Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.
 
 

Comunicarea cu oamenii dificili. Editia a IV-a - Cava, Roberta

Editura CURTEA VECHE - colectia CARTI CHEIE

Comunicarea cu oamenii dificili. Editia a IV-a

Comunicarea cu oamenii dificili. Editia a IV-a

Apreciere: 2.0/7 (3 voturi)
Colectia: CARTI CHEIE

 

Descriere

Descriere - Comunicarea cu oamenii dificili. Editia a IV-a

Specialista in domeniul resurselor umane si in dezvoltarea abilitatilor de comunicare in afaceri, Roberta Cava a elaborat un program care te va ajuta sa relationezi mai usor cu oamenii dificili si sa gestionezi eficient situatiile problematice provocate de acestia. Peste 55 000 de persoane au beneficiat pana in prezent de tehnicile prezentate in aceasta carte, in cadrul seminarelor organizate de autoare pe tot mapamondul.

In comunicare avem o regula de baza: nu exista oameni dificili, exista numai oameni cu care trebuie sa invatam cum sa ne purtam.

Autoarea acestei carti ne ajuta sa identificam tipurile de persoane dificile, ne propune modalitati de solutionare a conflictelor si ne arata cum sa ne adaptam starii de spirit a persoanelor din jur. Iar in final vom sti sa ne rezolvam conflictele cu asa-zisii "oameni-problema".

Te poti intalni cu oameni dificili la orice pas: bolnavi inchipuiti, sabotori, barfitori, "bombe cu ceas", zeflemitori… Sa ii ocolesti nu este intotdeauna o solutie. Roberta Cava iti propune cateva abilitati de comunicare cu ajutorul carora vei putea face fata cu brio oricarui astfel de om: parafrazarea, feedbackul, cunoasterea limbajului nonverbal, ascultarea si tehnica discului stricat.

In aceasta editie a cartii, Roberta Cava a adaugat noi idei si strategii referitoare la probleme precum bullying-ul la locul de munca, demotivarea si conflictele de personalitate. Autoarea prezinta numeroase dificultati care pot aparea la serviciu si metode eficiente de a le rezolva, pentru ca relatiile dintre sefi, colegi si clienti sa fie cat mai armonioase.


Anul aparitiei: 2018
Format: 13.0 x 20.0 cm
Numar pagini: 312
Editia: a IV-a
ISBN: 978-606-44-0081-9


Produsul face parte din colectia CARTI CHEIE

Pentru orice solicitare contactati departamentul Suport Clienti LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.

LibrariaOnline.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.


Alte carti din colectia CARTI CHEIE

Rasfoieste editie digitala

Alte carti de la editura CURTEA VECHE

Editura CURTEA VECHE. Carti de la editura CURTEA VECHE
Nu exista comentarii referitoare la acest produs.