Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.
 
 

Ai grija de clientii tai - 10 metode eficiente pentru fidelizarea clientilor - Anderson, Lauren

Editura AMALTEA

-9.45 Lei
Ai grija de clientii tai - 10 metode eficiente pentru fidelizarea clientilor

Ai grija de clientii tai - 10 metode eficiente pentru fidelizarea clientilor

Apreciere: 0.0/7 (0 voturi)
Editura: AMALTEA
Status: In curs de reaprovizionare
Timp confirmare stoc: 1 - 4 zile lucratoare

PRP:35,00 LeiAcesta este pretul recomandat de producator/ pretul de coperta. Pretul de vanzare este afisat mai jos
25,55 Lei
Diferența: 9.45 Lei

Formular comanda telefonica operator disponibil

Dupa ce ati completat numarul de telefon, un consultant Relatii Clienti va va apela in maxim 15 minute pentru a va prelua comanda cu toate detaliile necesare

Comanda Rapid

Descriere

Descriere - Ai grija de clientii tai - 10 metode eficiente pentru fidelizarea clientilor

Lauren Anderson este consilier si mentor, dar si un speaker foarte bine cotat. Compania ei ofera programe de training axate pe dezvoltarea personala a celor din domeniul produselor de lux. Este invitata frecvent la diverse emisiuni de televiziune si a scris numeroase articole pentru publicatii de top.

Shawn Doyle este speaker certificat, specializat in procesul de invatare si dezvoltare, pasionat de potentialul uman si adept al conceptului de perfectionare continua. In ultimii 22 de ani, s-a dedicat dezvoltarii si implementarii programelor de pregatire pentru formarea echipelor, comunicare, creativitate si leadership. Programele de pregatire ale lui Shawn ajuta angajatii sa devina mai eficienti atat pe plan profesional, cat si in viata de zi cu zi. Printre clientii lui se numara numeroase companii din topul Fortune 500. Detine mai multe premii si diplome de onoare si este autorul a zece carti inspirationale.

Excelenta in serviciile oferite clientilor poate face diferenta intre o companie mediocra si una profitabila. In aceasta carte practica si usor de citit, vei descoperi zece povesti care au darul sa te inspire si care te vor ajuta sa le oferi celor care apeleaza la tine niste servicii de calitate.

Indiferent ca detii o firma mica, ca esti managerul unui departament de relatii cu clientii sau ca lucrezi pur si simplu in acest domeniu, lucrarea de fata iti va arata cum sa fii mult mai performant si sa iti transformi clientii in adevarati fani. De asemenea, nu vei mai avea costuri atat de mari cu marketingul. Clientii nu numai ca vor reveni sa cumpere de la tine, dar te vor recomanda si altora. In plus, mediul in care lucrezi va fi unul extrem de placut si iti va aduce doar satisfactii.

Speram ca povestile reale din aceasta lucrare sa te inspire cu adevarat si sa te ajute sa te pozitionezi pe piata intr-o maniera cu adevarat solida. Asadar, incepe sa dai chiar acum un impuls serviciilor pe care le oferi clientilor, revolutionandu-le!


Anul aparitiei : 2016
Pentru a vedea fragmente din carte dati click pe imaginea de mai jos:


Pentru orice solicitare contactati departamentul Suport Clienti LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.

LibrariaOnline.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.


Alte carti de la editura AMALTEA

Editura AMALTEA. Carti de la editura AMALTEA