Cand cumparatorul spune nu - strategii esentiale pentru a realiza o vanzari

de Hopkins, Tom

-20%
Cand cumparatorul spune nu - strategii esentiale pentru a realiza o vanzari

Cand cumparatorul spune nu - strategii esentiale pentru a realiza o vanzari

Categoria: Practice » Sfaturi practice » Afaceri
Status: In stoc
Timp procesare: 1 zi lucratoare
Apreciere: 4.0/7 (7 voturi)

39,90 Lei(reducere -20%)31,92 Lei
Acest produs se afla pe stoc si poate fi plasat la curier in 1 zi lucratoare.

Descriere - Cand cumparatorul spune nu - strategii esentiale pentru a realiza o vanzari

CAND CUMPARATORUL SPUNE " NU” este o carte de strategii esentiale pentru a realiza o vanzare. Este o carte plina de explicatii si detalii cu exemple de dialog din situatii reale. Este o bijuterie tehnica ce contine pasii necesari care te vor instrui si ghida de acum inainte de la momentul de stabilire a legaturii cu potentialul client si pana in momentul in care acesta rosteste binecuvantatul DA!

Prima sectiune se ocupa direct de cat de inconfortabil emotional este sa auzi un "nu” . Vei afla cat de multe sensuri posibile are cuvantul " nu” si vei beneficia de o prezentare generala a primului sistem de vanzari complet din lume: Modelul Circular al Persuasiunii.

Sectiunea a doua analizeaza fiecare etapa a procesului de vanzare care te conduce la prima ocazie de finalizare. Sunt detaliate motivele pentru care cumparatorul prefera sa spuna "nu”. Vei afla:

-          Moduri nonverbale pentru a stabili o legatura empatica.

-          Un set de intrebari de explorare pentru etapa in care identifici nevoile cumparatorului.

-          Cateva concepte puternice pentru prezentarea solutiilor.

-          Care sunt cele mai mari greseli pe care le-ai putea face in timpul etapei de finalizare a vanzarii.

Sectiunea a treia detalieaza cum sa reactionezi efectiv atunci cand cumparatorii spun "nu”. Vei invata cum sa folosesti obiectiile si intrebarile lor ca sa-i conduci la un moment favorabil deciziei. De asemenea, descoperi care sunt tehnicile de negociere castigatoare pentru ambele parti.

Din cea de-a patra sectiune vei afla cum sa raspunzi atunci cand cumparatorii spun "da”. Afli, in sfarsit, cum sa creezi de-a lungul intregii intalniri conditiile care sa iti favorizeze obtinerea unor referinte solide- exact genul de referinte de care ai nevoie ca sa iti asiguri viitoare intalniri de vanzari si viitoare vanzari.


Autori: Tom Hopkins si Ben Katt
Anul aparitiei: 2016


Alte carti ale autorului Hopkins, Tom

Alte carti de la editura BUSINESSTECH

Editura BUSINESSTECH. Carti de la editura BUSINESSTECH. Cartile BusinessTech sunt consilieri experti in putere, control, profit. In plus, fiecare strange cate o viata de experiente remarcabile. 3 motive ca sa le cumperi: Autorii: - sunt practicieni desavarsiti cu rezultate masurabile in milioane de dolari, renumiti pentru talentul lor de a accelera cresterea personala si profesionala a celor care le citesc cartile si pentru rezultatele pe care acestia le obtin cartile: - au fost elogiate in celebre ziare si reviste, iar milioanele de exemplare vandute in zeci de limbi arata ca strategiile si solutiile prezentate functioneaza in orice cultura cititorii: - sunt romani care indraznind sa puna in practica informatiile din cartile BTI si-au construit afaceri cu profituri spectaculoase sau activeaza cu succes in mediul public ori in companii private, in mari corporatii sau in mici afaceri BENEFICII: - sa vinzi mai bine - sa conduci mai bine - sa fii cunoscut mai bine - sa-ti valorifici potentialul - sa te organizezi mai bine

Clientii care au cumparat acest produs au mai achizitionat

Nu exista comentarii referitoare la acest produs.



Formular contact
Urmarire colet
un serviciu LivrariOnline.ro
Folosim servicii
Sigla PlatiOnline.ro