Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.
 
 

Loialitate totala. Cum sa obtii devotamentul clientilor - Rinne, Leena

Editura ALL - colectia FRANKLIN COVEY

-13.47 Lei
Loialitate totala. Cum sa obtii devotamentul clientilor

Cartea face parte din campania

Transport la 4.9 lei la Pachetomat si Easybox pentru comenzi de minim 59 de lei

Campania este valabila in perioada 23/04/2024 - 06/05/2024 in limita stocului disponibil. vezi alte carti din campanie

Loialitate totala. Cum sa obtii devotamentul clientilor

Apreciere: 4.4/7 (5 voturi)
Editura: ALL
Colectia: FRANKLIN COVEY
Status: In curs de reaprovizionare
Timp confirmare stoc: 1 - 2 zile lucratoare

PRP:44,90 LeiAcesta este pretul recomandat de producator/ pretul de coperta. Pretul de vanzare este afisat mai jos
31,43 Lei
Diferența: 13.47 Lei

Descriere Specificatii

Descriere - Loialitate totala. Cum sa obtii devotamentul clientilor

Principiile prezentate in aceasta lucrare te vor invata sa generezi loialitate totala in randul celor cu care interactionezi si te vor ajuta sa consolidezi relatia dintre clienti si organizatia din care faci parte.

Loialitate totala este o lucrare revelatoare din mai multe puncte de vedere. Gradul de fidelitate al clientilor carora te adresezi este cel mai eficace indicator al succesului. Informatiile cuprinse in cartea de fata isi pastreaza relevanta indiferent de domeniul in care activezi, de la sanatate pana la guvern, de la sectorul nonprofit pana la cel privat.

Cartea cuprinde 11 puternice ,,adunari" de echipa - sesiuni scurte, cu un tel precis. Acestea se concentreaza asupra abilitatilor si instrumentelor pe care te poti baza pentru a inspira loialitatea. Este vorba despre o formula repetabila, usor de aplicat, cu rezultate demonstrate in sectorul relatiilor cu clientii.

Daca interactionezi direct cu clientii, in interiorul sau in exteriorul unei organizatii, te numeri printre cei a caror activitate poate fi influentata decisiv de acest volum. Poti lucra intr-un call center, intr-un magazin sau intr-o filiala, ori in finante, vanzari, marketing, productie sau IT. Oricare ar fi locul tau de munca sau postul pe care il ocupi, ai de-a face cu clienti. A sosit momentul sa deprinzi toate acele abilitati care vor avea un impact major asupra loialitatii acestora.

De asemenea, daca esti liderul unei echipe sau al unei organizatii, ai ocazia de a descoperi cum poti crea si implementa o cultura a loialitatii in randul celor cu care lucrezi. Fiecare dintre membrii echipei tale isi poate asuma sistematic, in mod voluntar, responsabilitatea de a creste fidelitatea clientilor. De aceea, este esential sa aplici tu insuti si sa le prezinti celorlalti comportamentele si practicile care garanteaza atingerea scopurilor propuse.

Produsul face parte din colectia FRANKLIN COVEY

Pentru orice solicitare contactati departamentul Suport Clienti LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.

LibrariaOnline.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.


Alte carti din colectia FRANKLIN COVEY

Rasfoieste editie digitala

Alte carti de la editura ALL

Editura ALL . Carti de la editura ALL

Grupul Editorial ALL cuprinde Editura ALL, Editura ALLFA, Galaxia Copiilor si Helen Exley Romania, oferindu-le cititorilor romani lecturi pentru toate varstele si din toate domeniile. Din portofoliul ALL fac parte titluri de exceptie ale unor autori distinsi cu cele mai prestigioase premii literare, bestselleruri internationale, carti care au schimbat mentalitati si destine in domeniile lor: medicina, istorie, diplomatie, antropologie, dezvoltare personala, literatura, fictiune pentru copii. In cei peste 30 de ani de existenta in lumea cartilor, ALL a acumulat peste 6000 de titluri publicate in sute de colectii si peste 15 milioane de exemplare vandute. In fiecare biblioteca din casa unui roman se afla cel putin o carte aparuta sub sigla ALL.

Editura ALL a fost fondata in 1991 de Mihail Penescu, actualul Presedinte si Director General al Grupului Editorial ALL, alaturi de partenerii sai de la acea vreme, devenind astfel prima editura privata cu profil academic si universitar din Romania. Editura ALL si-a pastrat specificul academic, o treime dintre cartile publicate astazi adresandu-se medicilor, asistentilor medicali si studentilor la medicina. La lucrarile de specialitate din toate ariile medicinei se adauga volumele pentru publicul larg din domeniul stiintelor sociale si al stiintelor naturale, cartile de sanatate si ingrijire, titlurile de psihologie si de dezvoltare personala.

Printre lucrarile de exceptie care se adreseaza specialistilor se numara seria extinsa de tratate Harrison, manualul de medicina Merck, tratatul Schwartz. Principiile chirurgiei, atlasul Grant, Anatomia omului (Victor Papilian), cel mai nou tratat de pediatrie din Romania (coord. Dr. Florea Iordachescu), manualul de medicina pentru cadre medii (Corneliu Borundel).

Editura ALL le ofera cititorilor romani titluri de referinta, semnate de specialisti reputati, precum Diplomatia (Henry Kissinger), Istoria romanilor (D.C. Giurescu), Istoria lumii (Immanuel Geiss), biografiile semnate de istoricul Robert K. Massie, laureat al Premiului Pulitzer, monografiile semnate de Siddhartha Mukherjee, de asemenea distins cu Premiul Pulitzer, bestsellerul international Doar 10% uman, care prezinta o perspectiva inovatoare asupra corpului uman, revolutionara pentru domeniul microbiologiei, Ingrijirea sugarului si a copilului (Dr. Spock), colectia de dezvoltare personala Franklin Covey, colectia Ajuta-te singur (Dr. Radu Vrasti), dar si o serie de carti de istorie care se bazeaza pe descoperirile de ultima ora pentru a face lumina in cele mai importante si controversate aspecte ale trecutului umanitatii.