Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.
 
 

Comunicarea cu oamenii dificili. Editia a IV-a, revizuita si adaugita - Cava, Roberta

Cum sa ne purtam cu clientii rauvoitori, sefii autoritari si colegii nesuferiti

Editura CURTEA VECHE - colectia CARTI CHEIE

-11.1 Lei
Comunicarea cu oamenii dificili. Editia a IV-a, revizuita si adaugita

Comunicarea cu oamenii dificili. Editia a IV-a, revizuita si adaugita

Apreciere: 4.7/7 (7 voturi)
Colectia: CARTI CHEIE
Status: Epuizat

 

Descriere

Descriere - Comunicarea cu oamenii dificili. Editia a IV-a, revizuita si adaugita

Cum sa ne purtam cu clientii rauvoitori, sefii autoritari si colegii nesuferiti

Roberta Cava lucreaza in domeniul resurselor umane inca din 1974. Detine companii de training in SUA, Canada si Australia si tine seminare peste tot in lume, abordand tematici ce vizeaza in principal domeniul dezvoltarii personale si a carierei. Cel mai popular dintre acestea are la baza chiar lucrarea Comunicarea cu oamenii dificili si a insumat peste 55000 de participanti. Cartea a fost tradusa in 17 limbi si este un bestseller international inca din 1990.

Specialista in domeniul resurselor umane si in dezvoltarea abilitatilor de comunicare in afaceri, Roberta Cava a elaborat un program care te va ajuta sa relationezi mai usor cu oamenii dificili si sa gestionezi eficient situatiile problematice provocate de acestia. Peste 55 000 de persoane au beneficiat pana in prezent de tehnicile prezentate in aceasta carte, in cadrul seminarelor organizate de autoare pe tot mapamondul.

Te poti intalni cu oameni dificili la orice pas: bolnavi inchipuiti, sabotori, barfitori, "bombe cu ceas", zeflemitori… Sa ii ocolesti nu este intotdeauna o solutie. Roberta Cava iti propune cateva abilitati de comunicare cu ajutorul carora vei putea face fata cu brio oricarui astfel de om: parafrazarea, feedbackul, cunoasterea limbajului nonverbal, ascultarea si tehnica discului stricat.

In aceasta editie a cartii, Roberta Cava a adaugat noi idei si strategii referitoare la probleme precum bullying ul la locul de munca, demotivarea si conflictele de personalitate. Autoarea prezinta numeroase dificultati care pot aparea la serviciu si metode eficiente de a le rezolva, pentru ca relatiile dintre sefi, colegi si clienti sa fie cat mai armonioase.

Invata sa relationezi cu oamenii irascibili, nepoliticosi, nerabdatori si agresivi, fara sa-ti pierzi cumpatul!

Nr. de pagini : 312
Anul aparitiei : 2018

Produsul face parte din colectia CARTI CHEIE

Pentru orice solicitare contactati departamentul Suport Clienti LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.

LibrariaOnline.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.


Alte carti din colectia CARTI CHEIE

Alte carti de la editura CURTEA VECHE

Editura CURTEA VECHE. Carti de la editura CURTEA VECHE
Nu exista comentarii referitoare la acest produs.