Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.
 
 

A fi sau a avea (Giurgi, Paulin) - Giurgi, Paulin

Editura VIATA SI SANATATE

-3.8 Lei
A fi sau a avea (Giurgi, Paulin)

A fi sau a avea (Giurgi, Paulin)

Apreciere: 0.0/7 (0 voturi)
Status: Epuizat

 

Descriere Specificatii

Descriere - A fi sau a avea (Giurgi, Paulin)

Titlul A fi sau a avea? a fost gandit pornind de la doua verbe englezesti: "to be” si "to have”.  Mesajul principal al cartii este acela de a investi in primul rand in cresterea si dezvoltarea personala. A fi - ceea ce esti - determina a avea - ceea ce ai - , cat si relatia cu ceea ce ai. Punand impreuna cele doua verbe, rezulta un nou verb: "behave”= "a se comporta”. Acesta ar putea fi tradus si ca o cerere sau o solicitare: "Poarta-te frumos!” Nu doar modul in  care actionam si deciziile pe care le luam, ci si modul in care ne comportam  influenteaza ceeea ce suntem si ceea ce avem. 

Paulin Giurgi a studiat marketing, managementul companiilor si dezvoltare internationala si este vicepresedinte al Centrului Media European "Hope Media” , care opereaza, printre altele, canalul de televiziune in limba germana "Hope TV”, care functioneaza 24 de ore din 24, 7 zile din 7, langa Darmastadt, Germania.



Pentru orice solicitare contactati departamentul Suport Clienti LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.

LibrariaOnline.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.


Rasfoieste editie digitala

Alte carti de la editura VIATA SI SANATATE

Editura Viata si Sanatate
Nu exista comentarii referitoare la acest produs.