Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.
 
 

Cele zece porunci pentru intreprinzatori. Cum sa incepi si sa conduci o afacere proprie - Bruhlmann, Mario

Editura BRANDBUILDERS

-6.21 Lei
Cele zece porunci pentru intreprinzatori. Cum sa incepi si sa conduci o afacere proprie

Cartea face parte din campania

Transport la 4.9 lei la Pachetomat si Easybox pentru comenzi de minim 49 de lei

Campania este valabila in perioada 18/04/2024 - 19/04/2024 in limita stocului disponibil. vezi alte carti din campanie

Cele zece porunci pentru intreprinzatori. Cum sa incepi si sa conduci o afacere proprie

Apreciere: 3.3/7 (9 voturi)
Status: In curs de reaprovizionare
Timp confirmare stoc: 1 - 4 zile lucratoare

PRP:41,42 LeiAcesta este pretul recomandat de producator/ pretul de coperta. Pretul de vanzare este afisat mai jos
35,21 Lei
Diferența: 6.21 Lei

Descriere

Descriere - Cele zece porunci pentru intreprinzatori. Cum sa incepi si sa conduci o afacere proprie

Cartea de fata insoteste intreprinzatorul in toate fazele evolutiei unei afaceri. Ea consolideaza principiile teoretice cu exemple practice, ofera instrumente de management si urmareste in permanenta cadrul etic clar al celor 10 porunci. Prezentata intr-un mod viu si dinamic, cartea este un ghid pentru orice intreprinzator care a intrat in aventura inceperii si dezvoltarii unei afaceri.

- 10 principii esentiale pentru intreprinzatori
- 1 exemplu practic pentru dezvoltarea strategiei
- 10 studii de caz despre companii de succes
- 50 liste de control pentru temele abordate in carte



"Experienta autorului de peste 20 de ani in dezvoltarea afacerilor din Romania si din alte tari, adauga o valoare deosebita acestei carti, principiile de business prezentate fiind implementate si validate in practica de sute de ori.”
Imre Kulcsár, Director Fundatia ROMCOM


Despre autor

Mario Brühlmann este licentiat in stiinte economice si absolvent Executive MBA in management international la Universitatea din Bern. De origine elvetian, este consultant de afaceri si expert in dezvoltarea afacerilor mici si mijlocii – in special in economii emergente. De asemenea, este fondatorul Swiss Consulting Group, companie de consultanta in afaceri, care a dobandit un portofoliu de clienti impresionant. In Romania este cunoscut pentru implicarea sa in cadrul grupului ROMCOM, in calitate de presedinte, si in cadrul Facultatii de Management a Universitatii Emanuel din Oradea.


Anul aparitiei: 2012
Format: 13,5X20,5 cm
Nr. pagini: 264


Pentru orice solicitare contactati departamentul Suport Clienti LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.

LibrariaOnline.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.


Vezi alte carti scrise de Mario Bruhlmann

Alte carti de la editura BRANDBUILDERS

Editura BRANDBUILDERS. Carti de la editura BRANDBUILDERS