Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.
 
 

Cum sa devii un sef mai bun - Alan, Barker

Editura C.H.BECK

Cum sa devii un sef mai bun

Cartea face parte din campania

Book Lovers Weekend - Transport GRATUIT la Pachetomat pentru comenzile peste 50 de lei

Campania este valabila in perioada 20/04/2024 - 21/04/2024 in limita stocului disponibil. vezi alte carti din campanie

Cum sa devii un sef mai bun

Apreciere: 2.0/7 (5 voturi)
Editura: C.H.BECK
Status: Epuizat

Descriere

Descriere - Cum sa devii un sef mai bun

Managementul nu este teorie, ci o practica.
Conteaza nu ceea ce stiti, ci ceea ce faceti.
Succesul dumneavoastra in calitate de manager depinde de cat de bine reusiti sa va conduceti oamenii.
Responsabilitatea dumneavoastra in calitate de manager este de a aduce la indeplinire sarcinile de serviciu prin intermediul oamenilor pe care ii conduceti. Pentru un manager, indeplinirea sarcinii de serviciu inseamna:
- Clarificarea sarcinii, comunicarea acesteia echipei si monitorizarea acesteia;
- Intelegerea sarcinilor care se incadreaza cel mai bine in planurile generale ale organizatiei;
- Planificarea modului in care va fi adusa la indeplinire sarcina;
- Oferirea resurselor necesare: oameni, timp, bani, echipamente, autoritate;
- Luarea tuturor masurilor posibile pentru a va asigura ca structura organizatorica permite oamenilor sa-si indeplineasca sarcinile;
- Oferirea recunostintei in cazul obtinerii unor progrese;
- Evaluarea rezultatelor prin prisma planurilor si obiectivelor.

La baza acestui ghid se afla ideea simpla, dar totusi profunda, ca managementul este o conversatie. Veti invata cum sa va dezvoltati abilitatile de comunicare pentru a va ajuta sa:
- comunicati obiectivele;
- obtineti angajamentul oamenilor;
- rezolvati problemele;
- monitorizati progresul.
Sectiuni separate explica cum sa va dezvoltati aceste abilitati-cheie pentru evaluare, delegare, antrenare si alte sarcini-cheie. Un model cuprinzator de conducere integreaza aceste dimensiuni ale managementului intr-o strategie pentru atingerea unor obiective clare, dezvoltarea motivata a angajatilor si construirea unei echipe de succes.

Anul publicării: 2007
Pagini: 216

Pentru orice solicitare contactati departamentul Suport Clienti LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.

LibrariaOnline.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.


Alte carti de la editura C.H.BECK

Editura C.H.BECK. Carti de la editura C.H.BECK