Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.
 
 

Scrisori de vanzare eficiente. Elemente cheie, replici si trucuri pentru a finaliza vanzarile - Herschell, Gordon Lewis

Editura BRANDBUILDERS

-7.22 Lei
Scrisori de vanzare eficiente. Elemente cheie, replici si trucuri pentru a finaliza vanzarile

Cartea face parte din campania

Transport la 4.9 lei la Pachetomat si Easybox pentru comenzi de minim 59 de lei

Campania este valabila in perioada 23/04/2024 - 06/05/2024 in limita stocului disponibil. vezi alte carti din campanie

Scrisori de vanzare eficiente. Elemente cheie, replici si trucuri pentru a finaliza vanzarile

Apreciere: 5.0/7 (4 voturi)
Status: In curs de reaprovizionare
Timp confirmare stoc: 1 - 4 zile lucratoare

PRP:48,16 LeiAcesta este pretul recomandat de producator/ pretul de coperta. Pretul de vanzare este afisat mai jos
40,94 Lei
Diferența: 7.22 Lei

Descriere

Descriere - Scrisori de vanzare eficiente. Elemente cheie, replici si trucuri pentru a finaliza vanzarile

Esti pregatit pentru redactarea unei scrisori de vanzare de marketing direct care sa iti uimeasca cu adevarat destinatarii? Care sa iti captiveze publicul? Care sa iti vanda in mod succint mesajul? Care sa iti garanteze practic vanzarea? Atunci trebuie sa citesti neaparat lucrarea Scrisori de vanzare eficiente.

Poti sa petreci nenumarate ore cautand baze de date cu adrese si sa cheltuiesti mii si mii de dolari pe ambalaje multicolore, dar in lipsa unei scrisori de vanzare excelente, actiunile tale de marketing direct nu au nici o sansa de succes. Decat sa irosesti in van atat bani, cat si timp pretios, permite-i autorului Herschell Gordon Lewis sa iti arate cum sa obtii rezultate extraordinare din actiunile de marketing direct.
In lucrarea Scrisori de vanzare eficiente, renumitul copywriter Herschell Gordon Lewis iti arata cum sa redactezi scrisori de vanzare care iti vor uimi cu adevarat destinatarii, iti vor captiva publicul, iti vor vinde mesajul si iti vor garanta, practic, vanzarea cu succes.
Continand aproape toate regulile, instrumentele, indiciile, inovatiile si trucurile meseriei pentru conceperea scrisorilor de vanzare ce aduc clienti, care au fost testate si si-au dovedit eficienta in timp, lucrarea ofera o multitudine de elemente incredibile, printre care putem enumera:

• Analizarea punctelor slabe si a elementelor atractive din peste o suta de scrisori de vanzare reale
• Modalitatea in care sa eviti comiterea unor greseli frecvent intalnite, dar costisitoare
• Informatii de actualitate despre redactarea scrisorilor de vanzare in format electronic

Vei regasi totul in cartea Scrisori de vanzare eficiente: de la introduceri provocatoare si eficiente, pana la incheieri in tromba (care iti garanteaza practic vanzarea), pentru scrisori in format tiparit sau electronic. Descopera secretul redactarii unor scrisori de vanzare care sa iti faca telefonul sa sune la nesfarsit, sa iti incarce casuta de e-mail de cereri din partea unor clienti noi si sa iti umple buzunarele de bani.


Despre autor

HERSCHELL GORDON LEWIS este autorul a peste douazeci de carti de advertising si marketing. Fost presedinte al companiei BJK&E Direct, conduce in prezent Lewis Enterpresise, o firma de creatie. Este presedinte al Communicomp, o agentie de marketing direct full-service, afiliata companiei True North Communications, cu sediul in Florida.



Anul aparitie: 2008
Format: 16,5X23,5 cm
Nr. pagini: 304


Pentru orice solicitare contactati departamentul Suport Clienti LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.

LibrariaOnline.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.


Vezi alte carti scrise de Gordon Lewis Herschell

Alte carti de la editura BRANDBUILDERS

Editura BRANDBUILDERS. Carti de la editura BRANDBUILDERS