Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.
 
 

Secretele succesului in era digitala. - Carnegie, Dale

Editura CURTEA VECHE

Secretele succesului in era digitala.

Cartea face parte din campania

Transport la 4.9 lei la Pachetomat si Easybox pentru comenzi de minim 59 de lei

Campania este valabila in perioada 23/04/2024 - 06/05/2024 in limita stocului disponibil. vezi alte carti din campanie

Secretele succesului in era digitala.

Apreciere: 4.1/7 (16 voturi)
Status: Epuizat

Descriere

Descriere - Secretele succesului in era digitala.

In lumea contemporana, caracterizata de aparitia retelelor de socializare, dominatia e-mailului si inlocuirea interactiunilor directe de catre cele virtuale, lectiile lui Dale Carnegie nu sunt doar actuale, ci si extrem de importante. Desi nu ar fi putut niciodata prezice traiectoria pe care o va urma tehnologia, Carnegie se dovedeste a fi un profesor intelept, al carui ajutor poate fi extrem de util in peisajul digital in care traim. Pentru a dovedi ca invataturile acestuia sunt in continuare relevante, Brent Cole, lucrand alaturi de Dale Carnegie & Associates, Inc., a regandit recomandarile si principiile transmise de acesta pentru dificila era digitala in care traim. Chiar daca, in prezent, comunicam utilizand instrumente diferite si cu o viteza mult mai mare, sfaturile lui Carnegie privind felul in care putem sa discutam, conducem si muncim eficient raman de nepretuit odata cu trecerea anilor.

    Abordarea de bun simt a lui Dale Carnegie asupra comunicarii a rezistat timp de un secol, ajungand la milioane si milioane de cititori. Singura diploma ce se regaseste in biroul lui Warren Buffet este certificatul sau de la Dale Carnegie Training. Lee Iacocca este convins ca a dobandit curajul de a vorbi in public datorita lui Carnegie. Iar Scott Adams, creatorul benzii desenate Dilbert, sustine ca invataturile lui Carnegie sunt capabile sa schimbe vieti.

    E randul dumneavoastra sa utilizati cartea de fata pentru a invata cum sa comunicati cu diplomatie si tact, sa descoperiti subtilitatile si valoarea mediilor online, sa-i faceti pe oameni sa va placa, sa va creati o retea stabila, sa deveniti un orator mai convingator, sa va transmiteti mesajul cat mai clar si cat mai departe, sa fiti un lider mai eficient, sa deveniti un specialist cand vine vorba de mediul online, sa va dezvoltati abilitatea de a duce lucrurile la bun sfarsit si sa profitati la maximum de puterea instrumentelor digitale.

    Dale Carnegie (pe numele lui real Dale Carnegey) s-a nascut pe 24 noiembrie 1888 la o ferma saraca din Missouri si s-a stins din viata pe 1 noiembrie 1955, la Forest Hills, New York. Este considerat cel mai mare autor de literatura motivationala al secolului XX.

    Dupa absolvirea facultatii, vinde cursuri prin corespondenta in Nebraska si obtine cateva roluri ca actor la New York, fara mare succes. In 1912, este angajat de Young Men Christian Association sa predea cursuri pentru adulti si descopera, accidental, o metoda prin care poate diminua teama celor care vorbesc in fata unui public numeros. Astfel incepe faimoasa cariera de orator si autor de mare succes a lui Dale Carnegie.

    In urmatorii doi ani, Carnegie isi rafineaza cursul, venind in intampinarea dorintei americanului mediu de a-si intari increderea in sine. Isi schimba numele din Carnegey in Carnegie, ceea ce reprezinta o miscare de marketing inspirata. Incepe sa publice diverse materiale in care-si prezinta in mod sistematizat ideile; in 1926, acestea vor fi adunate intr-o carte despre vorbirea in public – Public Speaking: A Practical Course for Business Men.

    In 1936, Dale Carnegie publica How To Win Friends and Influence People, carte care a inregistrat inca de la publicare un succes rasunator. De-a lungul anilor, aceasta lucrare, considerata opera de referinta a lui Carnegie, s-a vandut in peste 15 milioane de exemplare. Ea a fost tradusa in toate limbile de circulatie internationala, iar in limba romana a aparut la Curtea Veche Publishing sub titlul Secretele succesului. Cum sa va faceti prieteni si sa deveniti influent. O alta lucrare de referinta, publicata in 1948, este How to Stop Worrying and Start Living, (aparuta in limba romana la Curtea Veche Publishing sub titlul Lasa grijile, incepe sa traiesti) - o colectie de sfaturi usor de pus in aplicare pentru a face fata mai bine stresului. Dintre cartile lui Dale Carnegie, aceasta a avut cel mai mare succes in Europa.

    Pe Dale Carnegie il regasim in topul celor mai bine vanduti autori din toate timpurile. La mai bine de jumatate de veac de la moartea lui, cartile sale sunt la fel de solicitate ca in primii ani dupa lansare.

    Eforturile lui Dale Carnegie de raspandire a unor metode prin care ne putem optimiza relatiile cu semenii si cu lumea au fost continuate de Fundatia Carnegie. Cursurile pe care Carnegie insusi le-a initiat si predat sunt frecventate si astazi de zeci de mii de oameni din intreaga lume, confirmand actualitatea si utilitatea metodelor autorului. Aprofundarea acestor practici e vitala pentru toti cei care doresc sa ocupe posturi importante in ierarhiile companiilor occidentale.

    Brent Cole este autor si agent literar. In 2002, a pus bazele companiei Invisible Ink, o agentie ce ofera servicii editoriale si literare.



Anul aparitiei: 2013
Numar pagini: 248
Format: 15×22


Pentru orice solicitare contactati departamentul Suport Clienti LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.

LibrariaOnline.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.


Vezi alte carti scrise de Dale Carnegie

Alte carti de la editura CURTEA VECHE

Editura CURTEA VECHE. Carti de la editura CURTEA VECHE