Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.
 
 

Criza de leadership si leacul pietei libere - Allison, John

De ce viitorul afacerilor depinde de intoarcerea la viata, libertate si cautarea fericirii

Editura ACT SI POLITON (PROMO)

-16.8 Lei
Criza de leadership si leacul pietei libere

Cartea face parte din campania

Transport la 4.9 lei la Pachetomat si Easybox pentru comenzi de minim 59 de lei

Campania este valabila in perioada 23/04/2024 - 06/05/2024 in limita stocului disponibil. vezi alte carti din campanie

Livrare in:  Bucuresti - Sector 1

Tara: *
Judet: *
Oras: *
In Bucuresti - ridicare din Pachetomat.

Cost livrare: 8.00 Lei

Ajunge: Vineri, 26.04 - Luni, 29.04
In Bucuresti - livrare la usa.

Cost livrare: 10.00 Lei

Ajunge: Vineri, 26.04 - Luni, 29.04
In Bucuresti - ridicare din oficiu postal.

Cost livrare: 11 Lei

Ajunge: Miercuri, 01.05 - Joi, 02.05
In Bucuresti - ridicare din EasyBox.

Cost livrare: 12.90 Lei

Ajunge: Vineri, 26.04 - Luni, 29.04
In Tara - ridicare din Pachetomat.

Cost livrare: 8.00 Lei

Ajunge: Luni, 29.04 - Marți, 30.04
In Tara - livrare la usa.

Cost livrare: 14.90 Lei

Ajunge: Luni, 29.04 - Marți, 30.04
In Tara - ridicare din oficiul postal.

Cost livrare: 11 Lei

Ajunge: Miercuri, 01.05 - Joi, 02.05
In Tara - ridicare din EasyBox.

Cost livrare: 12.90 Lei

Ajunge: Vineri, 26.04 - Luni, 29.04
In Extern - livrare rapida la usa.

Cost livrare:

Ajunge: Marți, 30.04 - Miercuri, 01.05
In Bucuresti - ridicare din Pachetomat.

Cost livrare: 8.00 Lei

Ajunge: Vineri, 26.04 - Luni, 29.04
In Bucuresti - livrare la usa.

Cost livrare: 10.00 Lei

Ajunge: Vineri, 26.04 - Luni, 29.04
In Bucuresti - ridicare din oficiu postal.

Cost livrare: 11 Lei

Ajunge: Miercuri, 01.05 - Joi, 02.05
In Bucuresti - ridicare din EasyBox.

Cost livrare: 12.90 Lei

Ajunge: Vineri, 26.04 - Luni, 29.04
In Tara - ridicare din Pachetomat

Cost livrare: 8.00 Lei

Ajunge: Luni, 29.04 - Marți, 30.04
In Tara - livrare la usa

Cost livrare: 14.90 Lei

Ajunge: Luni, 29.04 - Marți, 30.04
In Tara - ridicare din oficiul postal

Cost livrare: 11 Lei

Ajunge: Miercuri, 01.05 - Joi, 02.05
In Tara - ridicare din EasyBox

Cost livrare: 12.90 Lei

Ajunge: Vineri, 26.04 - Luni, 29.04
In Extern - livrare rapida la usa

Cost livrare:

Ajunge: Marți, 30.04 - Miercuri, 01.05

Criza de leadership si leacul pietei libere

Apreciere: 4.4/7 (10 voturi)
PRP:42,00 LeiAcesta este pretul recomandat de producator/ pretul de coperta. Pretul de vanzare este afisat mai jos
25,20 Lei
Diferența: 16.8 Lei

Formular comanda telefonica operator disponibil

Dupa ce ati completat numarul de telefon, un consultant Relatii Clienti va va apela in maxim 15 minute pentru a va prelua comanda cu toate detaliile necesare

Comanda Rapid

Descriere Specificatii

Descriere - Criza de leadership si leacul pietei libere

De ce viitorul afacerilor depinde de intoarcerea la viata, libertate si cautarea fericirii

Criza de leadership si leacul pietei libere: De ce viitorul afacerilor depinde de intoarcerea la viata, libertate si cautarea fericirii / The Leadership Crisis and the Free Market Cure: Why the Future of Business Depends on the Return to Life, Liberty, and the Pursuit of Happiness de John A. Allison este despre cum sa ai mai mult succes in afaceri. Mai precis, este despre acele principii fundamentale care stau la baza succesului si fericirii individuale, si care, se aplica in aceeasi masura tuturor organizatiilor si societatii in ansamblul sau. 

John A. Allison sustine ca oamenii au sanse mult mai mari sa fie fericiti daca se pricep la ceea ce fac. Ca atare, liderii au responsabilitatea de a-i ajuta pe membrii echipei sa devina experti in domeniul lor de activitate. Acest lucru presupune educatie, feedback si crearea proceselor care stimuleaza un randament superior.

John A. Allison (n. 14 august 1948, Charlotte, Carolina de Nord, SUA) s-a specializat in administrarea afacerilor la Universitatea Carolina de Nord din Chapel Hill pe care a absolvit-o in 1971. In 1974 a obtinut un MBA la Fuqua School of Business. Calitatile sale de lider s-au slefuit in timp ce a activat ca presedinte al unor organizatii prestigioase americane precum Institutul Cato din Washington, D.C. sau ca CEO al BB&T, una dintre cele mai mari institutii financiare din America, pe care a condus-o timp de 20 de ani. Pe durata mandatului sau de 20 de ani ca director executiv BB&T a urcat de la o valoare a activelor de 4,5 miliarde de dolari, la 152 de miliarde, inregistrand o rata anuala de crestere de aproximativ 20 la suta. De-a lungul carierei a fost distins cu mai multe premii importante printre care Premiul pentru Intreaga Activitate acordat de publicatia americana de business American Banker, a fost numit unul dintre cei mai buni 100 de CEO din lume de catre Harvard Business Review si este posesorul a sase diplome onorifice de doctorat.

"Aceasta carte va demonstra ca persoanele care stiu ce vor si au etica reprezinta fundatia prosperitatii umane. "Viata, libertate si cautarea fericirii” este una dintre cele mai profunde perspective din istoria omenirii.”

Asadar, in volumul de fata John Allison te ghideaza pentru a fi un lider mai bun, al unor oameni mai fericiti care dau mai mult randament si care vor alcatui astfel o societate mai fericita. Cum poti face asta? Urmand acesti 5 pasi:

1. Creeaza si/sau comunica o viziune legata de o posibila evolutie a organizatiei (o posibila evolutie a ta). 

"Viziunea este o conceptualizare a ceea ce s-ar intampla cand organizatia si-ar atinge scopul sau, la nivel individual, a ceea ce vei deveni cand iti atingi scopul. Atunci cand organizatia devine ce si-ar dori sa fie, ea va avea aceste atribute.”

2. Dezvolta si/sau comunica un scop pentru organizatie (o misiune personala).

"Principiul organizator al actiunii umane este scopul. Ca fiinte umane, noi suntem entitati orientate spre un scop. Pentru a ajunge acolo, trebuie sa stim incotro ne indreptam. Oamenii au nevoie sa simta ca au un scop. Organizatiile (companiile, bisericile, organizatiile civice, universitatile si asa mai departe) sunt pur si simplu grupuri de fiinte umane individuale. Pentru ca organizatia sa aiba succes, oamenii din cadrul organizatiei trebuie sa-si insuseasca scopul/misiunea organizatiei.”

3. Intelege valorile fundamentale care sunt necesare pentru prosperitatea omului in timp ce traiesc si comunica aceste valori. 

"Foarte putini oameni si-au pus lor insisi intrebarea fundamentala: care este scopul valorilor? Ele ne ofera principii care, odata ce le urmam, ne imbunatatesc probabilitatea de a ramane in viata, de a avea succes si, in cele din urma, de a fi fericiti. Astfel ca un set adecvat de valori este conditia pentru a dobandi succesul si fericirea.”

4. Dezvolta o strategie pentru a transforma viziunea si scopul in realitate, in concordanta cu valorile. 

"S-au scris mii de carti pe tema strategiei. Obiectivul meu in acest capitol nu este sa acopar acest subiect pe larg, ci mai curand sa prezint integrarea viziunii, a scopului si a valorilor cu strategia utilizand exemplul BB&T in paralel cu conectarea la strategiile personale si strategiile organizationale pentru liderii de succes.” 

5. Dezvolta procese si mecanisme de feedback/coaching care consolideaza comportamentele si convingerile care conduc la stapanirea personala a domeniului tau de activitate si la succesul organizatiei. 

"In aceasta carte vom discuta fiecare dintre aceste aspecte ale leadershipului personal si ale leadershipului la nivel de organizatie, concentrandu-ne in mod special pe scop, valori, strategie si proces. Apoi vom uni aceste principii cu societatea in ansamblul sau, deoarece aceleasi concepte fundamentale care se potrivesc persoanelor, se potrivesc si organizatiilor si societatii. De fapt, "societatea” este o abstractizare. Societatea nu exista in realitate. In realitate, exista numai persoane. Facand inca un pas, in realitate organizatiile si societatile nu au valori. Persoanele dintr-o organizatie/societate au valori, iar acele valori pot fi comune. Liderii au adesea un impact semnificativ asupra valorilor altor oameni dintr-o organizatie sau societate/ cultura. Daca toate persoanele se comporta intr-o maniera adecvata, inclusiv in raport cu altele, rezultatul va fi favorabil. Daca persoanele se manifesta intr-o maniera neadecvata, rezultatul va fi negativ. Sa-i inveti pe oameni (si pe tine insuti) sa actioneze intr-o maniera adecvata este sursa succesului la nivel de organizatie si de societate, a prosperitatii omului si a fericirii tale personale.” (John A. Allison)

Cartea este structurata in doua parti dupa cum urmeaza:

Partea I: Valorile in cautarea fericirii

In aceasta parte autorul abordeaza si exemplifica urmatoarele chestiuni:

• Ce sunt valorile si de ce sunt ele importante pentru indivizi in general si pentru organizatii in special;

• Ce inseamna sa fii un individ realist, acorat in realitate, respectiv o organizatie care ia decizii bazate pe realitate;

• Care este rolul ratiunii in atingerea succesului si a fericirii si de ce o organizatie care incurajeaza gandirea va avea mai mult succes pe termen lung. 

• Ce inseamna gandirea independenta si cat de importanta este ea pentru dezvoltarea responsabilitatii si creativitatii care fac posibila prosperitatea umana.

• Ce este productivitatea indivizilor si cum se reflecta ea in profitabilitatea organizatiei, dar si care sunt cei trei piloni ai productivitatii umane si la ce ar trebui sa te uiti daca nu esti multumit de productivitatea ta personala sau a institutiei pe care o conduci;

• De ce sunt sinceritatea, integritatea si dreptatea valori fundamentale atat la nivel individual cat si organizational;

• De ce este mandria cea mai mare dintre toate virtutile.

• Ce rol au stima de sine si automotivarea in succesul individual si organizational si care sunt greselile care se fac cel mai frecvent in aceasta privinta.

• Cum trebuie abordata munca in echipa si sustinerea reciproca.

Partea a II-a: Cum sa conduci pentru a dobandi maretie la nivel personal, de organizatie si de societate

Daca in prima parte a cartii am aflat de ce principiile care sunt potrivite pentru oameni sunt, de asemenea, potrivite si pentru organizatii si pentru societate in ansamblul ei,  in aceasta parte a cartii autorul prezinta o integrare mai profunda a conexiunii dintre aceste 10 valori de baza si succesul social, si dintre acestea si principiile exprimate de in Declaratia de Independenta si Constitutia Statelor Unite.

Vei afla mai exact:

• Cum sa gestionezi corect conflictul fundamental dintre ratiune si emotii si cum poate colaborarea cu o firma de consultanta psihologica, sa sporeasca performanta, satisfactia si fericirea managerilor la locul de munca. Tot din acest capitol extrem de interesant vei afla cum sa eviti "blestemul” multor oameni de succes, si anume sa fii nefericit atunci cand ar trebui sa fii fericit in mod obiectiv. Autorul exemplifica de asemenea rolul deosebit de important al emotiilor pentru oameni si organizatii, dar si pentru societate si la ce pierderi colosale se poate ajunge luand decizii pe baza emotiilor si nu a ratiunii. Emotiile se vor dovedi astfel un instrument puternic pentru obtinerea unor rezultate pozitive, in timp ce emotionabilitatea irationala combinata cu eschivarea sunt cai sigure catre distrugere pentru oameni, organizatii si societati.

• Cum sa integrezi viziunea, scopul si valorile cu strategia urmarind un exemplu concret dat de autor, in paralel cu conectarea la strategiile personale si strategiile organizationale pentru liderii de succes. 

• Care este relatia dintre strategie si proces. Care este acea  decizie strategica fundamentala pe care trebuie sa o ia o organizatie pentru clientii sai si de ce calitatea, pretul si valoarea sunt vazute toate din perspectiva clientului, dar si cum reglementarile legale prost gandite stimuleaza un comportament foarte neproductiv la oameni.

• Cum gandeste un optimist rational si ce fel de obiective isi propune acesta, dat fiind faptul ca genul de obiective pe care ni le propunem pot stimula sau dimpotriva descuraja performanta.

• Cum ne influenteaza convingerile si comportamentele rezultatele pe care le obtinem si cum toate organizatiile ar trebui sa aiba mereu in vedere obiectivul de a se imbunatati continuu.

• Cum sa creezi parteneriate de tipul castig-castig: fuziuni si achizitii;

• Cum sa devii director executiv si sa castigi o multime de bani prin autodezvoltare;

• Cum sa integrezi cele 5 valori fundamentale amintite in carte pentru a practica un leadership eficient:

• (1) o viziune care zugraveste imaginea unei lumi mai bune; 

• (2) un scop/o misiune care defineste viziunea in termeni mai concreti, in cuvinte si concepte; 

• (3) strategii care sunt esentiale pentru realizarea scopului; 

• (4) coaching care garanteaza faptul ca oamenii implicati in acest proces pot concretiza in mod eficient strategiile;

• (5) valori care stabilesc principiile fundamentale in baza carora oamenii din echipa vor opera.

Te invit asadar sa descoperi o lectura obligatorie pentru orice lider. O carte din care vei avea cu siguranta de invatat multe lucruri noi despre leadership, dar si despre nevoile si problemele cu care se confrunta cel mai adesea oamenii pe care ii conduci sau pe care ii vei conduce. O carte care te va ajuta cu siguranta sa iei decizii mai bune in viitor.

TESTIMONIALE:

"Foarte actuala si foarte bine scrisa, aceasta carte profunda a lui John Allison, cugetator influent si antreprenor de succes, este o capodopera. Parintii nostri Fondatori ar fi impresionati. La fel si John Locke, nasul intelectual al Revolutiei americane.”

- Steve Forbes, presedinte si redactor-sef, Forbes Media

"In noua sa carte, Criza de leadership si leacul pietei libere, John A. Allison exprima cu abilitate perspective care te fac sa reflectezi, aplicand libertarianismul leadershipului. Ridica intrebari fundamentale si ofera sfaturi concrete pentru a-i ajuta pe liderii de afaceri si nu numai sa ia decizii mai bune. Aceasta carte este un succesor exemplar al bestsellerului sau New York Times, The Financial Crisis and the Free Market Cure (Criza financiara si leacul pietei libere), si este o completare valoroasa atat a literaturii de leadership, cat si a celei de economie de piata.”

- Charles Iacovou, Decan al Wake Forest University School of Business

"John Allison intelege afacerile si calitatile necesare pentru a avea succes. Intelege, de asemenea, oamenii si ceea ce ii face fericiti. El imbina aceasta cunoastere cu perspicacitatea pentru a demonstra in mod eficace de ce ar trebui sa ne  intoarcem la principiile care au facut America sa devina mareata - Viata, Libertatea si Cautarea fericirii.”

- James M. Kilts, partener al Centerview Capital Holdings; fost CEO al The Gillette Company

"Impletind relatarile personale cu perspective teoretice in cartea sa de actualitate Criza de leadership si leacul pietei libere, John Allison pledeaza in mod convingator in favoarea valorilor pe care indivizii, liderii si societatile trebuie sa le aiba pentru a atinge adevarata fericire umana. Acestea includ sinceritatea, integritatea, dreptatea si gandirea independenta - toate principii esentiale pentru o companie prospera si o societate omenoasa. Este deosebit de reconfortant sa vezi cum un om de afaceri ca Allison discuta la fel de usor despre conceptul aristotelian de eudaimonia pe cat vorbeste despre managementul afacerilor. Cu toate acestea, este chiar si mai entuziasmant sa-l vezi pe unul dintre liderii tarii noastre militand fara echivoc pentru principiile, libertatile si pietele hotaratoare pentru propriul sau succes si care sunt absolut necesare pentru bunastarea viitoare a tarii noastre. Aceasta este o carte din care vor trage avantaje citind-o cei care aspira sa devina antreprenori, oamenii de afaceri consacrati si chiar si politicienii, daca urmaresc prosperitatea personala si a societatii.”

- Charles Koch, presedinte si CEO al Koch Industries Inc.

"Cei mai buni lideri inspira oamenii din jurul lor sa-si atinga cel mai inalt potential, si, facand asta, lumea devine un loc mai bun. John Allison este un astfel de lider iar aceasta carte este un ghid nepretuit pentru toti cei care cred ca cea mai sigura cale spre fericire este aceea de a-ti urma propria viziune.”

- John Mackey, co-CEO al Whole Foods Market si coautor al cartii Conscious Capitalism* (Capitalism constient)

"Oricine se gandeste serios la viitorul Americii va trage foloase citind Criza de leadership si leacul pietei libere! Am asistat la filosofia lui John Allison in actiune si am vazut-o imbunatatind viata a mii de persoane din cadrul organizatiei BB&T. Aceasta este o lucrare valoroasa si indispensabila.”

- James Maynard, presedinte al Golden Corral Corporation

"Libertrianismul are reputatia de a fi rational si rece. John Allison incalzeste lucrurile. Criza de leadership si leacul pietei libere nu abordeaza ratiunea cu o abstractizare distanta, ci cu 37° de grade de caldura umana. John ne ofera principiile gandirii logice care tin seama in totalitate de emotii, psihologie si virtute. Ne impartaseste, de asemenea, istorioare personale fermecatoare care ne arata cum gandirea logica ne transforma in lideri – de afaceri, de institutii si, cel mai important, ai propriei noastre vieti. Ar fi irational sa nu citesti Criza de leadership.”

- P. J. O'Rourke, autor, satiric politic si corespondent pentru The Weekly Standard si The Daily Beast * Volumul a aparut sub titlul Capitalism luminat: Eliberarea spiritului eroic al afacerilor publicat de asociatia D'Imago, Cluj-Napoca, 2016. (n.red.)

"Am observat in persoana cum John Allison a aplicat cu succes valorile si principiile descrise in aceasta carte in situatii de afaceri din lumea reala. El nu scrie lucruri teoretice. A realizat o carte cu influenta si impact si a primit multa admiratie si apreciere din partea multora. Este o lectura esentiala si stimulanta.”

- Nido Qubein, presedinte al High Point University; director al Great Harvest Bread; autor si speaker motivational

"Principii etice de leadership fascinante si dovedite care ar trebui sa asigure fundamentul in abordarea provocarilor economice ale societatii noastre, prezentate de unul dintre cei mai de succes lideri de afaceri ai timpurilor noastre.”

- Steve Reinemund, presedinte si CEO pensionat al PepsiCo

"Imbinand filosofia cu talentul pentru afaceri, John Allison descrie in amanunt cum valorile si principiile pe care le-a folosit pentru a conduce BB&T au o larga aplicabilitate pentru indivizi, organizatii si societate.”

- Douglas A. Shackelford, decan si profesor emerit al UNC Kenan-Flagler Business School

"Te-ai intrebat vreodata ce au de-a face principiile filosofice abstracte cu practica in domeniul afacerilor si viata de zi cu zi? Te-ai intrebat vreodata ce are de-a face moralitatea cu profitul, succesul si fericirea? Dupa parerea autorului bestseller John Allison, raspunsul este clar: totul. In Criza de leadership si leacul pietei libere sustine cu argumente convingatoare  de ce, pentru a obtine succesul in afaceri (si in viata), oamenii trebuie sa-si ghideze viata profesionala si personala dupa un cod rational moral care ii va conduce la profituri sporite, succes si fericire personala. Daca vrei sa administrezi cu succes o companie din topul Fortune 500, un mic magazin de familie sau un stand de limonada, atunci trebuie sa citesti aceasta carte. Te va ajuta sa-ti dezvolti un cod de leadership moral care lipseste cu desavarsire in afacerile din ziua de astazi. An de an sunt publicate zeci de carti despre cum sa ai succes in afaceri, insa aceasta este de departe cea mai buna.”

- Brad Thompson, director executiv, Clemson Institute for the Study of Capitalism


Livrarea se face din stoc, in 24-48 ore, din depozitul de carte LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri. Transportul este gratuit pentru orice comanda de minim 119 lei cu livrare in reteaua de Pachetomate Posta Panduri, minim 199 lei cu livrare in Easybox oriunde in tara, minim 149 lei cu livrare prin curier in Bucuresti si minim 199 lei pentru livrarea prin curier, in tara.

LibrariaOnline.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.


Vezi alte carti scrise de John Allison

Rasfoieste editie digitala

Alte carti de la editura ACT SI POLITON (PROMO)

Campanie valabila in intervalul 01-01-2024, ora 00:00 - 31-12-2024, ora 23:59, in limita stocului disponibil.