Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles
Livrare in: Bucuresti - Sector 1
Cost livrare: 8.00 Lei
Cost livrare: 10.00 Lei
Cost livrare: 11 Lei
Cost livrare: 12.90 Lei
Cost livrare: 14.90 Lei
Cost livrare:
Dupa ce ati completat numarul de telefon, un consultant Relatii Clienti va va apela in maxim 15 minute pentru a va prelua comanda cu toate detaliile necesare
Majoritatea oamenilor cred ca cea mai buna metoda pentru a motiva este utilizarea unor recompense precum banii – abordarea de tip "recompensa si pedeapsa”. Este o greseala, ne spune Daniel H. Pink. In Drive, una dintre cele mai provocatoare si convingatoare carti ale ultimilor ani, el sustine ca secretul satisfactiei si performantei ridicate – la serviciu, la scoala si acasa – este nevoia profund umana de a ne dirija propriile vieti, de a invata si de a crea lucruri noi, de a deveni mai buni si de a face din lume un loc mai bun.Facand recurs la patru decenii de cercetare stiintifica asupra motivatiei umane, Pink ne arata distanta dintre ceea ce stie stiinta si ceea ce face economia – si cum aceasta discrepanta afecteaza toate aspectele vietii umane. El analizeaza trei elemente ale adevaratei motivatii – autonomia, perfectionarea si scopul – si ofera solutii inteligente si surprinzatoare pentru punerea lor in practica, intr-o carte remarcabila care va schimba modul in care gandim si traim."Ideile lui Pink merita sa fie impartasite.De fapt, grupurile corporatiste nu ar gresi daca renunta, pentru o ora, la consilierii lor bine platiti si, in acest timp, ar citi concluziile lui Pink.” Forbes"O lectura importanta... un adaos complex la o literatura tot mai bogata care sustine o schimbare radicala a modului in care functioneaza economia.” Kirkus"Aceste lectii merita sa fie invatate si, cu cat mai multe companii se simt incurajate sa implementeze sfaturile lui Daniel Pink, cu atat mai bine.” Wall Street Journal"Cartea ar trebui sa fie solutia fiecarui manager care s-a intrebat la un moment dat cum ar putea sa-si motiveze angajatii, pentru ca pledoaria autorului pentru motivatia intrinseca e impecabila si nu lasa loc de dubii. Suntem indivizi interesati de ceea ce facem, preferam sa fim creativi, sa avem autonomie si abia atunci, cand aceste conditii sunt indeplinite, sa ne aratam adevarata valoare.” Peter Barta, Director Executiv, Fundatia Post-PrivatizareNumar pagini:264Anul aparitiei:2011