista comentarii referitoare la acest produs.



Alte carti de la editura PUBLICA

Editura PUBLICA. Carti de la editura PUBLICA
-10%
Viata mea in publicitate si Publicitate stiintifica - Claude Hopkins
Marketing de piata. Sampling pe baza de cupoane. Cercetare asupra sloganelor. Toate acestea sunt practici standard in publicitatea de astazi. Toate au fost inventate de Claude Hopkins. Acest vo
Editura 

PUBLICA

  27,94 25,15 Lei
-10%
Funky business - Talentul tau face capitalul sa danseze
Autori: Kjell Nordstrom, Jonas Ridderstrale Funky Business se afla pe locul 16 într-un top al celor mai bune carti de business/leadership din toate timpurile, conform unui recent sondaj Bloom
Editura 

PUBLICA

  47,20 42,48 Lei
-10%
Aisbergul nostru se topeste. Schimbarea si succesul in orice conditii
 de 

Kotter, John

Cea mai bine vânduta carte în clasamentul New York Times, Wall Street Journal, Usa Today si Businessweek „Aisbergul nostru se topeste” este o fabula simpla despre cum sa reu
Editura 

PUBLICA

  45,00 40,50 Lei

Formular contact
Urmarire colet
un serviciu LivrariOnline.ro
Folosim servicii
Sigla PlatiOnline.ro