Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.
 
 

PR cu buget restrans - Strategii rentabile, necostisitoare sau gratuite, prin care sa iesi in evidenta - Saffir, Leonard

Editura BRANDBUILDERS

-8.67 Lei
PR cu buget restrans - Strategii rentabile, necostisitoare sau gratuite, prin care sa iesi in evidenta

Cartea face parte din campania

Transport la 4.9 lei la Pachetomat si Easybox pentru comenzi de minim 59 de lei

Campania este valabila in perioada 23/04/2024 - 06/05/2024 in limita stocului disponibil. vezi alte carti din campanie

PR cu buget restrans - Strategii rentabile, necostisitoare sau gratuite, prin care sa iesi in evidenta

Apreciere: 0.0/7 (0 voturi)
Status: In curs de reaprovizionare
Timp confirmare stoc: 1 - 4 zile lucratoare

PRP:57,80 LeiAcesta este pretul recomandat de producator/ pretul de coperta. Pretul de vanzare este afisat mai jos
49,13 Lei
Diferența: 8.67 Lei

Descriere

Descriere - PR cu buget restrans - Strategii rentabile, necostisitoare sau gratuite, prin care sa iesi in evidenta

PR cu buget restrans.  Strategii rentabile, necostisitoare sau gratuite, prin care sa iesi in evidenta
Managerii se confrunta din ce in ce mai mult cu situatia in care notorietatea brandului sau a companiei pe care o reprezinta trebuie dezvoltata si pe alte cai in afara de advertisingul traditional.

Iata de ce iti propunem o lucrare care iti arata cum functioneaza PR-ul, indiferent ca lucrezi cu o firma de PR, ai un departament de PR, un singur angajat care sa se ocupe de relatiile publice sau o faci chiar tu.

Problemele abordate in aceasta carte sunt in principal de natura practica, autorul insistand pe aplicabilitatea lor imediata. Studiile de caz (bazate pe experienta directa a autorului sau a unor reputati specialisti in domeniu) ilustreaza dimensiunile, capacitatea de penetrare si forta relatiilor publice. Si, cel mai important, vei sti ce ai voie sa faci si ce nu ai voie sa faci in lumea PR-ului.

Lucrarea se adreseaza atat celor care lucreaza propriu-zis in PR, cat si firmelor care apeleaza la asemenea servicii specializate si care vor sti ce anume sa ceara si cum sa obtina rezultate de exceptie, pentru care vor plati sume de bani mult mai mici.


Despre autor

LEONARD SAFFIR este un reputat specialist in relatii publice si jurnalism, castigatorul mai multor premii in domeniu, cu o cariera extinsa si in zona publicisticii, televiziunii si politicii.

Nr. de pagini : 352
Anul aparitiei : 2008


Pentru orice solicitare contactati departamentul Suport Clienti LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.

LibrariaOnline.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.


Alte carti de la editura BRANDBUILDERS

Editura BRANDBUILDERS. Carti de la editura BRANDBUILDERS