Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.
 
 

Focus - Priveste lumea altfel pentru a avea succes si influenta - Heidi Grant Halvorson - Heidi Grant, Halvorson

Editura PUBLICA

-8.82 Lei
Focus - Priveste lumea altfel pentru a avea succes si influenta - Heidi Grant Halvorson

Cartea face parte din campania

Transport la 4.9 lei la Pachetomat si Easybox pentru comenzi de minim 59 de lei

Campania este valabila in perioada 23/04/2024 - 06/05/2024 in limita stocului disponibil. vezi alte carti din campanie

Focus - Priveste lumea altfel pentru a avea succes si influenta - Heidi Grant Halvorson

Apreciere: 2.8/7 (5 voturi)
Editura: PUBLICA
Status: In curs de aprovizionare
Timp confirmare stoc: 1 - 4 zile lucratoare

PRP:49,00 LeiAcesta este pretul recomandat de producator/ pretul de coperta. Pretul de vanzare este afisat mai jos
40,18 Lei
Diferența: 8.82 Lei

Descriere

Descriere - Focus - Priveste lumea altfel pentru a avea succes si influenta - Heidi Grant Halvorson


Focus iti va explica natura focusului promotor si a focusului preventiv, si modul in care ele functioneaza ca mecanisme psihice pentru a reusi sa te intelegi mai bine pe tine si sa-i intelegi pe cei din jurul tau intr-un mod cu totul nou.

Unele lucruri pe care nu le-ai putut pricepe niciodata vor incepe sa aiba sens. Vei vedea in sfarsit de ce e atat de greu sa te descurci perfect si cu ideile de anvergura, si cu chestiunile de detaliu. De ce, in orice cuplu, "spontanul” nu este de obicei cel care tine evidenta banilor.

De ce ti se intampla mereu sa subestimezi cat va dura orice lucru pe care-l ai de facut sau sa supraestimezi cat de greu iti va fi
sa-l duci la capat – si de ce un om diferit fata de tine poate parea atat de ciudat. Vei intelege alegerile pe care le-ai facut, experientele spre care te simti atras si de ce ai tendinta sa preferi o anumita marca de produs inaintea alteia. In plus, vei invata sa folosesti toate aceste cunostinte pentru a-ti spori starea de bine si pentru a fi mai eficace in tot ceea ce faci.

HEIDI GRANT HALVORSON si
E. TORY HIGGINS

Heidi Grant Halvorson si E. Tory Higgins ne arata diferentele fundamentale in felul in care cautam succesul. Descrierea lor este atat de cuprinzatoare, dar in acelasi timp integrativa; atat de antrenanta, dar in acelasi timp instructiva, incat vin si eu cu propria-mi asertiune: Daca te numeri printre cei ce vor sa se bucure de succes, ar trebui sa citesti aceasta carte.

ROBERT B. CIALDINI, autorul cartii Persuasiunea – stiinta si practica

Inteligenta, provocatoare si extrem de practica, Focus este un instrument inestimabil pentru oricine vrea sa inteleaga mai in profunzime cum pot fi motivati oamenii.

GRETCHEN RUBIN, autoarea cartii The Happiness Project

Focus e geniala! Doi dintre cei mai renumiti cercetatori ai stiintei succesului si motivatiei, Heidi Grant Halvorson si Tory Higgins, au facut echipa ca sa ne daruiasca o extraordinara mostra de gandire limpede, scriitura inteligenta si lectura agreabila, pe o tema care ne preocupa in mod vital pe toti: care e forta motrice a gandurilor noastre, a alegerilor pe care le facem si a deciziilor pe care le luam. Cumpara aceasta carte si vei castiga o noua perspectiva asupra vietii tale, a muncii tale, a familiei si a comunitatii in care traiesti!

JIM KOUZES, coautorul cartii The Leadership Challenge


Focus ofera o explicatie si un instrument de analiza cu baza stiintifica a motivatiilor fiecaruia dintre noi, fiind recomandata liderilor si managerilor, specialistilor in marketing, profesorilor si parintilor. Prin aceasta carte, autorii pun pe piata un continut de valoare, rezultatul a peste 20 de ani de cercetare la Centrul de Stiinta a Motivatiei din SUA. Este nu doar o colectie de observatii pertinent argumentate despre motivatie, dar si un ghid practic structurat in jurul a doua mari concepte: focusul promotor si focusul preventiv.

ELENA BADEA, Director Marketing si Comunicare, EY Romania


Nr. de pagini : 312
Anul aparitiei : 2014
Pentru a vedea fragmente din carte dati click pe Link-ul de mai jos:

 Focus - Priveste lumea altfel pentru a avea succes si influenta - Heidi Grant Halvorson

Pentru orice solicitare contactati departamentul Suport Clienti LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.

LibrariaOnline.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.


Alte carti de la editura PUBLICA

Editura PUBLICA. Carti de la editura PUBLICA