Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.
 
 

Interfete mai inteligente - Modalitati surprinzatoare de a influenta si perfectiona comportamentul din mediul online - Shlomo Benartzi - Benartzi, Shlomo

Editura PUBLICA

-8.1 Lei
Interfete mai inteligente - Modalitati surprinzatoare de a influenta si perfectiona comportamentul din mediul online - Shlomo Benartzi

Cartea face parte din campania

Transport la 4.9 lei la Pachetomat si Easybox pentru comenzi de minim 59 de lei

Campania este valabila in perioada 23/04/2024 - 06/05/2024 in limita stocului disponibil. vezi alte carti din campanie

Interfete mai inteligente - Modalitati surprinzatoare de a influenta si perfectiona comportamentul din mediul online - Shlomo Benartzi

Apreciere: 3.0/7 (5 voturi)
Editura: PUBLICA
Status: In curs de reaprovizionare
Timp confirmare stoc: 1 - 4 zile lucratoare

PRP:45,00 LeiAcesta este pretul recomandat de producator/ pretul de coperta. Pretul de vanzare este afisat mai jos
36,90 Lei
Diferența: 8.1 Lei

Descriere

Descriere - Interfete mai inteligente - Modalitati surprinzatoare de a influenta si perfectiona comportamentul din mediul online - Shlomo Benartzi

Un specialist de top in economia comportamentala dezvaluie instrumentele care ne vor ajuta sa luam decizii mai bune prin intermediul interfetelor.

Persoanele care lucreaza la birou isi petrec cea mai mare parte a programului uitandu-se fix la un monitor. Din pacate, putini dintre noi suntem constienti de elementele vizuale si de tiparele comportamentale care ne influenteaza gandirea atunci cand ne folosim laptopurile, iPad-urile, telefoanele sau ceasurile inteligente. Volumul brut de informatii si optiuni disponibile online, combinat cu usurinta cu care apasam pe butoanele inscriptionate cu mesajul "cumpara”, se transforma adesea in decizii regretabile, pe care le luam prin intermediul unor ecrane.

In cartea Interfete mai inteligente, economistul comportamental Shlomo Benartzi dezvaluie un set de instrumente utile in epoca digitala.


Stim ca felul in care organizam un bufet influenteaza deciziile pe care le iau oamenii. Ceea ce este mult mai putin clar este modul in care mediile online ne influenteaza deciziile. In aceasta carte utila, Benartzi si Lehrer ne prezinta o perspectiva precisa asupra relatiei dintre ceea ce vedem pe ecran, ceea ce gandim si ceea ce alegem.

Dan Ariely, profesor de psihologie si economie comportamentala la Universitatea Duke si autor al cartii Irational in mod previzibil

Aceasta carte chiar te trezeste la realitate. Descrie modul in care functionam cu adevarat intr-o societate care se bazeaza pe ecrane si in care lumea digitala schimba felul in care ne gandim la noi insine si la altii.

Robert Shiller, castigator al Premiului Nobel pentru Economie, profesor de economie la Universitatea Yale si autor al cartii Finantele si societatea buna

Folosind exercitii care ii implica pe cititori si studii de caz provocatoare,
Benartzi prezinta modurile surprinzatoare in care formatele digitale ne pot influenta felul in care luam decizii.  De exemplu:

>  Esti mai predispus sa adaugi sunca la o pizza daca o comanzi online.

>  Daca citesti aceasta carte pe un ecran, este mai putin probabil sa iti amintesti continutul ei.

>  S-ar putea sa cumperi ceva doar pentru ca se afla intr-un punct de interes al ecranului, chiar daca sunt disponibile alternative mai bune.

>  Daca faci cumparaturi folosind un ecran tactil, atunci probabil ca supraevaluezi produsul la care te gandesti.

>  Este mai posibil sa iti amintesti o astfel de informatie daca este scrisa cu un font inestetic, dificil de citit.

Nr. de pagini : 288
Anul aparitiei : 2016
Pentru a vedea fragmente din carte dati click pe imaginea de mai jos:


Pentru orice solicitare contactati departamentul Suport Clienti LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.

LibrariaOnline.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.


Vezi alte carti scrise de Shlomo Benartzi

Alte carti de la editura PUBLICA

Editura PUBLICA. Carti de la editura PUBLICA