Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.
 
 

This is Retention - Prima carte din Romania despre pastrarea clientilor - Dragnea, Mihai.

Editura ALL

-8.07 Lei
This is Retention - Prima carte din Romania despre pastrarea clientilor

This is Retention - Prima carte din Romania despre pastrarea clientilor

Apreciere: 4.0/7 (6 voturi)
Editura: ALL
Status: In curs de reaprovizionare
Timp confirmare stoc: 1 - 2 zile lucratoare

PRP:26,90 LeiAcesta este pretul recomandat de producator/ pretul de coperta. Pretul de vanzare este afisat mai jos
18,83 Lei
Diferența: 8.07 Lei

Formular comanda telefonica operator disponibil

Dupa ce ati completat numarul de telefon, un consultant Relatii Clienti va va apela in maxim 15 minute pentru a va prelua comanda cu toate detaliile necesare

Comanda Rapid

Descriere

Descriere - This is Retention - Prima carte din Romania despre pastrarea clientilor

 Aceasta nu este o biblie in domeniu, dar este un must read pentru oricine vrea sa pastreze un client.


"Cred in Customer Retention. Cred in Lovemarks. Cred in Customer Experience ca forma evoluata a loialitatii. Cred in cei mai buni. Cred in experti, in cei care nu se vor multumi cu a fi experti din titulatura, ci din convingeri si idei proprii.” Acesta este manifestul cu care isi incepe Mihai Dragnea pledoaria pentru autenticitate, responsabilitate si creativitate in relatia cu clientii.


In goana dupa market share si profit se investesc foarte multe resurse in atragerea clientilor noi, iar relatia cu clientii existenti este adeseori neglijata. Foarte important: Customer Retention nu se refera la loializarea clientilor, ci la pastrarea celor care intentioneaza sa renunte. Customer Loyalty este pentru cei pe care vrei sa ii rasplatesti ca iti sunt clienti. Este vorba despre doua segmente diferite carora trebuie sa le corespunda abordari de business distincte. Clientii isi exprima opiniile oriunde, online mai ales, si au o mare putere de decizie, inclusiv pe aceea de a schimba valorile si credintele unei companii. A-i trata nediferentiat pe cei care vor sa renunte la produsele si serviciile tale si pe cei care iti sunt fideli este ca si cum ai trage cu tunul la un concurs de tir cu arcul.

"As recomanda aceasta carte ca lectura obligatorie pentru toate persoanele dintr-o companie, de la front office pana la management. In orice moment si la orice palier ierarhic, pot fi luate decizii care sa ajute compania sa isi pastreze clientii multumiti si aceasta multumire sa fie tradusa in fidelitate. Mihai ne arata exact cum trebuie tratata problema retentiei si reuseste sa explice importanta unor decizii potrivite luate in deplina cunostinta de cauza, atat business, cat si customer oriented.” - Andrei Cismaru, Social Media Manager at Bitdefender

"Mihai este un artist desavarsit. Iar arta sa sta in maiestria cu care reuseste sa puna in practica una dintre cele mai frumoase discipline de business, relatia cu clientii.” - Madalina Vilau, Managing Director, Marketing Insiders Group

"This is retention vine cu informatii foarte bine documentate despre loializare si retentie, doua instrumente de marketing despre care nu multi stiu ca sunt diferite. Cu un stil diplomatic si pe alocuri umoristic, Mihai ne vorbeste despre provenienta acestor instrumente si ne ajuta sa le diferentiem prin simpla aprofundare a istoriei lor. Specialistii in marketing vor intelege, dupa citirea acestei carti, ca uneori si-au targetat gresit clientii, dar vor sti ce si cum sa imbunatateasca pe viitor.”- Gabriela Udeanu.

Nr. de pagini : 160
Anul aparitiei : 2016


Pentru orice solicitare contactati departamentul Suport Clienti LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.

LibrariaOnline.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.


Alte carti de la editura ALL

Editura ALL . Carti de la editura ALL

Grupul Editorial ALL cuprinde Editura ALL, Editura ALLFA, Galaxia Copiilor si Helen Exley Romania, oferindu-le cititorilor romani lecturi pentru toate varstele si din toate domeniile. Din portofoliul ALL fac parte titluri de exceptie ale unor autori distinsi cu cele mai prestigioase premii literare, bestselleruri internationale, carti care au schimbat mentalitati si destine in domeniile lor: medicina, istorie, diplomatie, antropologie, dezvoltare personala, literatura, fictiune pentru copii. In cei peste 30 de ani de existenta in lumea cartilor, ALL a acumulat peste 6000 de titluri publicate in sute de colectii si peste 15 milioane de exemplare vandute. In fiecare biblioteca din casa unui roman se afla cel putin o carte aparuta sub sigla ALL.

Editura ALL a fost fondata in 1991 de Mihail Penescu, actualul Presedinte si Director General al Grupului Editorial ALL, alaturi de partenerii sai de la acea vreme, devenind astfel prima editura privata cu profil academic si universitar din Romania. Editura ALL si-a pastrat specificul academic, o treime dintre cartile publicate astazi adresandu-se medicilor, asistentilor medicali si studentilor la medicina. La lucrarile de specialitate din toate ariile medicinei se adauga volumele pentru publicul larg din domeniul stiintelor sociale si al stiintelor naturale, cartile de sanatate si ingrijire, titlurile de psihologie si de dezvoltare personala.

Printre lucrarile de exceptie care se adreseaza specialistilor se numara seria extinsa de tratate Harrison, manualul de medicina Merck, tratatul Schwartz. Principiile chirurgiei, atlasul Grant, Anatomia omului (Victor Papilian), cel mai nou tratat de pediatrie din Romania (coord. Dr. Florea Iordachescu), manualul de medicina pentru cadre medii (Corneliu Borundel).

Editura ALL le ofera cititorilor romani titluri de referinta, semnate de specialisti reputati, precum Diplomatia (Henry Kissinger), Istoria romanilor (D.C. Giurescu), Istoria lumii (Immanuel Geiss), biografiile semnate de istoricul Robert K. Massie, laureat al Premiului Pulitzer, monografiile semnate de Siddhartha Mukherjee, de asemenea distins cu Premiul Pulitzer, bestsellerul international Doar 10% uman, care prezinta o perspectiva inovatoare asupra corpului uman, revolutionara pentru domeniul microbiologiei, Ingrijirea sugarului si a copilului (Dr. Spock), colectia de dezvoltare personala Franklin Covey, colectia Ajuta-te singur (Dr. Radu Vrasti), dar si o serie de carti de istorie care se bazeaza pe descoperirile de ultima ora pentru a face lumina in cele mai importante si controversate aspecte ale trecutului umanitatii.